דגם או מק"ט: LAS-PLS-SK-M1
אודות מוצר זה
עמיד בפני פגיעות וכימיקלים מ-50F עד +160F; לוחות ומכללי צינור ספוגים בצבע ירוק 383 או TAN 686A; ניתן להוסיף ברזנט; ברזנט הוא חתיכה אחת עם גרומט וחבלים לאבטחה למשטח שטוח; הברזנט מעכב בעירה ועמיד במים והוא הפיך שזוף/ירוק; TARP הורה SEPRETENSN 2540-01-457-004
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 5340-01-209-7841 | Extension Handle |
NSN 5340-01-421-7093 | Double Angle Bracket |
NSN 5340-01-421-7102 | Double Angle Bracket |
NSN 5365-01-421-8333 | Dee Ring |
NSN 5365-01-421-8334 | Dee Ring |
NSN 5360-01-422-0667 | Torsion Helical Spring |
NSN 5360-01-422-0687 | Compression Helical Spring |
NSN 5360-01-422-0688 | Compression Helical Spring |
NSN 5315-01-422-3808 | Quick Release Pin |
NSN 5342-01-422-3853 | Weapon System Access Door |
NSN 5315-01-422-3899 | Plain Tapered Pin |
NSN 2510-01-422-3993 | Vehicular Body Panel |
NSN 2540-01-422-3994 | Accessories Stowage Box |
NSN 2540-01-422-3995 | Accessories Stowage Box |
NSN 2590-01-422-3998 | Vehicular Loading Latch Assembly |
NSN 2590-01-422-4001 | Vehicular Loading Latch Assembly |
NSN 5340-01-422-4269 | Access Cover |
NSN 2540-01-422-4357 | Vehicular Splash Guard |
NSN 5315-01-422-5939 | Headless Straight Pin |
NSN 5340-01-422-6048 | Mounting Bracket |
NSN 5340-01-422-6613 | Mounting Plate |
NSN 5340-01-422-6639 | Angle Bracket |
NSN 5306-01-422-7289 | Machine Bolt |
NSN 3040-01-423-1779 | Nonrotating Shaft Eye Bracket |
NSN 3040-01-423-1782 | Shaft Collar |
NSN 5315-01-423-4974 | Headless Straight Pin |
NSN 3120-01-423-6202 | Sleeve Bearing |
NSN 3120-01-423-7715 | Linear-rotary Motion Roller |
NSN 3120-01-423-7719 | Linear-rotary Motion Roller |
NSN 3120-01-423-7779 | Sleeve Bearing |
NSN 3120-01-424-0355 | Thrust Washer Bearing |
NSN 2530-01-428-4284 | Vehicular Wheel Hub |
NSN 2530-01-428-4285 | Vehicular Wheel Hub |
NSN 2510-01-428-6174 | Piggy Lock Assembly |
NSN 5340-01-429-9350 | Assembled Nut Retainer |
פריט, מסוג מוצק או מסוג סריג, בעל צלב אופקי אחד או יותר של עץ ו/או מתכת שניתן לחבר ליתדות אנכיות של מסגרת עץ ו/או מתכת. ייתכן שיש לו מחברי צד שלובים, וייתכן שיש לו תכונת ציר להרכבה על ציר. הפריט משמש בעמדות קצה ו / או צד לשמירת מטען במשאיות, נגררים, סמיטריילרים, כלי רכב עוקבים וכדומה. ניתן להשתמש בו כמוט דחיפה.
Parts and Accessories, Nesoi, Of Bodies (including Cabs) Of Heading 8701 To 8705
Other Parts and Accessories Of Vehicles
Other Parts and Accessories Of Motor Vehicle Bodies Of Headings 8701 To 8705 (including Cabs)
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
09/19 | 05/20 |
---|---|
3.00 | 2.00 |
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
6,305.66 and 7,882.08 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | AKZ |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | AKZ |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | AKZ |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | K22N8X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | AKZ |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | K22N8X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | AKZ |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | K22N8X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | AKZ |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | K22N8X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
LAS-PLS-SK-M1 | 2 | ZZ | 1 | 5W749 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |