דגם או מק"ט: 760-102
אודות מוצר זה
טייס מופעל, שסתום סליל 4 כיוונים מספק זרימת פלט פרופורציונלית זרם קלט חשמלי. עיצוב משוב - יבש, פער אוויר כפול, מומנט MTR; קיבולת זרימה 5 GPM ב 1000 PSI נוזל-פטרו בסיס נוזלי HYD 60/450 SUS ב 1000 DEG F.TWO STAGE DESIGN O/A עמום מקסימלי 3.93 אינץ '. L,3.00 אינץ' רוחב, 3.80 אינץ' H; טווח טמפ' הפעלה -40/+275 מעלות פ'
שסתום סרוו הידראולי NSN 1650-01-027-0377. Servo valve
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 6685-00-500-6910 | Pressure Indicator |
NSN 6930-00-500-6923 | Indicator Simulated |
NSN 6930-00-500-6928 | Electrical Tachometer Indicator |
NSN 6930-00-500-6963 | Height Indicator |
NSN 6930-00-504-3134 | Manual Control Lever |
NSN 6930-01-027-0376 | Trainer Simulator Light |
NSN 6930-01-027-0377 | Hydraulic Servovalve |
NSN 6930-01-027-0378 | Flight Simulator Servo Valve |
NSN 6930-01-045-1283 | Rear Cover Assembly |
NSN 6930-01-045-5391 | Orifice Assy |
NSN 6930-01-045-6071 | Filter Plug |
NSN 6930-01-045-6072 | Union Motor |
NSN 6930-01-045-6074 | Auxillary Pressure Port Plug |
NSN 6930-01-045-6075 | Coil Assembly |
NSN 5998-01-051-6550 | Circuit Card Assembly |
NSN 5998-01-055-6612 | Circuit Card Assembly |
NSN 5998-01-055-6613 | Circuit Card Assembly |
NSN 5998-01-055-6614 | Circuit Card Assembly |
NSN 5998-01-055-6615 | Circuit Card Assembly |
NSN 5998-01-055-6616 | Circuit Card Assembly |
NSN 5998-01-055-6617 | Circuit Card Assembly |
NSN 5998-01-055-6618 | Circuit Card Assembly |
NSN 5998-01-055-6619 | Circuit Card Assembly |
NSN 5998-01-055-6620 | Circuit Card Assembly |
NSN 5998-01-055-9955 | Circuit Card Assembly |
NSN 5998-01-057-5364 | Circuit Card Assembly |
NSN 5998-01-059-4613 | Circuit Card Assembly |
NSN 6930-01-059-7817 | Armature Flexure Sleeve Assembly |
NSN 4920-01-063-0396 | Aircraft Maintenance Fixture |
NSN 4920-01-063-0397 | Interface Devic Adapter Assembly |
NSN 6930-01-063-2635 | Receptical Plate Assembly |
NSN 5998-01-063-2805 | Circuit Card Assembly |
NSN 3040-01-063-7429 | Body Hub |
NSN 6930-01-074-6639 | Thumbwheel |
NSN 6930-01-074-6640 | Gear Sector |
פריט השולט הן בכיוון והן בקצב זרימת הנוזל בתגובה ישירה לבקרה ראשונית של כוח ברמה נמוכה יחסית. הוא משמש למיקום מכלול צילינדר מפעיל ליניארי, ולשליטה על קצב הנסיעה של הבוכנה. כוח הבקרה העיקרי עשוי להיות מכני, הידראולי ו / או חשמלי.
כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.
שיטה 50.
שקית חסינת אדים, אטומה.
אין דרישה.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
5,060.90 and 6,326.13 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | N32 |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 8NTDAR9 |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים. |
SOS: | N32 |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 8NTDAR9 |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית. |
SOS: | N32 |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 8NTDAR9 |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים. |
SOS: | N32 |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 8NTDAR9 |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
760-102 | 2 | SB | 2 | 94697 |
760-102A | 2 | SB | 2 | 94697 |
A076-102 | 9 | SB | 4 | 94697 |
A076-102 | 9 | SB | 4 | 94697 |
A076-102 | 9 | SB | 4 | 94697 |
760-102 | 2 | SB | 2 | 94697 |
760-102A | 2 | SB | 2 | 94697 |
A076-102 | 9 | SB | 4 | 94697 |
760-102 | 2 | SB | 2 | 94697 |
760-102A | 2 | SB | 2 | 94697 |
A076-102 | 9 | SB | 4 | 94697 |
760-102 | 2 | SB | 2 | 94697 |
760-102A | 2 | SB | 2 | 94697 |
A076-102 | 9 | SB | 4 | 94697 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |