1660-01-510-1166

שסתום פריקת מטוסים שלח דף זה בדוא"ל

דגם או מק"ט: 695463-5

זמינות מלאי  תרשים קוד תנאי

מוצר זה זמין בכמויות ובתנאים הבאים.

  • NE: 1162
  • AR: 1
  • NS: 7

הערה: זמינות פריט זה עודכנה לאחרונה 04/29/2020 וייתכן שהשתנה מאז. בקש הצעת מחיר למחירים וזמינות עדכניים.

תמחור וזמינות

שלח טופס זה לקבלת התמחור והזמינות הנוכחיים של NSN זה.
מספר חלק:
כמות:
כתובת דוא"ל:
טלפון:
הפניה:
חברה:
שם:

איננו משתפים או מוכרים את המידע שלך לאף אחד.
פרטיות | תנאי

All major credit cards accepted as well as gov. p-cards

NSN 1660-01-510-1166 גליון נתונים

MRC:
--
NIIN:
015101166
MRC:
--
מספר מניית נאט"ו:
1660-01-510-1166
MRC:
--
חיי מדף:
N/A
MRC:
--
יחידת מידה:
1 EA
MRC:
--
פירוז:
No
MRC:
--
יכולת תיקון:
פריט בר תיקון. תיקון, גינוי וסילוק שאינם מורשים מתחת לרמת מחסן (נקודת בקרת מלאי (icp)).
FIIG:
--
FIIG:
A23900
MRC:
--
INC:
53311
MRC:
--
IMM:
CX
Certified products icon

כל המוצרים מאושרים

מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.

Quality inspections icon

איכות | ISO 9001:2015 + AS9120B

אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.

Quality Commitment »

Shipping icon

משלוח

משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.

מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.

משתמשי קצה משרד החינוך: ארגון גדול

שם
MOE Code קוד ישות ארגונית ראשית (MOE)
MOE Rule קוד בן ארבעה תפקידים המשקף אחריות ניהולית בתוך השירותים הצבאיים המשתתפים, סוכנויות אזרחיות, נאט"ו ומדינות זרות אחרות.
PICA קוד המציין את פעילות בקרת האספקה העיקרית האחראית לקביעת יעדי מלאי, שליטה ביעדי מלאי ושמירה על אחריות פריט אספקה. כותרת קצרה- פיקה. מנהל מלאי סיטונאי לשעבר
DSOR קוד מקור התיקון של דיפו (DSOR) לפעילות תחזוקה מקושר מזהה את הפעילויות המאושרות לביצוע תחזוקה ברמת מחסן עבור השירותים.
User:
מחלקת חיל הים מחלקת חיל הים
MOE:
DN
Rule:
NAL4
PICA:
TL
DSOR:
CN
User:
מחלקת חיל הים מחלקת חיל הים
MOE:
DN
Rule:
NAL4
PICA:
TL
DSOR:
CN
User:
מחלקת חיל האוויר מחלקת חיל האוויר
MOE:
DF
Rule:
FLL4
PICA:
TL
DSOR:
CN
User:
מחלקת חיל האוויר מחלקת חיל האוויר
MOE:
DF
Rule:
FLL4
PICA:
TL
DSOR:
CN
User:
אוסטרליה אוסטרליה
MOE:
ZA
Rule:
ZA01
PICA:
ZA
DSOR:
User:
אוסטרליה אוסטרליה
MOE:
ZA
Rule:
ZA01
PICA:
ZA
DSOR:
User:
קנדה קנדה
MOE:
ZC
Rule:
ZC01
PICA:
ZC
DSOR:
User:
קנדה קנדה
MOE:
ZC
Rule:
ZC01
PICA:
ZC
DSOR:
User:
רפובליקת קוריאה רפובליקת קוריאה
MOE:
ZH
Rule:
ZH01
PICA:
ZH
DSOR:
User:
רפובליקת קוריאה רפובליקת קוריאה
MOE:
ZH
Rule:
ZH01
PICA:
ZH
DSOR:
User:
בריטניה בריטניה
MOE:
ZK
Rule:
ZK01
PICA:
ZK
DSOR:
User:
בריטניה בריטניה
MOE:
ZK
Rule:
ZK01
PICA:
ZK
DSOR:
User:
איטליה איטליה
MOE:
ZR
Rule:
ZR01
PICA:
ZR
DSOR:
User:
איטליה איטליה
MOE:
ZR
Rule:
ZR01
PICA:
ZR
DSOR:
User:
דנמרק דנמרק
MOE:
ZS
Rule:
ZS01
PICA:
ZS
DSOR:
User:
דנמרק דנמרק
MOE:
ZS
Rule:
ZS01
PICA:
ZS
DSOR:
User:
נורווגיה נורווגיה
MOE:
ZT
Rule:
ZT01
PICA:
ZT
DSOR:
User:
נורווגיה נורווגיה
MOE:
ZT
Rule:
ZT01
PICA:
ZT
DSOR:

ייבוא / ייצא

סיווג לוח ב'
מספר לוח זמנים ב'
NAIC האיגוד הארצי של נציבי הביטוח
End Use מערכת סיווג לסחורות המיוצאות ומיובאות מארה"ב בהתבסס על השימוש העיקרי ולא על המאפיינים הפיזיים של הסחורה. קודי שימוש קצה מוקצים על ידי הלשכה לניתוח כלכלי תחת משרד המסחר האמריקאי.
SITC מחלקת סחר בינלאומית סטנדרטית
USDA
HITECH
לוח זמנים ב':
8803300060
NAICS:
336413
שיעור סיום שימוש:
50070
SITC:
79295
USDA:
1
HITECH:
8

הגדרות קודים של לוח זמנים ב':

לוח זמנים ב' 8803300060

Other Parts Of Airplanes Or Helicopters For Use In Military Aircraft (excludes Propellers, Rotors, Undercarriages, and Parts Thereof)

קוד סיום שימוש 50070

Type Goods Parts For Military

מחלקת סחר בינלאומית סטנדרטית (SITC) 79295

Parts Of Airplanes Or Helicopters, N.e.s.

ניהול

קודי ניהול לפי מחלקה

תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין 35,296.98 and 45,381.83 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.

מחלקת חיל האוויר

SOS: F06
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: T
MGMT CTL: --SVM-P
USC: L
REC REP CODE DESC:

מחלקת חיל האוויר

SOS: F06
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: T
MGMT CTL: --SVM-P
USC: L
REC REP CODE DESC:

מחלקת חיל הים

SOS: NRP
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: R
MGMT CTL: 7R-----
USC: N
REC REP CODE DESC: פריט בר תיקון. תיקון, גינוי וסילוק שאינם מורשים מתחת לרמת מחסן (נקודת בקרת מלאי (ICP)).

מחלקת חיל הים

SOS: NRP
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: R
MGMT CTL: 7R-----
USC: N
REC REP CODE DESC: פריט זה נבדק והוחלט כי ניתן לשחזר את הפריט למצב שמיש ממצב שאינו ניתן לשירות ברמת המחסן.

מחלקת חיל הים

SOS: NRP
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: R
MGMT CTL: 7R-----
USC: N
REC REP CODE DESC: פריט בר תיקון. תיקון, גינוי וסילוק שאינם מורשים מתחת לרמת מחסן (נקודת בקרת מלאי (ICP)).

מחלקת חיל הים

SOS: NRP
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: R
MGMT CTL: 7R-----
USC: N
REC REP CODE DESC: פריט זה נבדק והוחלט כי ניתן לשחזר את הפריט למצב שמיש ממצב שאינו ניתן לשירות ברמת המחסן.

מחלקת חיל הים

SOS: NRP
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: R
MGMT CTL: 7R-----
USC: N
REC REP CODE DESC: פריט בר תיקון. תיקון, גינוי וסילוק שאינם מורשים מתחת לרמת מחסן (נקודת בקרת מלאי (ICP)).

מחלקת חיל הים

SOS: NRP
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: R
MGMT CTL: 7R-----
USC: N
REC REP CODE DESC: פריט זה נבדק והוחלט כי ניתן לשחזר את הפריט למצב שמיש ממצב שאינו ניתן לשירות ברמת המחסן.

מחלקת חיל הים

SOS: NRP
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: R
MGMT CTL: 7R-----
USC: N
REC REP CODE DESC: פריט בר תיקון. תיקון, גינוי וסילוק שאינם מורשים מתחת לרמת מחסן (נקודת בקרת מלאי (ICP)).

מחלקת חיל הים

SOS: NRP
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: R
MGMT CTL: 7R-----
USC: N
REC REP CODE DESC: פריט זה נבדק והוחלט כי ניתן לשחזר את הפריט למצב שמיש ממצב שאינו ניתן לשירות ברמת המחסן.

יצרני

NSN זה רשום לקודי הכלוב הבאים.
השווה עכשיו»
צלול | התחבא