דגם או מק"ט: HM-GT1-CE-V5
אודות מוצר זה
משמש לטיפול בציוד נחיתה ממלא את רצועת הזעזועים לרמה המתאימה עם נוזל הידראולי מסונן מיקרונית וניפח את הסטרוט בחנקן מיובש כדי להשיג את ההארכה המתאימה - מערכת הכוללת משאבת לחץ גבוה מונעת מנוע חשמלי עם מפצה לחץ, מסננים מיקרוניים, מיכל שמן טרי 1-40 גל, מיכל שמן שמן טרי 1-40 גל, מיכל שמן פסולת 1-40 גל, 40 רגל של חידוד בלחץ גבוה על 2 סלילי צינור נשלפים - ניתן לגרור ברכב במהירות של לא יותר מ -10 קמ"ש
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
נגרר המצויד במכשיר הרמה מכני או הידראולי להתקנה, הסרה ו/או הובלה של רכיבי מטוס. כולל נגררים מסוג מסילה עם התקני הרמה, ונגררים המיועדים לשימוש עם עריסה (1), ציוד טיפול בקרקע; מתאם (1), ציוד טיפול קרקע ואביזרים אחרים כאלה. עבור נגררים ללא התקני הרמה, ראה נגרר (1), טיפול בקרקע.
אין צורך באריזה. מכולת היחידה תשמש גם כמכולה למשלוח. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
אין צורך באריזה. מכולת היחידה תשמש גם כמכולה למשלוח. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.
מחומם למטרה כללית - מחומם 40 f ומעלה.
הגנה פיזית.
חסימת עץ וחישוק, מחברים או רצועות פלדה, למטרות קשירה. גלגלי גומי עייפים ייחסמו מרצפת הארגז או ההחלקה ולא יישאו עומס.
אין דרישה.
Trailers, Nesoi Trailers and Semi
Trucks, Buses and Special Purpose Vehicles
Trailers, N.e.s. Trailers and Semi
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
67,200.00 and 86,400.00 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | NRP |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | X |
MGMT CTL: | 6RBPBS9 |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | * תוכניות מיוחדות REPARABLES |
SOS: | NRP |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | X |
MGMT CTL: | 6RBPBS9 |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | * תוכניות מיוחדות REPARABLES |
SOS: | NRP |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | X |
MGMT CTL: | 6RBPBS9 |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | * תוכניות מיוחדות REPARABLES |
SOS: | NRP |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | X |
MGMT CTL: | 6RBPBS9 |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | * תוכניות מיוחדות REPARABLES |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
HM-GT1-CE-V5 | 2 | KE | 5 | 1HV74 |
HM-GT1-CE-V | 2 | KE | 3 | 1HV74 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |