דגם או מק"ט: PD MRZR-D2
אודות מוצר זה
MRZR-D רכב טקטי קל דו-מושבי, תיבת הילוכים אוטומטית AWD/2WD עם מנוע דיזל; מערכת קירור נוזלי; מתלי מטען אחוריים ממתכת, הגנה מפני גליל גלגל הגה ופוד בקרה, גישה לסוללה ללא כלים, כננת קדמית במשקל 3,500 ליברות, תא בקרה עם IR, האפלה, צמיגים שטוחים רב-כיווניים, לוח החלקה; 9.5 מיכל דלק גל; ללא מפתח.
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
רכב בעל ארבעה גלגלים או יותר; היגוי עם הגה; מצויד במושבי נוסע מסוג דלי או ספסל עבור אדם אחד או יותר; ומונע על ידי מנוע בנזין או דיזל. הוא תוכנן במיוחד לשימוש מחוץ לכביש ועשוי להיות בעל הנעה כפולה או ארבע-גלגלית. ייתכן שיש לו תיבת הילוכים אוטומטית או ידנית. הוא עשוי להיות מצויד בתיבת שירות לנשיאת מטענים. לא כולל אופנוע, כלי רכב דו גלגליים ורכבי שטח בהם הנהג יושב ברכב.
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
42,572.49 and 54,736.06 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | H9D |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | S |
MGMT CTL: | --N---N |
USC: | F |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | H9D |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | S |
MGMT CTL: | --N---N |
USC: | F |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | H9D |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 3-21--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | H9D |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 3-21--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | H9D |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 6S--XE- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים. |
SOS: | H9D |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 6S--XE- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית. |
SOS: | H9D |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 6S--XE- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים. |
SOS: | H9D |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 6S--XE- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית. |
SOS: | H9D |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | H9D |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | H9D |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | W5100N- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | H9D |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | W5100N- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
PD MRZR-D2 | 2 | ZZ | 5 | 3FP69 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |