1730-01-446-2422

משאית הרמה לחנויות אוויריות שלח דף זה בדוא"ל
ITAR רשום

דגם או מק"ט: 971480-30

זמינות מלאי  תרשים קוד תנאי

מוצר זה זמין בכמויות ובתנאים הבאים.

  • NE: 1

הערה: זמינות פריט זה עודכנה לאחרונה 05/22/2025 וייתכן שהשתנה מאז. בקש הצעת מחיר למחירים וזמינות עדכניים.

תמחור וזמינות

שלח טופס זה לקבלת התמחור והזמינות הנוכחיים של NSN זה.
מספר חלק:
כמות:
כתובת דוא"ל:
טלפון:
הפניה:
חברה:
שם:

איננו משתפים או מוכרים את המידע שלך לאף אחד.
פרטיות | תנאי

All major credit cards accepted as well as gov. p-cards

אודות מוצר זה
משאית הרמה לטיפול בתחמושת עם שסתום בקרה הידראולי מותאם

pdf NSN 1730-01-446-2422 גליון נתונים

MRC:
מקומות מסוכנים/איכות הסביבה
מקומות מסוכנים/איכות הסביבה:
MRC:
רדיוס פנייה לכלי רכב
רדיוס פנייה לכלי רכב:
MRC:
גובה הרמה חופשי מרבי של מזלג/פלטפורמה
גובה הרמה חופשי מרבי של מזלג/פלטפורמה:
85.500 אינץ'
MRC:
סוג מנגנון הרמה
סוג מנגנון הרמה:
MRC:
שיטת הפעלת הרמה
שיטת הפעלת הרמה:
MRC:
סוג היגוי
סוג היגוי:
MRC:
סוג מוביל ראשוני
סוג מוביל ראשוני:
MRC:
סוג שידור
סוג שידור:
MRC:
דירוג עומס מרבי
דירוג עומס מרבי:
7000.000 פאונד
MRC:
תכונות מסופקות
תכונות מסופקות:
יחידת מעבירי כוח ובקרת הרמה מרחוק
MRC:
סוג גלגל וכמות
סוג גלגל וכמות:
6 גלגלים פנאומטיים בודדים
MRC:
קוד יצרן ומספר דגם של PRIME MOVER
קוד יצרן ומספר דגם של PRIME MOVER:
61080-Z790
MRC:
הקשר לציוד דומה
הקשר לציוד דומה:
מחליף את NSN 1730-01-147-1735
MRC:
ייעוד סוג/דגם
ייעוד סוג/דגם:
MHU-83D/E
MRC:
--
NIIN:
014462422
MRC:
--
מספר מניית נאט"ו:
1730-01-446-2422
MRC:
--
חיי מדף:
N/A
MRC:
--
יחידת מידה:
1 EA
MRC:
--
פירוז:
MRC:
--
יכולת תיקון:
פריט בר תיקון. תיקון, גינוי וסילוק שאינם מורשים מתחת לרמת מחסן (נקודת בקרת מלאי (icp)).
FIIG:
--
FIIG:
A085A0
MRC:
--
INC:
46467
MRC:
--
IMM:
CX
Certified products icon

כל המוצרים מאושרים

מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.

Quality inspections icon

איכות | ISO 9001:2015 + AS9120B

אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.

Quality Commitment »

Shipping icon

משלוח

משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.

מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.

חלקים ורכיבים עבור Aerial Stores Lift Truck NSN 1730-01-446-2422 חלקים ורכיבים עבור יישום קצה זה.

NSN תיאור רכיב
NSN 4320-01-531-9906 Rotary Pump
NSN 4320-01-532-0255 Liquid Pump Housing Section
NSN 5935-01-532-0602 Plug-in Electronic Compon Socket
NSN 2530-01-532-0631 Disc Brake Caliper
NSN 2510-01-532-1429 Metal Grille
NSN 4330-01-532-1435 Fluid Filter
NSN 2510-01-532-3583 Fender Brace
NSN 2530-01-532-3608 Pneumatic Tire Wheel
NSN 6110-01-532-3622 Hoist Controller
NSN 2530-01-532-4120 Steering Column Housing
NSN 2530-01-532-4809 Pneumatic Tire Wheel Rim
NSN 6150-01-532-5343 Electrical Power Cable Assembly
NSN 4720-01-532-8140 Nonmetallic Hose Assembly
NSN 4820-01-540-4396 Fluid Pressure Regulating Valve
NSN 2530-01-647-3369 Driving-nondriving Wheel Spindle

הגדרה פורמלית

הגדרת הנפקה ממשלתית של NSN 1730-01-446-2422

רכב בעל הנעה עצמית, גלגלי המצויד בבום הרמה מונע כוח. הבום מיועד לשימוש עם עריסת תמיכה ומתאמים שונים. מיועד בעיקר להעמסת תחמושת, מיכלי דלק, עמודים וכלי נשק מיוחדים על מטוסים צבאיים.

משתמשי קצה משרד החינוך: ארגון גדול

שם
MOE Code קוד ישות ארגונית ראשית (MOE)
MOE Rule קוד בן ארבעה תפקידים המשקף אחריות ניהולית בתוך השירותים הצבאיים המשתתפים, סוכנויות אזרחיות, נאט"ו ומדינות זרות אחרות.
PICA קוד המציין את פעילות בקרת האספקה העיקרית האחראית לקביעת יעדי מלאי, שליטה ביעדי מלאי ושמירה על אחריות פריט אספקה. כותרת קצרה- פיקה. מנהל מלאי סיטונאי לשעבר
DSOR קוד מקור התיקון של דיפו (DSOR) לפעילות תחזוקה מקושר מזהה את הפעילויות המאושרות לביצוע תחזוקה ברמת מחסן עבור השירותים.
User:
מחלקת חיל הים מחלקת חיל הים
MOE:
DN
Rule:
NSGS
PICA:
TG
DSOR:
JA
User:
מחלקת חיל הים מחלקת חיל הים
MOE:
DN
Rule:
NSGS
PICA:
TG
DSOR:
JA
User:
מחלקת חיל האוויר מחלקת חיל האוויר
MOE:
DF
Rule:
FGG4
PICA:
TG
DSOR:
99
User:
מחלקת חיל האוויר מחלקת חיל האוויר
MOE:
DF
Rule:
FGG4
PICA:
TG
DSOR:
99
User:
הונגריה הונגריה
MOE:
WH
Rule:
WH01
PICA:
WH
DSOR:
User:
הונגריה הונגריה
MOE:
WH
Rule:
WH01
PICA:
WH
DSOR:
User:
פולין פולין
MOE:
WP
Rule:
WP01
PICA:
WP
DSOR:
User:
פולין פולין
MOE:
WP
Rule:
WP01
PICA:
WP
DSOR:
User:
ברזיל ברזיל
MOE:
YA
Rule:
YA01
PICA:
YA
DSOR:
User:
ברזיל ברזיל
MOE:
YA
Rule:
YA01
PICA:
YA
DSOR:
User:
ספרד ספרד
MOE:
YB
Rule:
YB01
PICA:
YB
DSOR:
User:
ספרד ספרד
MOE:
YB
Rule:
YB01
PICA:
YB
DSOR:
User:
ישראל ישראל
MOE:
YD
Rule:
YD01
PICA:
YD
DSOR:
User:
ישראל ישראל
MOE:
YD
Rule:
YD01
PICA:
YD
DSOR:
User:
סינגפור סינגפור
MOE:
YJ
Rule:
YJ01
PICA:
YJ
DSOR:
User:
סינגפור סינגפור
MOE:
YJ
Rule:
YJ01
PICA:
YJ
DSOR:
User:
מלזיה מלזיה
MOE:
YW
Rule:
YW01
PICA:
YW
DSOR:
User:
מלזיה מלזיה
MOE:
YW
Rule:
YW01
PICA:
YW
DSOR:
User:
אוסטרליה אוסטרליה
MOE:
ZA
Rule:
ZA01
PICA:
ZA
DSOR:
User:
אוסטרליה אוסטרליה
MOE:
ZA
Rule:
ZA01
PICA:
ZA
DSOR:
User:
רפובליקת קוריאה רפובליקת קוריאה
MOE:
ZH
Rule:
ZH01
PICA:
ZH
DSOR:
User:
רפובליקת קוריאה רפובליקת קוריאה
MOE:
ZH
Rule:
ZH01
PICA:
ZH
DSOR:
User:
יוון יוון
MOE:
ZU
Rule:
ZU01
PICA:
ZU
DSOR:
User:
יוון יוון
MOE:
ZU
Rule:
ZU01
PICA:
ZU
DSOR:
User:
סוכנות התחזוקה והאספקה של נאט סוכנות התחזוקה והאספקה של נאט"ו
MOE:
ZX
Rule:
ZX01
PICA:
ZX
DSOR:
User:
סוכנות התחזוקה והאספקה של נאט סוכנות התחזוקה והאספקה של נאט"ו
MOE:
ZX
Rule:
ZX01
PICA:
ZX
DSOR:

אריזה ו; מידות

MIL-STD codes: http://www.dla.mil/LandandMaritime/.../MILSTD2073Codes.aspx
גודל האריזה
חבילת משקל
משקל פריט
מידות פריט
גודל האריזה:
180.0 X 72.0 X 44.0
חבילת משקל:
6,367.0000lbs
משקל פריט:
0.0000lbs
מידות פריט:
--
מיכל
OPI
SPI No.
SPI Rev.
SPC Mkg.
LVL A
LVL B
LVL C
מיכל:
--
OPI:
A
SPI No.:
SPI Rev.:
SPC Mkg:
ZZ
LVL_A:
LVL_B:
LVL_C:
CUSH
MOP
CATEG.
PRES MAT
WRAP MAT
ICQ
THK
TOS
UCL
CUSH DUN:
ZZ
MOP:
ZZ
PKG:
PRES MAT:
ZZ
WRAP MAT:
ZZ
ICQ:
000
THK:
Z
TOS:
UCL:
B

הגדרות קודי אריזה:

קוד מחוון הליך (OPI) A

האריזה היא בהתאם למפרט פרוצדורלי או הוראת אריזה מיוחדת (spi). מספר המפרט המתאים יוצג באזור נקה באזור נתונים משלימים.

קוד סימונים מיוחדים (SPC_MKG) ZZ

דרישות מיוחדות.

אופן השימור (MOP) ZZ

ראה j.4.1.B.

חומר כרית (CUSH) ZZ

דרישות מיוחדות. ראה הוראות או שרטוטים ספציפיים שסופקו.

חומר שימור (PRES_MAT) ZZ

דרישה מיוחדת. ראה הוראות או שרטוטים ספציפיים שסופקו.

ייבוא / ייצא

סיווג לוח ב'
מספר לוח זמנים ב'
NAIC האיגוד הארצי של נציבי הביטוח
End Use מערכת סיווג לסחורות המיוצאות ומיובאות מארה"ב בהתבסס על השימוש העיקרי ולא על המאפיינים הפיזיים של הסחורה. קודי שימוש קצה מוקצים על ידי הלשכה לניתוח כלכלי תחת משרד המסחר האמריקאי.
SITC מחלקת סחר בינלאומית סטנדרטית
USDA
HITECH
לוח זמנים ב':
8427900040
NAICS:
333924
שיעור סיום שימוש:
21170
SITC:
74413
USDA:
1
HITECH:
0

הגדרות קודים של לוח זמנים ב':

לוח זמנים ב' 8427900040

Lift and Other Works Trucks Fitted With Lifting Or Handling Equipment Fork

קוד סיום שימוש 21170

Materials Handling Equipment

מחלקת סחר בינלאומית סטנדרטית (SITC) 74413

Works Trucks Fitted With Lifting Or Handling Equipment, N.e.s.

הובלה

מידע אוניברסלי / ארצי על מטענים וטיפול
NMFC
מחלקה
UFC
LTL
LCL
WCC
TCC
SHC
ADC
ACC
NMFC:
190225
NMF תיאור:
Lift Trucks Or Vehicles Cars
UFC:
93360
LTL:
--
LCL:
--
WCC:
891
TCC:
B
SHC:
R
ADC:
Z
ACC:
V

הגדרות קודי הובלה:

סוג מטען (TCC) B

חומרים מסוכנים מעורבים - מאוחדים רק כפי שאושרו על ידי תקנות משמר החופים וסעיף 49 CFR, לשימוש עם מסמכי T-2 או T-3 בלבד.

מצרך מים (WCC) 891

.

סחורה אווירית (ACC) V

נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..

אזכורי אוויר (ADC) Z

המשלוח אינו איחוד, אך הוא עולה על 84 אינץ' בממד אחד או יותר.

טיפול מיוחד באוויר (SHC) R

טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)

ניהול

קודי ניהול לפי מחלקה

תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין 105,000.00 and 135,000.00 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.

מחלקת חיל האוויר

SOS: FLZ
AAC: J
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: U
MGMT CTL: --YRN-V
USC: L
REC REP CODE DESC:

מחלקת חיל האוויר

SOS: FLZ
AAC: J
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: U
MGMT CTL: --YRN-V
USC: L
REC REP CODE DESC:

מחלקת חיל הים

SOS: NRP
AAC: J
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: R
MGMT CTL: 6R-----
USC: N
REC REP CODE DESC: פריט בר תיקון. תיקון, גינוי וסילוק שאינם מורשים מתחת לרמת מחסן (נקודת בקרת מלאי (ICP)).

מחלקת חיל הים

SOS: NRP
AAC: J
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: R
MGMT CTL: 6R-----
USC: N
REC REP CODE DESC: פריט זה נבדק והוחלט כי ניתן לשחזר את הפריט למצב שמיש ממצב שאינו ניתן לשירות ברמת המחסן.

מחלקת חיל הים

SOS: NRP
AAC: J
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: R
MGMT CTL: 6R-----
USC: N
REC REP CODE DESC: פריט בר תיקון. תיקון, גינוי וסילוק שאינם מורשים מתחת לרמת מחסן (נקודת בקרת מלאי (ICP)).

מחלקת חיל הים

SOS: NRP
AAC: J
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: R
MGMT CTL: 6R-----
USC: N
REC REP CODE DESC: פריט זה נבדק והוחלט כי ניתן לשחזר את הפריט למצב שמיש ממצב שאינו ניתן לשירות ברמת המחסן.

מחלקת חיל הים

SOS: NRP
AAC: J
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: R
MGMT CTL: 6R-----
USC: N
REC REP CODE DESC: פריט בר תיקון. תיקון, גינוי וסילוק שאינם מורשים מתחת לרמת מחסן (נקודת בקרת מלאי (ICP)).

מחלקת חיל הים

SOS: NRP
AAC: J
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: R
MGMT CTL: 6R-----
USC: N
REC REP CODE DESC: פריט זה נבדק והוחלט כי ניתן לשחזר את הפריט למצב שמיש ממצב שאינו ניתן לשירות ברמת המחסן.

מחלקת חיל הים

SOS: NRP
AAC: J
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: R
MGMT CTL: 6R-----
USC: N
REC REP CODE DESC: פריט בר תיקון. תיקון, גינוי וסילוק שאינם מורשים מתחת לרמת מחסן (נקודת בקרת מלאי (ICP)).

מחלקת חיל הים

SOS: NRP
AAC: J
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: R
MGMT CTL: 6R-----
USC: N
REC REP CODE DESC: פריט זה נבדק והוחלט כי ניתן לשחזר את הפריט למצב שמיש ממצב שאינו ניתן לשירות ברמת המחסן.

יצרני

NSN זה רשום לקודי הכלוב הבאים.
השווה עכשיו»
צלול | התחבא