דגם או מק"ט: 971480-30
זמינות מלאי תרשים קוד תנאימוצר זה זמין בכמויות ובתנאים הבאים.
הערה: זמינות פריט זה עודכנה לאחרונה 05/22/2025 וייתכן שהשתנה מאז. בקש הצעת מחיר למחירים וזמינות עדכניים.
אודות מוצר זה
משאית הרמה לטיפול בתחמושת עם שסתום בקרה הידראולי מותאם
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
| NSN | תיאור רכיב |
|---|---|
| NSN 4320-01-531-9906 | Rotary Pump |
| NSN 4320-01-532-0255 | Liquid Pump Housing Section |
| NSN 5935-01-532-0602 | Plug-in Electronic Compon Socket |
| NSN 2530-01-532-0631 | Disc Brake Caliper |
| NSN 2510-01-532-1429 | Metal Grille |
| NSN 4330-01-532-1435 | Fluid Filter |
| NSN 2510-01-532-3583 | Fender Brace |
| NSN 2530-01-532-3608 | Pneumatic Tire Wheel |
| NSN 6110-01-532-3622 | Hoist Controller |
| NSN 2530-01-532-4120 | Steering Column Housing |
| NSN 2530-01-532-4809 | Pneumatic Tire Wheel Rim |
| NSN 6150-01-532-5343 | Electrical Power Cable Assembly |
| NSN 4720-01-532-8140 | Nonmetallic Hose Assembly |
| NSN 4820-01-540-4396 | Fluid Pressure Regulating Valve |
| NSN 2530-01-647-3369 | Driving-nondriving Wheel Spindle |
רכב בעל הנעה עצמית, גלגלי המצויד בבום הרמה מונע כוח. הבום מיועד לשימוש עם עריסת תמיכה ומתאמים שונים. מיועד בעיקר להעמסת תחמושת, מיכלי דלק, עמודים וכלי נשק מיוחדים על מטוסים צבאיים.
מחלקת חיל הים
מחלקת חיל הים
מחלקת חיל האוויר
מחלקת חיל האוויר
הונגריה
הונגריה
פולין
פולין
ברזיל
ברזיל
ספרד
ספרד
ישראל
ישראל
סינגפור
סינגפור
מלזיה
מלזיה
אוסטרליה
אוסטרליה
רפובליקת קוריאה
רפובליקת קוריאה
יוון
יוון האריזה היא בהתאם למפרט פרוצדורלי או הוראת אריזה מיוחדת (spi). מספר המפרט המתאים יוצג באזור נקה באזור נתונים משלימים.
דרישות מיוחדות.
ראה j.4.1.B.
דרישות מיוחדות. ראה הוראות או שרטוטים ספציפיים שסופקו.
דרישה מיוחדת. ראה הוראות או שרטוטים ספציפיים שסופקו.
Lift and Other Works Trucks Fitted With Lifting Or Handling Equipment Fork
Materials Handling Equipment
Works Trucks Fitted With Lifting Or Handling Equipment, N.e.s.
חומרים מסוכנים מעורבים - מאוחדים רק כפי שאושרו על ידי תקנות משמר החופים וסעיף 49 CFR, לשימוש עם מסמכי T-2 או T-3 בלבד.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד, אך הוא עולה על 84 אינץ' בממד אחד או יותר.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
105,000.00 and 135,000.00 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
| SOS: | FLZ |
| AAC: | J |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | U |
| MGMT CTL: | --YRN-V |
| USC: | L |
| REC REP CODE DESC: |
| SOS: | FLZ |
| AAC: | J |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | U |
| MGMT CTL: | --YRN-V |
| USC: | L |
| REC REP CODE DESC: |
| SOS: | NRP |
| AAC: | J |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | R |
| MGMT CTL: | 6R----- |
| USC: | N |
| REC REP CODE DESC: | פריט בר תיקון. תיקון, גינוי וסילוק שאינם מורשים מתחת לרמת מחסן (נקודת בקרת מלאי (ICP)). |
| SOS: | NRP |
| AAC: | J |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | R |
| MGMT CTL: | 6R----- |
| USC: | N |
| REC REP CODE DESC: | פריט זה נבדק והוחלט כי ניתן לשחזר את הפריט למצב שמיש ממצב שאינו ניתן לשירות ברמת המחסן. |
| SOS: | NRP |
| AAC: | J |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | R |
| MGMT CTL: | 6R----- |
| USC: | N |
| REC REP CODE DESC: | פריט בר תיקון. תיקון, גינוי וסילוק שאינם מורשים מתחת לרמת מחסן (נקודת בקרת מלאי (ICP)). |
| SOS: | NRP |
| AAC: | J |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | R |
| MGMT CTL: | 6R----- |
| USC: | N |
| REC REP CODE DESC: | פריט זה נבדק והוחלט כי ניתן לשחזר את הפריט למצב שמיש ממצב שאינו ניתן לשירות ברמת המחסן. |
| SOS: | NRP |
| AAC: | J |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | R |
| MGMT CTL: | 6R----- |
| USC: | N |
| REC REP CODE DESC: | פריט בר תיקון. תיקון, גינוי וסילוק שאינם מורשים מתחת לרמת מחסן (נקודת בקרת מלאי (ICP)). |
| SOS: | NRP |
| AAC: | J |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | R |
| MGMT CTL: | 6R----- |
| USC: | N |
| REC REP CODE DESC: | פריט זה נבדק והוחלט כי ניתן לשחזר את הפריט למצב שמיש ממצב שאינו ניתן לשירות ברמת המחסן. |
| SOS: | NRP |
| AAC: | J |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | R |
| MGMT CTL: | 6R----- |
| USC: | N |
| REC REP CODE DESC: | פריט בר תיקון. תיקון, גינוי וסילוק שאינם מורשים מתחת לרמת מחסן (נקודת בקרת מלאי (ICP)). |
| SOS: | NRP |
| AAC: | J |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | R |
| MGMT CTL: | 6R----- |
| USC: | N |
| REC REP CODE DESC: | פריט זה נבדק והוחלט כי ניתן לשחזר את הפריט למצב שמיש ממצב שאינו ניתן לשירות ברמת המחסן. |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
|---|---|---|---|---|
| 971480-30 | 2 | ZZ | 2 | 98752 |
| 971480-10 | 2 | ZZ | 2 | 98752 |
| 8141000-70 | 9 | ZZ | 2 | 98752 |
| 000993-100 | 9 | ZZ | C | 98752 |
| 971480-10 | 9 | ZZ | 2 | 98750 |
| 8141000-70 | 9 | ZZ | 2 | 98750 |
| 971480-70 | 2 | ZZ | 2 | 98752 |
| 971480-50 | 2 | ZZ | 2 | 98752 |
| שם | פריטי מספר | |||
|---|---|---|---|---|
| [עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] | ||||