דגם או מק"ט: 4015387
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 1680-01-312-2897 | Adapter And Terminal Assembly |
מנוף המשמש לשמירה על שליטה בכלי טיס על גובה המגרש וציר הגלגול שלו. לא כולל פעולה של כרטיסיות חיתוך וכדומה. הוא נבדל מעמוד בקרה בכך שתנועתו מצד לצד שולטת במטוס על ציר הגלגול שלו.
האריזה תתבצע כדי לעמוד בדרישות בדיקת הביצועים של astm-d4169, מחזור הפצה 18, רמת אבטחה 1.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.
שיטה 50.
מחומם למטרה כללית - מחומם 40 f ומעלה.
שקית חסינת אדים, אטומה.
A-a-1898, דרגה ii, ריפוד תאית עמיד במים.
אין דרישה.
Other Parts Of Airplanes Or Helicopters For Use In Military Aircraft (excludes Propellers, Rotors, Undercarriages, and Parts Thereof)
Type Goods Parts For Military
Parts Of Airplanes Or Helicopters, N.e.s.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
32,055.80 and 41,214.60 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | NRP |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | E |
MGMT CTL: | 7RFAAR9 |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | (1) IRAM PROGRAM INTENSIVE MANAGEMENT REPARABLES (2) חומר (תחמושת מתכלה) הדורש בקרת לוט וסדרתי-# אך מדווח על ידי SERIAL-# בלבד. |
SOS: | NRP |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | E |
MGMT CTL: | 7RFAAR9 |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | (1) IRAM PROGRAM INTENSIVE MANAGEMENT REPARABLES (2) חומר (חימוש מתכלה) הדורש בקרת לוט וסדרתי-# אך מדווח על ידי SERIAL-# בלבד. |
SOS: | NRP |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | E |
MGMT CTL: | 7RFAAR9 |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | (1) IRAM PROGRAM INTENSIVE MANAGEMENT REPARABLES (2) חומר (תחמושת מתכלה) הדורש בקרת לוט וסדרתי-# אך מדווח על ידי SERIAL-# בלבד. |
SOS: | NRP |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | E |
MGMT CTL: | 7RFAAR9 |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | (1) IRAM PROGRAM INTENSIVE MANAGEMENT REPARABLES (2) חומר (חימוש מתכלה) הדורש בקרת לוט וסדרתי-# אך מדווח על ידי SERIAL-# בלבד. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
4015387 | 2 | KE | 1 | 07187 |
128SCC102-601 | 2 | KE | 5 | 26512 |
MX9529ASW40 | 2 | KE | 5 | 80058 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |