אודות מוצר זה
8 רגל W / A; מנוע MFR שם ולא. A/A; 1 בורג
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
| NSN | תיאור רכיב |
|---|---|
| NSN 2010-00-344-8451 | Propeller Strut |
| NSN 2010-00-374-6633 | Skeg |
| NSN 2010-00-392-4838 | Crank Lever |
| NSN 2040-00-393-6830 | Pushing Knee Pin Assembly |
| NSN 2030-00-561-0231 | Steering Nozzle |
| NSN 2040-00-792-1609 | Grating Floor Plate |
כלי שיט המיועד לפונקציות בניית גשרים כגון גרירה ודחיפה של קטעי גשר צף מורכבים למקומם; חייב לשלב תכונות כגון גרירה, תיקול ודחיפת ברכיים אשר מזהים אותו עם הפונקציה המתוכננת שלו. הוא בדרך כלל מוגן החלקה וסקג וניתן לבנות אותו בחלקים הניתנים להפרדה. לא כולל סירת פונטון; פונטון לצוף; ופונטון, סעיף; השתנה על ידי הוספת מנועים פנימיים וכלי שיט למטרות כלליות.
מחלקת הצבא
מחלקת הצבא
טורקיה
טורקיה Vessels, Including Warships and Lifeboats (not Row Boats), Nesoi
Commercial Vessels, Other
Vessels (including Warships and Lifeboats Other Than Rowing Boats), N.e.s.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד, אך הוא עולה על 84 אינץ' בממד אחד או יותר.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
10,528.00 and 13,536.00 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
| SOS: | AKZ |
| AAC: | Y |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | D |
| MGMT CTL: | KQ1WPN- |
| USC: | L |
| REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
| SOS: | AKZ |
| AAC: | Y |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | D |
| MGMT CTL: | KQ1WPN- |
| USC: | L |
| REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
| SOS: | AKZ |
| AAC: | Y |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | D |
| MGMT CTL: | KQ1WPN- |
| USC: | L |
| REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
| SOS: | AKZ |
| AAC: | Y |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | D |
| MGMT CTL: | KQ1WPN- |
| USC: | L |
| REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
| שם | פריטי מספר | |||
|---|---|---|---|---|
| [עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] | ||||