דגם או מק"ט: MILT12171
אודות מוצר זה
בלמי כוח והיגוי; קיבולת דלק 18 גל; סגנון גוף סומק; גודל מיטת עומס מינימום 2 מ', מקסימום 2.5 מ'; מינימום 3 נוסעים; פגוש מסוג אחורי; כלי רכב מייצגים: K10 שברולט, W150 דודג' ופורד F150
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
משאית עם מרכב מסוג קופסה או מרכב בעל דפנות אינטגרליות ולוח קדמי המורכבים על שלדה או יחידה מפרקית. הוא מורכב בדרך כלל מפלטפורמת העמסה שטוחה, דלת תא מטען, קשתות עליונות נשלפות וברזנט. זה עשוי לכלול הרחבות צד או הימורים. הגלגלים האחוריים עשויים להיות מונעים על ידי שרשרת, מנוע(ים) חשמליים, הידראוליים ו / או אוויר, או הנעה קונבנציונלית.
האריזה היא בהתאם למפרט פרוצדורלי או הוראת אריזה מיוחדת (spi). מספר המפרט המתאים יוצג באזור נקה באזור נתונים משלימים.
דרישות מיוחדות.
ראה j.4.1.B.
דרישות מיוחדות. ראה הוראות או שרטוטים ספציפיים שסופקו.
דרישה מיוחדת. ראה הוראות או שרטוטים ספציפיים שסופקו.
Special Purpose Vehicles, Nesoi
Trucks, Buses and Special Purpose Vehicles
Special Purpose Motor Vehicles, N.e.s.
חומרים מסוכנים מעורבים - מאוחדים רק כפי שאושרו על ידי תקנות משמר החופים וסעיף 49 CFR, לשימוש עם מסמכי T-2 או T-3 בלבד.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
14,610.40 and 18,784.80 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | FLZ |
AAC: | W |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | U |
MGMT CTL: | --V---N |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | FLZ |
AAC: | W |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | U |
MGMT CTL: | --V---N |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
MILT12171 | 1 | SB | 4 | 81349 |
FED STD 292/TYPEIV CLASS C | 1 | MG | 4 | 06542 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |