דגם או מק"ט: 753622-1
אודות מוצר זה
26.11 אינץ' מינימום, 26.29 אינץ' מקסימום LG, 15.10 אינץ '. רוחב מרבי, 18.53 אינץ' מינימום, 18.57 אינץ' מקסימום H
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 1660-01-044-0088 | Water Separator Condenser |
פריט המפריד לחות חופשית או אדי מים מזרם האוויר הדחוס במערכת מיזוג אוויר במטוס לאחר פריקתו מטורבינת קירור. מספק אוויר ללא לחות לתא הנוסעים ו/או לתאים. בדרך כלל מורכב פגז בצורת גליל או אליפסה עם יציאת כניסה ויציאה ויציאת ניקוז, מעבה צורה גלילית, מלבנית או חרוטית, ומכשיר לאיסוף הלחות לאחר שהוא עוזב את המעבה. עשוי לכלול שסתום מעקף פנימי. בדרך כלל מורכב משני סוגים: (1) סוג המעבה-מסלק אשר אוסף את הלחות על ליבה מסוג צינורי לאחר שהיא עוזבת את המעבה ורצה לתחתית ומתנקזת החוצה; (2) סוג המערבולת הגורם לאוויר הלח להסתחרר במהירות כשהוא עוזב את המעבה ומשליך את הלחות על הקליפה שבה הוא נאסף ויורד לניקוז.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
הגנה פיזית.
Mil-prf-26514, סוג i, class 2, דרגה c, קצף פוליאוריתן גמיש, טווח עומס כבד.
אין דרישה.
Other Parts Of Airplanes Or Helicopters For Use In Military Aircraft (excludes Propellers, Rotors, Undercarriages, and Parts Thereof)
Type Goods Parts For Military
Parts Of Airplanes Or Helicopters, N.e.s.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
אספקה וציוד לכלי טיס ולמטרות אוויריות, לרבות כלי טיס וחלקי תחזוקה, אביזרי מטוסים, מכשירי מטוסים וציוד ניסוי מעבדה, מטרות אוויריות ודאונים, ערכות ציות להזמנות טכניות של מטוסים/טילים וכו'..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
36,584.17 and 47,036.79 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | NRP |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 7RXFAR9 |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים. |
SOS: | NRP |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 7RXFAR9 |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית. |
SOS: | NRP |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 7RXFAR9 |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים. |
SOS: | NRP |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 7RXFAR9 |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית. |
SOS: | FHZ |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | T |
MGMT CTL: | SF8---N |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | FHZ |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | T |
MGMT CTL: | SF8---N |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
753622-1 | 2 | SB | 2 | 73030 |
204-13027-5 | 2 | SB | 5 | 81205 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |