דגם או מק"ט: 4H90002-113A
אודות מוצר זה
לחץ זרימה מלא 2850 PSIG דקות; לחץ מדוכא 1000 PSIG מקסימום; לחץ כניסה 50 PSIA במסירה מדורגת / 115 PSIA בזרימה אפס; נפח מרבי 49 סמ"ק לכל סיבוב; ביצועים, סביבה והסמכה RQMTS לכל MIL-P-19692; 115 כ"ס במהירות ולחץ מדורגים; טמפ' -65F עד 275F; WT יבש 27.5 ליברות; נוזל MIL-H-5606 או MIL-H-83282; טמפ' כניסה מדורגת 160 PORM 10F; קונוס חשמלי לכל M83723/88H1203N; יציאת לחץ לכל MS33649-16; יציאת יניקה לכל MS33649-20; יציאת ניקוז מקרה לכל MS33649-6; MTGFLANGE לכל AS523 TY B; SPLINE לכל AS471B TY B; MTG PD AS964-26 (סעפת)
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 4730-01-434-5454 | Pipe To Tube Elbow |
מכשיר תזוזה חיובית המנצל את תנועת הגומלין של מספר רב של בוכנות מקבילות המסודרות באופן אקסיאלי בחבית גליל כאמצעי להעברת נוזל ממקום למקום. הבוכנות מופעלות על ידי סיבוב קנה הצילינדר בזווית לציר פיר ההינע או על ידי תיבת הטיה כאשר קנה הצילינדר מסתובב על פיר הכונן. תזוזת הבוכנה עשויה להיות קבועה או משתנה. הוא מתוכנן להיות מונע על ידי מניע ראשוני שאינו חלק אינטגרלי של המשאבה.
כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.
מיכל רב פעמי.
שקית חסינת אדים, אטומה.
אין דרישה.
Other Parts Of Airplanes Or Helicopters For Use In Military Aircraft (excludes Propellers, Rotors, Undercarriages, and Parts Thereof)
Type Goods Parts For Military
Parts Of Airplanes Or Helicopters, N.e.s.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
21,880.18 and 28,131.66 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | FLZ |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | T |
MGMT CTL: | SF8UC-N |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | FLZ |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | T |
MGMT CTL: | SF8UC-N |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
4H90002-113A | 3 | MB | 2 | 98897 |
65169 | 3 | MB | 2 | 93835 |
65169-01 | 3 | ZZ | 2 | 93835 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |