דגם או מק"ט: 709A1123
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 2520-01-244-9841 | Driving Axle Differential |
NSN 2540-01-264-3406 | Automotive Stoplight Switch |
NSN 3040-01-264-5611 | Shouldered Shaft |
NSN 2510-01-264-5723 | Vehicular Operation Panel |
NSN 2510-01-264-5724 | Vehicular Operation Panel |
NSN 2540-01-264-5756 | Rearview Mirror Arm |
NSN 2530-01-265-2615 | Brake Adjuster |
NSN 6150-01-265-2656 | Electrical Rotating Equi Housing |
NSN 5995-01-265-3791 | Branched Wiring Harness |
NSN 2510-01-265-3795 | Vehicular Operation Panel |
NSN 2590-01-265-3800 | Jack-support Shoe |
NSN 2930-01-268-0270 | Radiator Fan Shroud |
NSN 5430-01-268-0280 | Fluid Tank Section |
NSN 3040-01-268-1408 | Linear Actuating Cylinder Cap |
NSN 3040-01-268-1492 | Flexible Shaft Assembly Core |
NSN 2930-01-268-2454 | Radiator Sidemember |
NSN 2930-01-268-2455 | Radiator Sidemember |
NSN 3020-01-268-2483 | Spur Gear |
NSN 3020-01-268-2484 | Spur Gear |
NSN 3020-01-268-2485 | Spur Gear |
NSN 2590-01-268-2496 | Push-pull Control Assembly |
NSN 2520-01-268-3986 | Vehicular Universal Joint Yoke |
NSN 2590-01-268-3987 | Push-pull Control Assembly |
NSN 2590-01-268-3988 | Push-pull Control Assembly |
NSN 4720-01-268-5326 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4720-01-268-5327 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4720-01-268-5328 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4720-01-268-5329 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4720-01-268-5330 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 2520-01-268-5400 | Vehicular Universal Joint Yoke |
NSN 3040-01-268-5410 | Shaft Retaining Plate |
NSN 3810-01-268-6075 | Winch Base |
NSN 4310-01-268-7400 | Piston Ring |
NSN 2520-01-268-7487 | Vehicular Clutch Disk |
NSN 3810-01-268-8904 | Crane Dash |
פריט(ים) בודדים או מרובי חלקים, מעוקלים או שטוחים, עם מסגרות, של חומרים שקופים. מיועד להרכבה בגוף רכב, דלת וכדומה, כדי לאפשר ראות ולהגן על אנשי הצוות מפני השפעות סביבתיות כגון גשם, אבק, רוח וכדומה. כולל גם חלונות מעוגלים ללא מסגרות המהוות חלק מגוף כלי רכב. לא כולל זכוכית, למינציה; זכוכית, בטיחות, צלחת יחידה; גיליון פלסטיק; יריעת זכוכית.
אין צורך באריזה. מכולת היחידה תשמש גם כמכולה למשלוח. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
זכוכית - לא להפיל.
הגנה פיזית.
Mil-prf-83671, class 2, דרגה a, פוליאוריתן גמיש מוקצף במקום.
אין דרישה.
Toughened (tempered) Safety Glass, Of Size and Shape Suitable For Incorporation In Vehicles, Aircraft, Spacecraft Or Vessels
Civilian Aircraft Parts
Safety Glass, Toughened (tempered)
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
חומרי בנייה: כולל צבע וחומרים נלווים, בניה טרומית, מוצרי עץ, חומרי מתכת והרכב ומוצריהם, חומרה מסחרית ופריטים שונים, מלט, אספלט, חומרי אחזקת מבנה..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
4,826.36 and 6,032.95 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 12B2--1 |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 12B2--1 |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 12B2--1 |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 12B2--1 |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
709A1123 | 2 | AX | E | 81495 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |