דגם או מק"ט: 60A116E7-13
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
האריזה תתבצע כדי לעמוד בדרישות בדיקת הביצועים של astm-d4169, מחזור הפצה 18, רמת אבטחה 1.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.
מטרה כללית לא מחוממת.
יש לשמור בשיטה 10 ששונתה באופן הבא: יש לשמור בשקית מחסום שקופה העשויה מחומר a-a-3174 או mil-prf-22191 מסוג iii. ריפוד a-a-3174 או mil-prf-22191, חומר מסוג iii, ריפוד a-a-3129 או ppp-c-795 ישמש לריפוד קצוות חדים ובלטות של הפריטים המשומרים. סגירת השקית תיעשה בכל אמצעי מתאים, למעט שימוש בסיכות. כאשר השימוש בשקית אינו מעשי, הפריט יהיה עטוף לחלוטין במחסום או בחומר הריפוד הנ"ל ויאובטח בסרט רגיש ללחץ. כמו כן, השימוש באריזות מעוצבות או יצוקות המשתמשות בחומרים mil-prf-22191 או a-a-3174 בשילוב עם לוח מצופה פלסטיק מקובל בתנאי שקוביית האריזה אינה מוגדלת והאריזה עומדת במבחנים המפורטים בנספח ז'. צורת רצועה או בלוק של חבילות מרובות תכלול הוראות להפרדת כמויות יחידות.
אין דרישה.
אין דרישה.
Other Parts Of Airplanes Or Helicopters For Use In Military Aircraft (excludes Propellers, Rotors, Undercarriages, and Parts Thereof)
Type Goods Parts For Military
Parts Of Airplanes Or Helicopters, N.e.s.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
ביגוד, לרבות ציוד לבוש (למעט נשק ואספקה כימית), חבלים, בדים ועור, מצנחים וכו'..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
175.00 and 245.00 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | NRP |
AAC: | V |
SLC: | X |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | M |
MGMT CTL: | 1RLX009 |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | פריטי מהירות ביקוש בינונית (חומרים מתכלים) |
SOS: | NRP |
AAC: | V |
SLC: | X |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | M |
MGMT CTL: | 1RLX009 |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | פריטי מהירות ביקוש בינונית (חומרים מתכלים) |
SOS: | NRP |
AAC: | V |
SLC: | X |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | M |
MGMT CTL: | 1RLX009 |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | פריטי מהירות ביקוש בינונית (חומרים מתכלים) |
SOS: | NRP |
AAC: | V |
SLC: | X |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | M |
MGMT CTL: | 1RLX009 |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | פריטי מהירות ביקוש בינונית (חומרים מתכלים) |
SOS: | NRP |
AAC: | V |
SLC: | X |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | NRP |
AAC: | V |
SLC: | X |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | NRP |
AAC: | V |
SLC: | X |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | SF9SX-V |
USC: | F |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | NRP |
AAC: | V |
SLC: | X |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | SF9SX-V |
USC: | F |
REC REP CODE DESC: |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
60A116E7-13 | 2 | KE | 1 | 10001 |
60A116E7-1LAND1R | 2 | KE | 1 | 10001 |
60A116E7-1LAND1R | 2 | KE | 1 | 30003 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |