דגם או מק"ט: 110252110
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
| NSN | תיאור רכיב |
|---|---|
| NSN 5305-01-460-1182 | Machine Screw |
| NSN 5305-01-515-9034 | Hexagon Head Cap Screw |
| NSN 5305-01-515-9108 | Hexagon Head Cap Screw |
| NSN 5315-01-515-9120 | Headless Straight Pin |
| NSN 5306-01-515-9158 | Machine Bolt |
| NSN 3110-01-515-9960 | Bearing Retaining Plate |
| NSN 4710-01-516-0028 | Hub Oil Tube |
| NSN 5305-01-516-0173 | Machine Screw |
| NSN 5305-01-516-0174 | Machine Screw |
| NSN 2010-01-516-0175 | Piston Rod Liner |
| NSN 5310-01-516-0176 | Hub Assembly Washer |
| NSN 5331-01-516-5284 | O-ring |
| NSN 5331-01-623-0621 | O-ring |
| NSN 2020-01-632-6415 | Hub Removal And Installation Kit |
משמר החופים האמריקאי
משמר החופים האמריקאי Ignition Internal Combustion Piston Engines (diesel) For Marine Propulsion Parts For Compression
Marine Engines, Parts
Ignition Internal Combustion Piston Engines Parts, N.e.s., Suitable For Use Solely Or Principally With Compression
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד, אך הוא עולה על 84 אינץ' בממד אחד או יותר.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
210,089.50 and 270,115.07 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
| SOS: | ZNC |
| AAC: | C |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | R |
| MGMT CTL: | A-09--- |
| USC: | C |
| REC REP CODE DESC: | פריט בר תיקון. תיקון, גינוי וסילוק שאינם מורשים מתחת לרמת מחסן (נקודת בקרת מלאי (ICP)). |
| SOS: | ZNC |
| AAC: | C |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | R |
| MGMT CTL: | A-09--- |
| USC: | C |
| REC REP CODE DESC: | פריט זה נבדק והוחלט כי ניתן לשחזר את הפריט למצב שמיש ממצב שאינו ניתן לשירות ברמת המחסן. |
| SOS: | ZNC |
| AAC: | C |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | R |
| MGMT CTL: | A-09--- |
| USC: | C |
| REC REP CODE DESC: | פריט בר תיקון. תיקון, גינוי וסילוק שאינם מורשים מתחת לרמת מחסן (נקודת בקרת מלאי (ICP)). |
| SOS: | ZNC |
| AAC: | C |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | R |
| MGMT CTL: | A-09--- |
| USC: | C |
| REC REP CODE DESC: | פריט זה נבדק והוחלט כי ניתן לשחזר את הפריט למצב שמיש ממצב שאינו ניתן לשירות ברמת המחסן. |
| SOS: | ZNC |
| AAC: | C |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | R |
| MGMT CTL: | A-09--- |
| USC: | C |
| REC REP CODE DESC: | פריט בר תיקון. תיקון, גינוי וסילוק שאינם מורשים מתחת לרמת מחסן (נקודת בקרת מלאי (ICP)). |
| SOS: | ZNC |
| AAC: | C |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | R |
| MGMT CTL: | A-09--- |
| USC: | C |
| REC REP CODE DESC: | פריט זה נבדק והוחלט כי ניתן לשחזר את הפריט למצב שמיש ממצב שאינו ניתן לשירות ברמת המחסן. |
| SOS: | ZNC |
| AAC: | C |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | R |
| MGMT CTL: | A-09--- |
| USC: | C |
| REC REP CODE DESC: | פריט בר תיקון. תיקון, גינוי וסילוק שאינם מורשים מתחת לרמת מחסן (נקודת בקרת מלאי (ICP)). |
| SOS: | ZNC |
| AAC: | C |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | R |
| MGMT CTL: | A-09--- |
| USC: | C |
| REC REP CODE DESC: | פריט זה נבדק והוחלט כי ניתן לשחזר את הפריט למצב שמיש ממצב שאינו ניתן לשירות ברמת המחסן. |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
|---|---|---|---|---|
| 110252110 | 2 | ZZ | F | 07309 |
| 110252110 | 2 | ZZ | F | 07309 |
| 110252110 | 2 | ZZ | F | 07309 |
| 110252110 | 2 | ZZ | F | 07309 |
| שם | פריטי מספר | |||
|---|---|---|---|---|
| [עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] | ||||