2010-00-529-9731

פיר הנעה של ספינה שלח דף זה בדוא"ל

דגם או מק"ט: A0G1S4301-27PC1

תמחור וזמינות

שלח טופס זה לקבלת התמחור והזמינות הנוכחיים של NSN זה.
מספר חלק:
כמות:
כתובת דוא"ל:
טלפון:
הפניה:
חברה:
שם:

איננו משתפים או מוכרים את המידע שלך לאף אחד.
פרטיות | תנאי

All major credit cards accepted as well as gov. p-cards

pdf NSN 2010-00-529-9731 גליון נתונים

MRC:
קוטר עיקרי
קוטר עיקרי:
MRC:
אורך חוט
אורך חוט:
MRC:
רוחב
רוחב:
MRC:
אורך כולל
אורך כולל:
950 מ' נומינלי
MRC:
קוטר חיצוני
קוטר חיצוני:
MRC:
אורך מחודד
אורך מחודד:
1850 מ' נומינלי
MRC:
קוטר מז'ור מתחדד
קוטר מז'ור מתחדד:
MRC:
רוחב מפתח
רוחב מפתח:
MRC:
עומק מפתח
עומק מפתח:
MRC:
עומק
עומק:
MRC:
כמות KEYWAY
כמות KEYWAY:
MRC:
גימור משטח
גימור משטח:
MRC:
פריטים מרוהטים וכמות
פריטים מרוהטים וכמות:
אגוז מדחף,1; מפתח מדחף,1
MRC:
סוג יחידה
סוג יחידה:
MRC:
סוג כיסוי מגן
סוג כיסוי מגן:
MRC:
בנייה
בנייה:
MRC:
כמות חוט
כמות חוט:
MRC:
מיקום שימוש
מיקום שימוש:
MRC:
עיצוב קצה קדמי
עיצוב קצה קדמי:
MRC:
נתיב מפתח קצה קדימה
נתיב מפתח קצה קדימה:
MRC:
מפתח לאחר סיום
מפתח לאחר סיום:
MRC:
אורך מתחדד קצה קדימה
אורך מתחדד קצה קדימה:
MRC:
קצה משורשר קדימה
קצה משורשר קדימה:
MRC:
עיצוב אחרי סוף
עיצוב אחרי סוף:
MRC:
משורשר לאחר סיום
משורשר לאחר סיום:
MRC:
שרוול מיסב קדמי בקוטר חיצוני
שרוול מיסב קדמי בקוטר חיצוני:
MRC:
אורך שרוול מיסב קדמי
אורך שרוול מיסב קדמי:
MRC:
לאחר נשיאת שרוול בקוטר חיצוני
לאחר נשיאת שרוול בקוטר חיצוני:
MRC:
לאחר מיסב אורך שרוול
לאחר מיסב אורך שרוול:
1.1 ק''מ נומינלי
MRC:
כיסוי מיקום
כיסוי מיקום:
MRC:
קצה קדמי טייפר קוטר מז'ור
קצה קדמי טייפר קוטר מז'ור:
MRC:
להתחדד
להתחדד:
MRC:
טייפר קצה קדימה
טייפר קצה קדימה:
MRC:
חומר
חומר:
פלדה, MIL-S-890
MRC:
חומר
חומר:
MRC:
מסמך מהותי וסיווג
מסמך מהותי וסיווג:
MRC:
כמות
כמות:
MRC:
מספר סימוכין המבדיל מאפיינים
מספר סימוכין המבדיל מאפיינים:
להבדיל על ידי חומר, מפרט חומר / תקן, נתוני שרוול מיסב קדימה, ולאחר מיסב נתוני שרוול
MRC:
--
NIIN:
005299731
MRC:
--
מספר מניית נאט"ו:
2010-00-529-9731
MRC:
--
חיי מדף:
N/A
MRC:
--
יחידת מידה:
1 EA
MRC:
--
פירוז:
No
MRC:
N/A
MIL-STD
MRC:
--
יכולת תיקון:
אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים.
FIIG:
--
FIIG:
T08000
MRC:
--
INC:
03044
MRC:
--
IMM:
AX
Certified products icon

כל המוצרים מאושרים

מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.

Quality inspections icon

איכות | ISO 9001:2015 + AS9120B

אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.

Quality Commitment »

Shipping icon

משלוח

משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.

מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.

הגדרה פורמלית

הגדרת הנפקה ממשלתית של NSN 2010-00-529-9731

פיר המשמש להעביר למדחף את המומנט שנוצר על ידי המנוע הראשי של ספינה וגם להעביר את דחף המדחף לבלוק הדחף.

משתמשי קצה משרד החינוך: ארגון גדול

שם
MOE Code קוד ישות ארגונית ראשית (MOE)
MOE Rule קוד בן ארבעה תפקידים המשקף אחריות ניהולית בתוך השירותים הצבאיים המשתתפים, סוכנויות אזרחיות, נאט"ו ומדינות זרות אחרות.
PICA קוד המציין את פעילות בקרת האספקה העיקרית האחראית לקביעת יעדי מלאי, שליטה ביעדי מלאי ושמירה על אחריות פריט אספקה. כותרת קצרה- פיקה. מנהל מלאי סיטונאי לשעבר
DSOR קוד מקור התיקון של דיפו (DSOR) לפעילות תחזוקה מקושר מזהה את הפעילויות המאושרות לביצוע תחזוקה ברמת מחסן עבור השירותים.
User:
מחלקת חיל הים מחלקת חיל הים
MOE:
DN
Rule:
N2S4
PICA:
HA
DSOR:
User:
מחלקת חיל הים מחלקת חיל הים
MOE:
DN
Rule:
N2S4
PICA:
HA
DSOR:

ייבוא / ייצא

סיווג לוח ב'
מספר לוח זמנים ב'
NAIC האיגוד הארצי של נציבי הביטוח
End Use מערכת סיווג לסחורות המיוצאות ומיובאות מארה"ב בהתבסס על השימוש העיקרי ולא על המאפיינים הפיזיים של הסחורה. קודי שימוש קצה מוקצים על ידי הלשכה לניתוח כלכלי תחת משרד המסחר האמריקאי.
SITC מחלקת סחר בינלאומית סטנדרטית
USDA
HITECH
לוח זמנים ב':
8409996000
NAICS:
333618
שיעור סיום שימוש:
22220
SITC:
71392
USDA:
1
HITECH:
0

הגדרות קודים של לוח זמנים ב':

לוח זמנים ב' 8409996000

Ignition Internal Combustion Piston Engines (diesel) For Marine Propulsion Parts For Compression

קוד סיום שימוש 22220

Marine Engines, Parts

מחלקת סחר בינלאומית סטנדרטית (SITC) 71392

Ignition Internal Combustion Piston Engines Parts, N.e.s., Suitable For Use Solely Or Principally With Compression

הובלה

מידע אוניברסלי / ארצי על מטענים וטיפול
NMFC
מחלקה
UFC
LTL
LCL
WCC
TCC
SHC
ADC
ACC
NMFC:
129930
NMF תיאור:
Tail Ships Propeller Shaft Shafts
UFC:
65760
LTL:
--
LCL:
--
WCC:
810
TCC:
Z
SHC:
9
ADC:
A
ACC:
B

הגדרות קודי הובלה:

סוג מטען (TCC) Z

אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.

מצרך מים (WCC) 810

.

סחורה אווירית (ACC) B

חומרי בנייה: כולל צבע וחומרים נלווים, בניה טרומית, מוצרי עץ, חומרי מתכת והרכב ומוצריהם, חומרה מסחרית ופריטים שונים, מלט, אספלט, חומרי אחזקת מבנה..

אזכורי אוויר (ADC) A

המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.

טיפול מיוחד באוויר (SHC) 9

טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)

ניהול

קודי ניהול לפי מחלקה

תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין 7,580.00 and 9,475.00 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.

מחלקת חיל הים

SOS: NRP
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: H
MGMT CTL: 2SP2XR9
USC: L
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים.

מחלקת חיל הים

SOS: NRP
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: H
MGMT CTL: 2SP2XR9
USC: L
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית.

מחלקת חיל הים

SOS: NRP
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: H
MGMT CTL: 2SP2XR9
USC: L
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים.

מחלקת חיל הים

SOS: NRP
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: H
MGMT CTL: 2SP2XR9
USC: L
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית.

יצרני

NSN זה רשום לקודי הכלוב הבאים.
השווה עכשיו»
צלול | התחבא