דגם או מק"ט: TAP-12X18-S2-WA
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 2510-01-580-7515 | Vehicul Structural Frame Section |
NSN 2540-01-580-7517 | Vehicular Insulation |
NSN 2540-01-580-7519 | Vehicular Insulation |
NSN 2540-01-580-7521 | Vehicular Insulation |
NSN 2540-01-580-7523 | Vehicular Insulation |
NSN 2510-01-580-7525 | Vehicular Body Panel |
NSN 2540-01-580-7529 | Vehicular Insulation |
NSN 2510-01-580-7532 | Vehicular Door Hinge |
NSN 2510-01-580-7534 | Vehicul Structural Frame Section |
NSN 2540-01-580-7537 | Vehicular Insulation |
NSN 2540-01-580-7538 | Vehicular Insulation |
NSN 2540-01-580-7541 | Vehicular Insulation |
NSN 2540-01-580-7544 | Vehicular Insulation |
NSN 2510-01-580-7546 | Vehicular Body Panel |
NSN 2540-01-580-7552 | Vehicular Insulation |
NSN 2540-01-580-7557 | Vehicular Insulation |
NSN 2510-01-581-1956 | Interior Rear Plate Floor Struct |
NSN 2510-01-581-2098 | Interior Floor Plate Front Struc |
NSN 2510-01-581-2131 | Windshield Plate Structure |
NSN 2540-01-581-2153 | Vehicular Insulation |
NSN 2540-01-581-2188 | Vehicular Insulation |
NSN 2540-01-581-2214 | Vehicular Insulation |
NSN 2540-01-581-2223 | Vehicular Insulation |
NSN 2540-01-581-2227 | Vehicular Insulation |
NSN 2540-01-581-2490 | Vehicular Insulation |
NSN 2540-01-581-2512 | Vehicular Insulation |
NSN 2540-01-581-2821 | Vehicular Insulation |
NSN 2540-01-581-2842 | Rearview Mirror Arm |
NSN 4730-01-581-2852 | Tube Elbow |
NSN 2540-01-581-2866 | Vehicular Insulation |
NSN 2510-01-581-2876 | Left Side Plate Structure |
NSN 2510-01-581-3023 | Right Rear Plate Structure |
NSN 2530-01-581-3031 | Pneumatic Tire Wheel |
NSN 2540-01-581-3039 | Vehicular Insulation |
NSN 2540-01-581-3046 | Vehicular Insulation |
פריט(ים) בודדים או מרובי חלקים, מעוקלים או שטוחים, עם מסגרות, של חומרים שקופים. מיועד להרכבה בגוף רכב, דלת וכדומה, כדי לאפשר ראות ולהגן על אנשי הצוות מפני השפעות סביבתיות כגון גשם, אבק, רוח וכדומה. כולל גם חלונות מעוגלים ללא מסגרות המהוות חלק מגוף כלי רכב. לא כולל זכוכית, למינציה; זכוכית, בטיחות, צלחת יחידה; גיליון פלסטיק; יריעת זכוכית.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
שביר, חץ למעלה וזכוכית.
הגנה פיזית.
Mil-prf-26514, סוג i, class 2, דרגה c, קצף פוליאוריתן גמיש, טווח עומס כבד.
אין דרישה.
Toughened (tempered) Safety Glass, Of Size and Shape Suitable For Incorporation In Vehicles, Aircraft, Spacecraft Or Vessels
Civilian Aircraft Parts
Safety Glass, Toughened (tempered)
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
חומרי בנייה: כולל צבע וחומרים נלווים, בניה טרומית, מוצרי עץ, חומרי מתכת והרכב ומוצריהם, חומרה מסחרית ופריטים שונים, מלט, אספלט, חומרי אחזקת מבנה..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
7,893.12 and 10,148.29 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 15B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 15B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 15B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 15B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
TAP-12X18-S2-WA | 2 | ZZ | 5 | 31UG4 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |