דגם או מק"ט: F20G8041066-503
אודות מוצר זה
כולל תעלה 15,000 אינץ'. LG; O/A קוטר 9.562 אינץ'; 0.047 IN.TH; שני קצוות פתוחים; 4.572 אינץ' H; מתאם 9.500 אינץ' LG; O/A קוטר 4.562 אינץ'; 3,000 אינץ' גבוה עם מסך חוט מחובר; צינור גומי מחוזק בחוט בד 15.250 אינץ'. O/A.4.000 IN.DIA.; 0.031 IN.TH; מכפיל 14.250 אינץ' LG; 6,000 אינץ'; 0.060 IN.TH; שני מהדקים צינור; פילר אחד 4.905 אינץ' LG; 0.656 אינץ'; 0.070 IN.TH; בנזין גומי 9.438 אינץ' LG; 4.500 אינץ'; 8 חורים במרווחים שווים; אורך צמצם 200 ס"מ; 2.562 אינץ'; TH 0.040 אינץ '; קוטר חור 0.219 אינץ '; סיכות וצווארונים של HI-LOCK; ACFT דגם HU25A שקע RAM-אוויר עבור ECU
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
גוף חלול המשמש להובלת אוויר לחלקים שונים של המטוס לצורך חימום, קירור, לחץ, הסרת קרח וכדומה. הוא עשוי לכלול אוגנים, סוגריים וכדומה למטרות הרכבה. לא כולל צינורות המשמשים במערכות פליטה של מטוסים וצינורות המשמשים ביישומים שאינם מטוסים. לא כולל צינור, פליטה וצינור, מיזוג אוויר-חימום.
Other Parts Of Airplanes Or Helicopters For Use In Military Aircraft (excludes Propellers, Rotors, Undercarriages, and Parts Thereof)
Type Goods Parts For Military
Parts Of Airplanes Or Helicopters, N.e.s.
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
4,242.10 and 5,938.94 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | ZQC |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | C |
MGMT CTL: | A-09--- |
USC: | C |
REC REP CODE DESC: | במקרה של נידון או חוסר שירות כלכלי, יש להשליך על ידי המפעיל/הצוות |
SOS: | ZQC |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | C |
MGMT CTL: | A-09--- |
USC: | C |
REC REP CODE DESC: | במקרה של נידון או חוסר שירות כלכלי, יש להשליך על ידי המפעיל/הצוות |
SOS: | ZQC |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | C |
MGMT CTL: | A-09--- |
USC: | C |
REC REP CODE DESC: | במקרה של נידון או חוסר שירות כלכלי, יש להשליך על ידי המפעיל/הצוות |
SOS: | ZQC |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | C |
MGMT CTL: | A-09--- |
USC: | C |
REC REP CODE DESC: | במקרה של נידון או חוסר שירות כלכלי, יש להשליך על ידי המפעיל/הצוות |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
F20G8041066-503 | 2 | XH | 4 | 56852 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |