דגם או מק"ט: D7FRR
אודות מוצר זה
Equipped w/roll-over protection bars
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 2590-00-230-1914 | Vehicular Components Filler Neck |
NSN 5342-00-410-1903 | Hood Latch |
NSN 2530-00-421-1313 | Track Guard Assembly |
NSN 2910-00-427-6879 | Fuel Line Assembly |
NSN 2930-00-930-9098 | Plate |
NSN 2940-01-013-1323 | Body Assembly |
NSN 2590-01-049-5318 | Vehicular Components Filler Neck |
NSN 2940-01-058-8102 | Clamp |
NSN 2510-01-171-4220 | Hood Plate Assembly |
NSN 2510-01-172-0657 | Hood Support Panel |
NSN 3040-01-220-0104 | Shaft Retaining Plate |
NSN 2815-01-266-2108 | Engine Crankcase Guard Assembly |
NSN 2530-01-273-2704 | Bracket Assembly |
רכב בעל הנעה עצמית עם מהירות הפעלה מרבית של פחות מ-15 מייל (24.14 ק"מ) לשעה, עם או בלי אביזרים מותקנים ושואב את כוח האחיזה שלו משני מסלולים גמישים ואינסופיים. הוא מיועד לגרירה, דחיפה, דירוג, הזזת אדמה ותפקידים שונים אחרים בהתאם לקבצים המצורפים המשמשים.
Propelled, New, Except Track Laying Bulldozers and Angledozers, Self
Excavating Machinery
Propelled Bulldozers and Angledozers, Self
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
ציוד הנדסי, למעט אלה המפורטים תחת קוד B..
המשלוח אינו איחוד, אך הוא עולה על 84 אינץ' בממד אחד או יותר.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
148,666.00 and 191,142.00 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | AKZ |
AAC: | B |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | KQ1IAN- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | AKZ |
AAC: | B |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | KQ1IAN- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | AKZ |
AAC: | B |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | KQ1IAN- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | AKZ |
AAC: | B |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | KQ1IAN- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
D7FRR | 1 | AZ | 3 | 11083 |
MILT52270 | 1 | CT | 3 | 81349 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |