דגם או מק"ט: 12362132
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 6650-00-973-1176 | Armored Vehicle Periscope |
NSN 5340-01-022-7474 | Access Cover |
NSN 3120-01-058-1160 | Sleeve Bearing |
NSN 4730-01-138-7152 | Quick Disconnect Coupling Half |
NSN 5310-01-138-9156 | Flat Washer |
NSN 5365-01-138-9413 | Plate Spacer |
NSN 3040-01-155-0106 | Shouldered Shaft |
NSN 4820-01-155-0138 | Directional Control Linear Valve |
NSN 3040-01-156-8106 | Shouldered Shaft |
NSN 2510-01-163-2703 | Final Drive R.h. Access Plate |
NSN 5930-01-163-3197 | Pressure Switch |
NSN 4810-01-166-6299 | Hydraulic Servovalve |
NSN 4820-01-167-8051 | Directional Control Linear Valve |
NSN 2530-01-167-8053 | Veh Power Steering Pump Assembly |
NSN 4320-01-167-8099 | Axial Pistons Pump |
NSN 2530-01-167-8106 | Solid Rubber Tire Wheel |
NSN 5330-01-169-2461 | Plain Encased Seal |
NSN 2590-01-170-5026 | Hydraulic Accumulator |
NSN 5340-01-170-9947 | Retaining Band |
NSN 3120-01-170-9948 | Linear-rotary Motion Roller |
NSN 2520-01-171-0027 | Transfer Transmission Assembly |
NSN 2530-01-171-0032 | Steering Wheel |
NSN 5306-01-171-0048 | Threaded End Rod |
NSN 5340-01-171-0053 | Angle Bracket |
NSN 3040-01-171-0087 | Nonrotating Shaft Eye Bracket |
NSN 3040-01-171-0099 | Shouldered Shaft |
NSN 2530-01-171-8246 | Hand Throttle Plate |
NSN 3040-01-171-8265 | Straight Shaft |
NSN 4820-01-173-4694 | Directional Control Linear Valve |
NSN 5340-01-175-0584 | Manual Control Lever |
NSN 2990-01-176-6122 | Push-pull Control Assembly |
NSN 3040-01-176-9434 | Shouldered Shaft |
NSN 4320-01-176-9441 | Liquid Pump Housing |
NSN 5330-01-176-9442 | Mecha Seal Replacement Parts Kit |
NSN 2530-01-178-3013 | Hand Brake Parts Kit |
פריט(ים) בודדים או מרובי חלקים, מעוקלים או שטוחים, עם מסגרות, של חומרים שקופים. מיועד להרכבה בגוף רכב, דלת וכדומה, כדי לאפשר ראות ולהגן על אנשי הצוות מפני השפעות סביבתיות כגון גשם, אבק, רוח וכדומה. כולל גם חלונות מעוגלים ללא מסגרות המהוות חלק מגוף כלי רכב. לא כולל זכוכית, למינציה; זכוכית, בטיחות, צלחת יחידה; גיליון פלסטיק; יריעת זכוכית.
אין צורך באריזה. מכולת היחידה תשמש גם כמכולה למשלוח. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
זכוכית - לא להפיל.
הגנה פיזית.
Mil-prf-83671, class 2, דרגה a, פוליאוריתן גמיש מוקצף במקום.
אין דרישה.
Toughened (tempered) Safety Glass, Of Size and Shape Suitable For Incorporation In Vehicles, Aircraft, Spacecraft Or Vessels
Civilian Aircraft Parts
Safety Glass, Toughened (tempered)
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
825.25 and 1,155.35 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
12362132 | 2 | ZZ | A | 19207 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |