דגם או מק"ט: 3607855
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
| NSN | תיאור רכיב |
|---|---|
| NSN 5330-01-281-4313 | Preformed Packing |
| NSN 5930-01-459-9925 | Switch Guard |
| NSN 2510-01-510-5533 | Direct Action Shock Absorber |
| NSN 5310-01-510-5570 | Hex Castellated Self-locking Nut |
| NSN 5340-01-510-5581 | Dust And Moisture Protective Cap |
| NSN 9905-01-512-0056 | Instruction Plate |
| NSN 9905-01-512-0069 | Instruction Plate |
| NSN 9905-01-512-0074 | Instruction Plate |
| NSN 9905-01-512-0079 | Instruction Plate |
| NSN 9905-01-512-0082 | Instruction Plate |
| NSN 9905-01-512-0085 | Instruction Plate |
| NSN 9905-01-512-0086 | Instruction Plate |
| NSN 9905-01-512-0087 | Instruction Plate |
| NSN 2510-01-512-0309 | Vehicular Fender |
| NSN 2510-01-512-0310 | Vehicular Fender |
| NSN 2510-01-512-0316 | Vehicular Fender |
| NSN 2510-01-512-0317 | Vehicular Fender |
| NSN 5930-01-512-2777 | Push-pull Switch |
| NSN 5310-01-512-3534 | Hexagon Plain Nut |
| NSN 5310-01-512-3536 | Hexagon Plain Nut |
| NSN 5930-01-512-3793 | Switch Guard |
| NSN 5930-01-512-3802 | Toggle Switch |
| NSN 5935-01-512-3805 | Plug Dummy Connector |
| NSN 5930-01-512-3808 | Lever Switch |
| NSN 5930-01-512-3818 | Switch Actuator Arm |
| NSN 5930-01-512-3861 | Switch Actuator Arm |
| NSN 5340-01-512-3862 | Mounting Bracket |
| NSN 5340-01-512-3863 | Mounting Bracket |
| NSN 5315-01-512-3865 | Headless Straight Pin |
| NSN 5315-01-512-4559 | Headless Straight Pin |
| NSN 5315-01-512-4562 | Headless Grooved Pin |
| NSN 5315-01-512-4566 | Headless Grooved Pin |
| NSN 5365-01-512-4570 | Sleeve Spacer |
| NSN 5315-01-512-4572 | Headless Straight Pin |
| NSN 3110-01-512-4575 | Needle Roller Bearing |
מארז חלקי או מלא שנועד להגן על מפעיל הרכב מפני תנאי מזג אוויר קשים. עשוי לכלול פריטים כגון דלתות, חלונות, שמשה קדמית, מגב שמשות ומחמם. לא נועד לספק הגנה מפני התהפכות רכב או נפילת חפצים.
מחלקת חיל הים
מחלקת חיל הים
חיל הנחתים של ארצות הברית
חיל הנחתים של ארצות הברית אין צורך באריזה. מכולת היחידה תשמש גם כמכולה למשלוח. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
אין צורך באריזה. מכולת היחידה תשמש גם כמכולה למשלוח. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.
דרישות מיוחדות.
ציפוי משמר בלבד (עם עטיפה חסינת שומן, לפי הצורך).
כרית, עוגן, בלוק או סד לפי הצורך.
Parts and Accessories, Nesoi, Of Bodies (including Cabs) Of Heading 8701 To 8705
Other Parts and Accessories Of Vehicles
Other Parts and Accessories Of Motor Vehicle Bodies Of Headings 8701 To 8705 (including Cabs)
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נשק/נשק (כל הסוגים כולל חלקי רכיבים אינרטיים). כאשר "2" מצוין במיקום הראשון, יש לקבוע את קוד הטיפול המיוחד מטבלה 85, חלק 1..
המשלוח אינו איחוד, אך הוא עולה על 84 אינץ' בממד אחד או יותר.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
126,833.49 and 163,071.63 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
| SOS: | LA9 |
| AAC: | H |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | |
| MGMT CTL: | 9O--R9- |
| USC: | N |
| REC REP CODE DESC: |
| SOS: | LA9 |
| AAC: | H |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | |
| MGMT CTL: | 9O--R9- |
| USC: | N |
| REC REP CODE DESC: |
| SOS: | LA9 |
| AAC: | H |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | |
| MGMT CTL: | ------- |
| USC: | I |
| REC REP CODE DESC: |
| SOS: | LA9 |
| AAC: | H |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | |
| MGMT CTL: | ------- |
| USC: | I |
| REC REP CODE DESC: |
| SOS: | LA9 |
| AAC: | H |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | F |
| MGMT CTL: | 1-29--- |
| USC: | M |
| REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
| SOS: | LA9 |
| AAC: | H |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | F |
| MGMT CTL: | 1-29--- |
| USC: | M |
| REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
| SOS: | LA9 |
| AAC: | H |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | F |
| MGMT CTL: | 1-29--- |
| USC: | M |
| REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
| SOS: | LA9 |
| AAC: | H |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | F |
| MGMT CTL: | 1-29--- |
| USC: | M |
| REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
| SOS: | SMS |
| AAC: | J |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | F |
| MGMT CTL: | ------- |
| USC: | I |
| REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
| SOS: | SMS |
| AAC: | J |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | F |
| MGMT CTL: | ------- |
| USC: | I |
| REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
| SOS: | SMS |
| AAC: | J |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | F |
| MGMT CTL: | ------- |
| USC: | I |
| REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
| SOS: | SMS |
| AAC: | J |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | F |
| MGMT CTL: | ------- |
| USC: | I |
| REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
|---|---|---|---|---|
| 3607855 | 2 | ZZ | 4 | 45152 |
| 3607855 | 2 | ZZ | 4 | 75Q65 |
| שם | פריטי מספר | |||
|---|---|---|---|---|
| [עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] | ||||