דגם או מק"ט: 105E7342G2
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
האריזה תתבצע כדי לעמוד בדרישות בדיקת הביצועים של astm-d4169, מחזור הפצה 18, רמת אבטחה 1.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.
אין סימון מיוחד.
יש לשמור בשיטה 33 (שונה) בשקית שקופה, גמישה, ניתנת לאטימה ומעכבת קורוזיה נדיפה התואמת לתקן mil-b-22020. האינטרליף המרוהט בתוך כל שקית מסוג 2, הניתנת לאיטום קר, יוסר לאחר הכנסת הפריט ולפני איטום סופי בהתאם לתקן mil-b-22020. פריטים בעלי קצוות חדים או בליטות יהיו עטופים בשכבות מספיקות של חומר מחסום מעכב קורוזיה נדיף שקוף, גמיש, גמיש (קר) הניתן לאיטום בלחץ (קר) התואם לתקן mil-prf-22019, סוג ii למניעת ניקוב השקית. הצד המצופה לטקס (לא מודפס) של חומר המחסום יהיה תמיד מול הפריט. לחלופין, ניתן לעטוף את הפריט לחלוטין בחומר מחסום מעכב קורוזיה נדיף שקוף, גמיש, בלחץ (קר) הניתן לאיטום בהתאם ל- mil-prf-22019, type ii כפי שצוין לעיל ולהישמר עוד יותר בשקית מחסום שקופה התואמת לסוג ii, class c, style 2 של mil-dtl-117. הסגירה תהיה על ידי איטום בחום כאשר משתמשים בשיטה חלופית זו. בנוסף לסימונים הנדרשים במקומות אחרים בחוזה, תוויות זיהוי היחידה והאזהרה יהיו בהתאם לתקן mil-std-129.
אין דרישה.
התקן רגיש אלקטרוסטטי (ESD).
.
אספקה וציוד לכלי טיס ולמטרות אוויריות, לרבות כלי טיס וחלקי תחזוקה, אביזרי מטוסים, מכשירי מטוסים וציוד ניסוי מעבדה, מטרות אוויריות ודאונים, ערכות ציות להזמנות טכניות של מטוסים/טילים וכו'..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
06/16 | 10/16 | 03/17 | 08/17 |
---|---|---|---|
1.00 | 1.00 | 1.00 | 1.00 |
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
13,798.40 and 17,740.80 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | NRP |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | M |
MGMT CTL: | 1RV2002 |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | פריטי מהירות ביקוש בינונית (חומרים מתכלים) |
SOS: | NRP |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | M |
MGMT CTL: | 1RV2002 |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | פריטי מהירות ביקוש בינונית (חומרים מתכלים) |
SOS: | NRP |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | M |
MGMT CTL: | 1RV2002 |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | פריטי מהירות ביקוש בינונית (חומרים מתכלים) |
SOS: | NRP |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | M |
MGMT CTL: | 1RV2002 |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | פריטי מהירות ביקוש בינונית (חומרים מתכלים) |
SOS: | NRP |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | NRP |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | NRP |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | SF9NV-N |
USC: | F |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | NRP |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | SF9NV-N |
USC: | F |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
105E7342G2 | 2 | KE | 5 | 89954 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |