דגם או מק"ט: 813640T0813642P3
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
יחידה חד תאית לא מתנפחת, אטומה לאוויר ולמים, בעצם מלבנית בצורתה, עשויה פלדה. מחובר בכפולות על ידי זוויות הרכבה והתקני נעילה מיוחדים ליצירת כבישים, דוברות, גוררות, רציפים יבשים וכו 'לא כולל ציפה פונטון.
Floating Docks
Commercial Vessels, Other
Floats, Floatng Cranes and Other Vessels, N.e.s., Navigability Of Which Is Subsidiary To Their Main Function Light Vessels, Fire
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
ציוד הנדסי, למעט אלה המפורטים תחת קוד B..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
4,280.00 and 6,420.00 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | R41 |
AAC: | A |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | V |
MGMT CTL: | 2C--AH9 |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | 2C גלגל שיניים CEEI חומר (פריט קצה עיקרי) |
SOS: | R41 |
AAC: | A |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | V |
MGMT CTL: | 2C--AH9 |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | 2C גלגל שיניים CEEI חומר (פריט קצה עיקרי) |
SOS: | R41 |
AAC: | A |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | V |
MGMT CTL: | 2C--AH9 |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | 2C גלגל שיניים CEEI חומר (פריט קצה עיקרי) |
SOS: | R41 |
AAC: | A |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | V |
MGMT CTL: | 2C--AH9 |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | 2C גלגל שיניים CEEI חומר (פריט קצה עיקרי) |
SOS: | AKZ |
AAC: | A |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | KQ1WAN- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | AKZ |
AAC: | A |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | KQ1WAN- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | AKZ |
AAC: | A |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | KQ1WAN- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | AKZ |
AAC: | A |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | KQ1WAN- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
813640T0813642P3 | 2 | JN | 1 | 80091 |
MILP19380 | 1 | JN | 3 | 81349 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |