דגם או מק"ט: DW1092GB
אודות מוצר זה
גוון עובר מכחול לירוק בהיר
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 5895-00-134-4493 | Amplifier-converter |
NSN 5895-00-134-4656 | Amplifier-converter |
NSN 5895-00-160-0265 | Amplifier-converter |
NSN 6130-00-235-3947 | Power Supply Subassembly |
NSN 5895-00-258-3058 | Amplifier-converter |
NSN 3010-00-288-1710 | Speed Decreaser Gear Assembly |
NSN 5820-00-320-7981 | No.2 Autopositioner Post Idler |
NSN 5998-01-221-7228 | Circuit Card Assembly |
NSN 5998-01-252-0056 | Circuit Card Assembly |
NSN 6625-01-302-0486 | Video Signal Detector |
NSN 5895-01-315-6574 | Interconnecting Box |
NSN 5985-01-326-6272 | Antenna |
NSN 5998-01-333-6687 | Circuit Card Assembly |
NSN 2590-01-347-4271 | Metal Molding |
NSN 2530-01-357-1286 | Steering Gear Arm |
NSN 6220-01-359-8322 | Vehicular Light Socket |
NSN 2510-01-368-8315 | Vehicular Window |
NSN 2510-01-368-9171 | Hood Lock Support |
NSN 2520-01-369-3170 | Driving Axle Differential |
NSN 2540-01-369-7251 | Vehicular Compartment H Radiator |
NSN 2510-01-370-7385 | Vehicular Window |
NSN 6220-01-370-8417 | Vehicular Light Socket |
NSN 2920-01-370-8433 | El Engine Starter Relay-solenoid |
NSN 2920-01-372-1557 | Ignition Distribution Cap |
NSN 2920-01-372-1558 | Ignition Distributor Rotor |
NSN 2920-01-375-0308 | Engine Ignition Lead |
NSN 2920-01-375-0423 | El Engine Starter Relay-solenoid |
NSN 2510-01-375-1335 | Direct Action Shock Absorber |
NSN 2540-01-375-1484 | Vehicular Lock Cylinder |
NSN 2530-01-375-1485 | Master Cy Brake Booster Assembly |
NSN 2910-01-375-1615 | Electrical Fuel Pump |
NSN 2510-01-376-4399 | Door Lift Support |
NSN 2910-01-377-3916 | Electrical Fuel Pump |
NSN 2920-01-377-3924 | Ignition Stator Assembly |
NSN 2920-01-377-3926 | Ignition Coil |
פריט(ים) בודדים או מרובי חלקים, מעוקלים או שטוחים, עם מסגרות, של חומרים שקופים. מיועד להרכבה בגוף רכב, דלת וכדומה, כדי לאפשר ראות ולהגן על אנשי הצוות מפני השפעות סביבתיות כגון גשם, אבק, רוח וכדומה. כולל גם חלונות מעוגלים ללא מסגרות המהוות חלק מגוף כלי רכב. לא כולל זכוכית, למינציה; זכוכית, בטיחות, צלחת יחידה; גיליון פלסטיק; יריעת זכוכית.
אין צורך באריזה. מכולת היחידה תשמש גם כמכולה למשלוח. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
זכוכית - לא להפיל.
הגנה פיזית.
Mil-prf-83671, class 2, דרגה a, פוליאוריתן גמיש מוקצף במקום.
אין דרישה.
Toughened (tempered) Safety Glass, Of Size and Shape Suitable For Incorporation In Vehicles, Aircraft, Spacecraft Or Vessels
Civilian Aircraft Parts
Safety Glass, Toughened (tempered)
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
701.15 and 981.61 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
DW1092GB | 2 | ZZ | 6 | 93395 |
F03Z 5403100-A | 2 | ZZ | 5 | 57526 |
F03Z 5403100-A | 9 | ZZ | 6 | 23040 |
DW1092GB | 2 | ZZ | 6 | 93395 |
F03Z 5403100-A | 2 | ZZ | 5 | 57526 |
F03Z 5403100-A | 9 | ZZ | 6 | 23040 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |