1660-00-870-9373

מחליף חום Aircra Air לאוויר שלח דף זה בדוא"ל
ITAR רשום

דגם או מק"ט: 83832

זמינות מלאי  תרשים קוד תנאי

מוצר זה זמין בכמויות ובתנאים הבאים.

  • AR: 1
  • OH: 1
  • NE: 4
  • NS: 2

הערה: זמינות פריט זה עודכנה לאחרונה 09/19/2024 וייתכן שהשתנה מאז. בקש הצעת מחיר למחירים וזמינות עדכניים.

תמחור וזמינות

שלח טופס זה לקבלת התמחור והזמינות הנוכחיים של NSN זה.
מספר חלק:
כמות:
כתובת דוא"ל:
טלפון:
הפניה:
חברה:
שם:

איננו משתפים או מוכרים את המידע שלך לאף אחד.
פרטיות | תנאי

All major credit cards accepted as well as gov. p-cards

אודות מוצר זה
ת.ד. 16א4-6-33

תיאור

מחליף חום Aircra Air לאוויר NSN 1660-00-870-9373. Heat exchanger

pdf NSN 1660-00-870-9373 גליון נתונים

MRC:
זיהוי פריט קצה
זיהוי פריט קצה:
מטוסי C-130B
MRC:
נתוני יישום FSC
נתוני יישום FSC:
יחידת קירור P/N85740
MRC:
--
NIIN:
008709373
MRC:
--
מספר מניית נאט"ו:
1660-00-870-9373
MRC:
--
חיי מדף:
N/A
MRC:
--
יחידת מידה:
1 EA
MRC:
--
פירוז:
MRC:
--
יכולת תיקון:
אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים.
FIIG:
--
FIIG:
T240-C
MRC:
--
INC:
61419
MRC:
--
IMM:
CX
Certified products icon

כל המוצרים מאושרים

מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.

Quality inspections icon

איכות | ISO 9001:2015 + AS9120B

אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.

Quality Commitment »

Shipping icon

משלוח

משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.

מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.

End Items and Platforms

פריטי קצה ש- NSN זה הוא רכיב שלהם.

הגדרה פורמלית

הגדרת הנפקה ממשלתית של NSN 1660-00-870-9373

מכשיר העברת חום שנועד להוריד את טמפרטורת האוויר הדחוס לרמה מקובלת על ידי העברתו דרך צינורות והזרמת אוויר איל צינורי מעל הצינורות, חום האוויר הדחוס מועבר לאוויר האיל ומפחית את הטמפרטורה. מורכב ממעטפת מתכת עם חיבורי אוויר ram עם או בלי צינורות, ליבה מסוג צינור, יציאות כניסה ויציאה. עשוי להכיל שסתום כיבוי. משמש בדרך כלל במערכות מיזוג אוויר ו/או אינדוקציה אווירית במטוסים.

משתמשי קצה משרד החינוך: ארגון גדול

שם
MOE Code קוד ישות ארגונית ראשית (MOE)
MOE Rule קוד בן ארבעה תפקידים המשקף אחריות ניהולית בתוך השירותים הצבאיים המשתתפים, סוכנויות אזרחיות, נאט"ו ומדינות זרות אחרות.
PICA קוד המציין את פעילות בקרת האספקה העיקרית האחראית לקביעת יעדי מלאי, שליטה ביעדי מלאי ושמירה על אחריות פריט אספקה. כותרת קצרה- פיקה. מנהל מלאי סיטונאי לשעבר
DSOR קוד מקור התיקון של דיפו (DSOR) לפעילות תחזוקה מקושר מזהה את הפעילויות המאושרות לביצוע תחזוקה ברמת מחסן עבור השירותים.
User:
מחלקת חיל הים מחלקת חיל הים
MOE:
DN
Rule:
NAXS
PICA:
SX
DSOR:
FT
User:
מחלקת חיל הים מחלקת חיל הים
MOE:
DN
Rule:
NAXS
PICA:
SX
DSOR:
FT
User:
משמר החופים האמריקאי משמר החופים האמריקאי
MOE:
GP
Rule:
C126
PICA:
SX
DSOR:
User:
משמר החופים האמריקאי משמר החופים האמריקאי
MOE:
GP
Rule:
C126
PICA:
SX
DSOR:
User:
מחלקת חיל האוויר מחלקת חיל האוויר
MOE:
DF
Rule:
FXX4
PICA:
SX
DSOR:
FT
User:
מחלקת חיל האוויר מחלקת חיל האוויר
MOE:
DF
Rule:
FXX4
PICA:
SX
DSOR:
FT
User:
ברזיל ברזיל
MOE:
YA
Rule:
YA01
PICA:
YA
DSOR:
User:
ברזיל ברזיל
MOE:
YA
Rule:
YA01
PICA:
YA
DSOR:
User:
ספרד ספרד
MOE:
YB
Rule:
YB01
PICA:
YB
DSOR:
User:
ספרד ספרד
MOE:
YB
Rule:
YB01
PICA:
YB
DSOR:
User:
קולומביה קולומביה
MOE:
YC
Rule:
YC01
PICA:
YC
DSOR:
User:
קולומביה קולומביה
MOE:
YC
Rule:
YC01
PICA:
YC
DSOR:
User:
סינגפור סינגפור
MOE:
YJ
Rule:
YJ01
PICA:
YJ
DSOR:
User:
סינגפור סינגפור
MOE:
YJ
Rule:
YJ01
PICA:
YJ
DSOR:
User:
כוויית כוויית
MOE:
YK
Rule:
YK01
PICA:
YK
DSOR:
User:
כוויית כוויית
MOE:
YK
Rule:
YK01
PICA:
YK
DSOR:
User:
אוסטרליה אוסטרליה
MOE:
ZA
Rule:
ZA01
PICA:
ZA
DSOR:
User:
אוסטרליה אוסטרליה
MOE:
ZA
Rule:
ZA01
PICA:
ZA
DSOR:
User:
בלגיה בלגיה
MOE:
ZB
Rule:
ZB01
PICA:
ZB
DSOR:
User:
בלגיה בלגיה
MOE:
ZB
Rule:
ZB01
PICA:
ZB
DSOR:
User:
קנדה קנדה
MOE:
ZC
Rule:
ZC01
PICA:
ZC
DSOR:
User:
קנדה קנדה
MOE:
ZC
Rule:
ZC01
PICA:
ZC
DSOR:
User:
ניו זילנד ניו זילנד
MOE:
ZE
Rule:
ZE01
PICA:
ZE
DSOR:
User:
ניו זילנד ניו זילנד
MOE:
ZE
Rule:
ZE01
PICA:
ZE
DSOR:
User:
הפיליפינים הפיליפינים
MOE:
ZM
Rule:
ZM01
PICA:
ZM
DSOR:
User:
הפיליפינים הפיליפינים
MOE:
ZM
Rule:
ZM01
PICA:
ZM
DSOR:
User:
דנמרק דנמרק
MOE:
ZS
Rule:
ZS01
PICA:
ZS
DSOR:
User:
דנמרק דנמרק
MOE:
ZS
Rule:
ZS01
PICA:
ZS
DSOR:
User:
נורווגיה נורווגיה
MOE:
ZT
Rule:
ZT01
PICA:
ZT
DSOR:
User:
נורווגיה נורווגיה
MOE:
ZT
Rule:
ZT01
PICA:
ZT
DSOR:
User:
יוון יוון
MOE:
ZU
Rule:
ZU01
PICA:
ZU
DSOR:
User:
יוון יוון
MOE:
ZU
Rule:
ZU01
PICA:
ZU
DSOR:
User:
טורקיה טורקיה
MOE:
ZW
Rule:
ZW01
PICA:
ZW
DSOR:
User:
טורקיה טורקיה
MOE:
ZW
Rule:
ZW01
PICA:
ZW
DSOR:

אריזה ו; מידות

MIL-STD codes: http://www.dla.mil/LandandMaritime/.../MILSTD2073Codes.aspx
גודל האריזה
חבילת משקל
משקל פריט
מידות פריט
גודל האריזה:
25.0 X 25.0 X 12.0
חבילת משקל:
79.5000lbs
משקל פריט:
--
מידות פריט:
--
מיכל
OPI
SPI No.
SPI Rev.
SPC Mkg.
LVL A
LVL B
LVL C
מיכל:
--
OPI:
M
SPI No.:
SPI Rev.:
SPC Mkg:
00
LVL_A:
E
LVL_B:
Q
LVL_C:
Q
CUSH
MOP
CATEG.
PRES MAT
WRAP MAT
ICQ
THK
TOS
UCL
CUSH DUN:
ZZ
MOP:
10
PKG:
PRES MAT:
00
WRAP MAT:
00
ICQ:
000
THK:
Z
TOS:
UCL:
B

הגדרות קודי אריזה:

LVL A Code (LVL_A) E

האריזה תתבצע כדי לעמוד בדרישות בדיקת הביצועים של astm-d4169, מחזור הפצה 18, רמת אבטחה 1.

LVL B Code (LVL_B) Q

האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.

קוד מחוון הליך (OPI) M

כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.

קוד סימונים מיוחדים (SPC_MKG) 00

אין סימון מיוחד.

אופן השימור (MOP) 10

הגנה פיזית.

חומר כרית (CUSH) ZZ

דרישות מיוחדות. ראה הוראות או שרטוטים ספציפיים שסופקו.

חומר שימור (PRES_MAT) 00

אין דרישה.

ייבוא / ייצא

סיווג לוח ב'
מספר לוח זמנים ב'
NAIC האיגוד הארצי של נציבי הביטוח
End Use מערכת סיווג לסחורות המיוצאות ומיובאות מארה"ב בהתבסס על השימוש העיקרי ולא על המאפיינים הפיזיים של הסחורה. קודי שימוש קצה מוקצים על ידי הלשכה לניתוח כלכלי תחת משרד המסחר האמריקאי.
SITC מחלקת סחר בינלאומית סטנדרטית
USDA
HITECH
לוח זמנים ב':
8803300060
NAICS:
336413
שיעור סיום שימוש:
50070
SITC:
79295
USDA:
1
HITECH:
8

הגדרות קודים של לוח זמנים ב':

לוח זמנים ב' 8803300060

Other Parts Of Airplanes Or Helicopters For Use In Military Aircraft (excludes Propellers, Rotors, Undercarriages, and Parts Thereof)

קוד סיום שימוש 50070

Type Goods Parts For Military

מחלקת סחר בינלאומית סטנדרטית (SITC) 79295

Parts Of Airplanes Or Helicopters, N.e.s.

הובלה

מידע אוניברסלי / ארצי על מטענים וטיפול
NMFC
מחלקה
UFC
LTL
LCL
WCC
TCC
SHC
ADC
ACC
NMFC:
000000
NMF תיאור:
No Nmfc Freight Description
UFC:
00000
LTL:
--
LCL:
--
WCC:
593
TCC:
Z
SHC:
9
ADC:
A
ACC:
A

הגדרות קודי הובלה:

סוג מטען (TCC) Z

אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.

מצרך מים (WCC) 593

.

סחורה אווירית (ACC) A

אספקה וציוד לכלי טיס ולמטרות אוויריות, לרבות כלי טיס וחלקי תחזוקה, אביזרי מטוסים, מכשירי מטוסים וציוד ניסוי מעבדה, מטרות אוויריות ודאונים, ערכות ציות להזמנות טכניות של מטוסים/טילים וכו'..

אזכורי אוויר (ADC) A

המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.

טיפול מיוחד באוויר (SHC) 9

טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)

ניהול

קודי ניהול לפי מחלקה

תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין 36,134.20 and 46,458.25 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.

מחלקת חיל הים

SOS: NRP
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: H
MGMT CTL: 7RLCAR9
USC: N
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים.

מחלקת חיל הים

SOS: NRP
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: H
MGMT CTL: 7RLCAR9
USC: N
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית.

מחלקת חיל הים

SOS: NRP
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: H
MGMT CTL: 7RLCAR9
USC: N
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים.

מחלקת חיל הים

SOS: NRP
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: H
MGMT CTL: 7RLCAR9
USC: N
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית.

משמר החופים האמריקאי

SOS: ZQC
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: R
MGMT CTL: A------
USC: C
REC REP CODE DESC: פריט בר תיקון. תיקון, גינוי וסילוק שאינם מורשים מתחת לרמת מחסן (נקודת בקרת מלאי (ICP)).

משמר החופים האמריקאי

SOS: ZQC
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: R
MGMT CTL: A------
USC: C
REC REP CODE DESC: פריט זה נבדק והוחלט כי ניתן לשחזר את הפריט למצב שמיש ממצב שאינו ניתן לשירות ברמת המחסן.

משמר החופים האמריקאי

SOS: ZQC
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: R
MGMT CTL: A------
USC: C
REC REP CODE DESC: פריט בר תיקון. תיקון, גינוי וסילוק שאינם מורשים מתחת לרמת מחסן (נקודת בקרת מלאי (ICP)).

משמר החופים האמריקאי

SOS: ZQC
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: R
MGMT CTL: A------
USC: C
REC REP CODE DESC: פריט זה נבדק והוחלט כי ניתן לשחזר את הפריט למצב שמיש ממצב שאינו ניתן לשירות ברמת המחסן.

משמר החופים האמריקאי

SOS: ZQC
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: R
MGMT CTL: A------
USC: C
REC REP CODE DESC: פריט בר תיקון. תיקון, גינוי וסילוק שאינם מורשים מתחת לרמת מחסן (נקודת בקרת מלאי (ICP)).

משמר החופים האמריקאי

SOS: ZQC
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: R
MGMT CTL: A------
USC: C
REC REP CODE DESC: פריט זה נבדק והוחלט כי ניתן לשחזר את הפריט למצב שמיש ממצב שאינו ניתן לשירות ברמת המחסן.

משמר החופים האמריקאי

SOS: ZQC
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: R
MGMT CTL: A------
USC: C
REC REP CODE DESC: פריט בר תיקון. תיקון, גינוי וסילוק שאינם מורשים מתחת לרמת מחסן (נקודת בקרת מלאי (ICP)).

משמר החופים האמריקאי

SOS: ZQC
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: R
MGMT CTL: A------
USC: C
REC REP CODE DESC: פריט זה נבדק והוחלט כי ניתן לשחזר את הפריט למצב שמיש ממצב שאינו ניתן לשירות ברמת המחסן.

מחלקת חיל האוויר

SOS: FHZ
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: T
MGMT CTL: SF8---N
USC: L
REC REP CODE DESC:

מחלקת חיל האוויר

SOS: FHZ
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: T
MGMT CTL: SF8---N
USC: L
REC REP CODE DESC:

יצרני

NSN זה רשום לקודי הכלוב הבאים.
השווה עכשיו»
צלול | התחבא