2010-00-437-3358

פיר הנעה של ספינה שלח דף זה בדוא"ל

דגם או מק"ט: 2287734PC1-9-14T016

תמחור וזמינות

שלח טופס זה לקבלת התמחור והזמינות הנוכחיים של NSN זה.
מספר חלק:
כמות:
כתובת דוא"ל:
טלפון:
הפניה:
חברה:
שם:

איננו משתפים או מוכרים את המידע שלך לאף אחד.
פרטיות | תנאי

All major credit cards accepted as well as gov. p-cards

pdf NSN 2010-00-437-3358 גליון נתונים

MRC:
קוטר עיקרי
קוטר עיקרי:
MRC:
אורך חוט
אורך חוט:
MRC:
רוחב
רוחב:
MRC:
אורך כולל
אורך כולל:
150.850 מ' נומינלי
MRC:
קוטר חיצוני
קוטר חיצוני:
MRC:
אורך מחודד
אורך מחודד:
1.1 ק''מ נומינלי
MRC:
קוטר מז'ור מתחדד
קוטר מז'ור מתחדד:
30.125 אינץ' לכל היותר
MRC:
עומק
עומק:
MRC:
גימור משטח
גימור משטח:
MRC:
סוג יחידה
סוג יחידה:
MRC:
סוג כיסוי מגן
סוג כיסוי מגן:
הרכב מניעת חלודה
MRC:
בנייה
בנייה:
MRC:
כמות חוט
כמות חוט:
MRC:
מיקום שימוש
מיקום שימוש:
MRC:
עיצוב קצה קדמי
עיצוב קצה קדמי:
MRC:
קוטר קצה קדמי
קוטר קצה קדמי:
28.312 אינץ' מינימום ו-28.314 אינץ' לכל היותר
MRC:
נתיב מפתח קצה קדימה
נתיב מפתח קצה קדימה:
MRC:
מפתח לאחר סיום
מפתח לאחר סיום:
MRC:
עיצוב צימוד קצה קדמי
עיצוב צימוד קצה קדמי:
MRC:
סוג צימוד קצה קדמי
סוג צימוד קצה קדמי:
MRC:
צימוד קצה קדמי בקוטר חיצוני
צימוד קצה קדמי בקוטר חיצוני:
44.997 אינץ' מינימום ו-45,000 אינץ' לכל היותר
MRC:
עובי צימוד קצה קדמי
עובי צימוד קצה קדמי:
MRC:
קצה משורשר קדימה
קצה משורשר קדימה:
MRC:
עיצוב אחרי סוף
עיצוב אחרי סוף:
MRC:
משורשר לאחר סיום
משורשר לאחר סיום:
MRC:
שרוול מיסב קדמי בקוטר חיצוני
שרוול מיסב קדמי בקוטר חיצוני:
30.115 אינץ' לפחות ו-30.125 אינץ' לכל היותר
MRC:
אורך שרוול מיסב קדמי
אורך שרוול מיסב קדמי:
MRC:
לאחר נשיאת שרוול בקוטר חיצוני
לאחר נשיאת שרוול בקוטר חיצוני:
30.115 אינץ' לפחות ו-30.125 אינץ' לכל היותר
MRC:
לאחר מיסב אורך שרוול
לאחר מיסב אורך שרוול:
350 מ' נומינלי
MRC:
כיסוי מיקום
כיסוי מיקום:
לשעמם
MRC:
להתחדד
להתחדד:
0.500 לרגל באינצ'ים נומינליים
MRC:
חומר
חומר:
פלדה, MIL-S-23284, CLASS 2
MRC:
חומר
חומר:
פלדה, MIL-S-23284, CLASS 2
MRC:
כמות
כמות:
MRC:
--
NIIN:
004373358
MRC:
--
מספר מניית נאט"ו:
2010-00-437-3358
MRC:
--
חיי מדף:
N/A
MRC:
--
יחידת מידה:
1 EA
MRC:
--
פירוז:
No
MRC:
--
יכולת תיקון:
אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים.
FIIG:
--
FIIG:
T08000
MRC:
--
INC:
03044
MRC:
--
IMM:
AX
Certified products icon

כל המוצרים מאושרים

מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.

Quality inspections icon

איכות | ISO 9001:2015 + AS9120B

אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.

Quality Commitment »

Shipping icon

משלוח

משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.

מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.

הגדרה פורמלית

הגדרת הנפקה ממשלתית של NSN 2010-00-437-3358

פיר המשמש להעביר למדחף את המומנט שנוצר על ידי המנוע הראשי של ספינה וגם להעביר את דחף המדחף לבלוק הדחף.

משתמשי קצה משרד החינוך: ארגון גדול

שם
MOE Code קוד ישות ארגונית ראשית (MOE)
MOE Rule קוד בן ארבעה תפקידים המשקף אחריות ניהולית בתוך השירותים הצבאיים המשתתפים, סוכנויות אזרחיות, נאט"ו ומדינות זרות אחרות.
PICA קוד המציין את פעילות בקרת האספקה העיקרית האחראית לקביעת יעדי מלאי, שליטה ביעדי מלאי ושמירה על אחריות פריט אספקה. כותרת קצרה- פיקה. מנהל מלאי סיטונאי לשעבר
DSOR קוד מקור התיקון של דיפו (DSOR) לפעילות תחזוקה מקושר מזהה את הפעילויות המאושרות לביצוע תחזוקה ברמת מחסן עבור השירותים.
User:
מחלקת חיל הים מחלקת חיל הים
MOE:
DN
Rule:
N2S4
PICA:
HA
DSOR:
User:
מחלקת חיל הים מחלקת חיל הים
MOE:
DN
Rule:
N2S4
PICA:
HA
DSOR:

אריזה ו; מידות

MIL-STD codes: http://www.dla.mil/LandandMaritime/.../MILSTD2073Codes.aspx
גודל האריזה
חבילת משקל
משקל פריט
מידות פריט
גודל האריזה:
--
חבילת משקל:
--
משקל פריט:
--
מידות פריט:
--
מיכל
OPI
SPI No.
SPI Rev.
SPC Mkg.
LVL A
LVL B
LVL C
מיכל:
--
OPI:
M
SPI No.:
SPI Rev.:
SPC Mkg:
51
LVL_A:
F
LVL_B:
F
LVL_C:
F
CUSH
MOP
CATEG.
PRES MAT
WRAP MAT
ICQ
THK
TOS
UCL
CUSH DUN:
ZZ
MOP:
ZZ
PKG:
ZZZZ
PRES MAT:
ZZ
WRAP MAT:
ZZ
ICQ:
000
THK:
Z
TOS:
Z
UCL:
O

הגדרות קודי אריזה:

LVL A Code (LVL_A) F

אין צורך באריזה. מכולת היחידה תשמש גם כמכולה למשלוח. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.

LVL B Code (LVL_B) F

אין צורך באריזה. מכולת היחידה תשמש גם כמכולה למשלוח. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.

קוד מחוון הליך (OPI) M

כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.

סוג האחסון (TOS) Z

מיוחד (עיין בתקן שמישות אחסון פריטים או במדריך טכני).

אופן השימור (MOP) ZZ

ראה j.4.1.B.

חומר כרית (CUSH) ZZ

דרישות מיוחדות. ראה הוראות או שרטוטים ספציפיים שסופקו.

חומר שימור (PRES_MAT) ZZ

דרישה מיוחדת. ראה הוראות או שרטוטים ספציפיים שסופקו.

ייבוא / ייצא

סיווג לוח ב'
מספר לוח זמנים ב'
NAIC האיגוד הארצי של נציבי הביטוח
End Use מערכת סיווג לסחורות המיוצאות ומיובאות מארה"ב בהתבסס על השימוש העיקרי ולא על המאפיינים הפיזיים של הסחורה. קודי שימוש קצה מוקצים על ידי הלשכה לניתוח כלכלי תחת משרד המסחר האמריקאי.
SITC מחלקת סחר בינלאומית סטנדרטית
USDA
HITECH
לוח זמנים ב':
8409996000
NAICS:
333618
שיעור סיום שימוש:
22220
SITC:
71392
USDA:
1
HITECH:
0

הגדרות קודים של לוח זמנים ב':

לוח זמנים ב' 8409996000

Ignition Internal Combustion Piston Engines (diesel) For Marine Propulsion Parts For Compression

קוד סיום שימוש 22220

Marine Engines, Parts

מחלקת סחר בינלאומית סטנדרטית (SITC) 71392

Ignition Internal Combustion Piston Engines Parts, N.e.s., Suitable For Use Solely Or Principally With Compression

הובלה

מידע אוניברסלי / ארצי על מטענים וטיפול
NMFC
מחלקה
UFC
LTL
LCL
WCC
TCC
SHC
ADC
ACC
NMFC:
129930
NMF תיאור:
Tail Ships Propeller Shaft Shafts
UFC:
65760
LTL:
--
LCL:
--
WCC:
810
TCC:
Z
SHC:
9
ADC:
A
ACC:
B

הגדרות קודי הובלה:

סוג מטען (TCC) Z

אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.

מצרך מים (WCC) 810

.

סחורה אווירית (ACC) B

חומרי בנייה: כולל צבע וחומרים נלווים, בניה טרומית, מוצרי עץ, חומרי מתכת והרכב ומוצריהם, חומרה מסחרית ופריטים שונים, מלט, אספלט, חומרי אחזקת מבנה..

אזכורי אוויר (ADC) A

המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.

טיפול מיוחד באוויר (SHC) 9

טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)

ניהול

קודי ניהול לפי מחלקה

תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין 142,772.00 and 183,564.00 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.

מחלקת חיל הים

SOS: NRP
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: H
MGMT CTL: 2SP2XR9
USC: L
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים.

מחלקת חיל הים

SOS: NRP
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: H
MGMT CTL: 2SP2XR9
USC: L
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית.

מחלקת חיל הים

SOS: NRP
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: H
MGMT CTL: 2SP2XR9
USC: L
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים.

מחלקת חיל הים

SOS: NRP
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: H
MGMT CTL: 2SP2XR9
USC: L
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית.

יצרני

NSN זה רשום לקודי הכלוב הבאים.
השווה עכשיו»
צלול | התחבא