1650-00-756-1046

מנוע הידראולי שלח דף זה בדוא"ל
ITAR רשום

דגם או מק"ט: 110178

זמינות מלאי  תרשים קוד תנאי

מוצר זה זמין בכמויות ובתנאים הבאים.

  • NS: 61
  • SV: 1
  • AR: 1
  • NE: 150

הערה: זמינות פריט זה עודכנה לאחרונה 02/26/2024 וייתכן שהשתנה מאז. בקש הצעת מחיר למחירים וזמינות עדכניים.

תמחור וזמינות

שלח טופס זה לקבלת התמחור והזמינות הנוכחיים של NSN זה.
מספר חלק:
כמות:
כתובת דוא"ל:
טלפון:
הפניה:
חברה:
שם:

איננו משתפים או מוכרים את המידע שלך לאף אחד.
פרטיות | תנאי

All major credit cards accepted as well as gov. p-cards

pdf NSN 1650-00-756-1046 גליון נתונים

MRC:
כיוון חוט
כיוון חוט:
MRC:
דירוג עומס מומנט
דירוג עומס מומנט:
175.2 אינץ' פאונד
MRC:
ספלין קוטר מינורי
ספלין קוטר מינורי:
MRC:
קוטר ספלין מז'ור
קוטר ספלין מז'ור:
MRC:
סוג הרכבה
סוג הרכבה:
MRC:
כמות SPLINE
כמות SPLINE:
MRC:
קוטר חור הרכבה
קוטר חור הרכבה:
MRC:
כמות חור הרכבה
כמות חור הרכבה:
MRC:
לא ניתן לפענח
לא ניתן לפענח:
0.750-16 ו-0.750-16 ו-0.438-20
MRC:
מהירות הפעלה בקיבולת מדורגת בסל"ד
מהירות הפעלה בקיבולת מדורגת בסל"ד:
MRC:
קוטר מעגל בורג הרכבה
קוטר מעגל בורג הרכבה:
MRC:
קוטר המגרש
קוטר המגרש:
MRC:
סוג פיר כונן
סוג פיר כונן:
MRC:
חומר לדיור
חומר לדיור:
MRC:
לא ניתן לפענח
לא ניתן לפענח:
MRC:
כיוון סיבוב פיר
כיוון סיבוב פיר:
MRC:
מיקום אשכול
מיקום אשכול:
MRC:
SPLINE PITCH
SPLINE PITCH:
MRC:
כמות חיבור
כמות חיבור:
MRC:
סוג חיבור
סוג חיבור:
כניסה ויציאה וניקוז
MRC:
דירוג לחץ עבודה מרבי בטווח טמפרטורות מוגדר
דירוג לחץ עבודה מרבי בטווח טמפרטורות מוגדר:
3000 PSI במינוס 65 מעלות פרנהייט עד פלוס 275 מעלות פרנהייט
MRC:
עיצוב חיבורים
עיצוב חיבורים:
MRC:
זווית לחץ SPLINE ב DEG
זווית לחץ SPLINE ב DEG:
MRC:
אורך SPLINE
אורך SPLINE:
MRC:
תקן ממשלתי הולך וגובר
תקן ממשלתי הולך וגובר:
MRC:
סוג עקירה
סוג עקירה:
MRC:
עקירה מתמדת לכל מהפכה
עקירה מתמדת לכל מהפכה:
MRC:
חיבור מפרט ממשלתי/STD
חיבור מפרט ממשלתי/STD:
MS33649-8 ו-MS33649-8 ו-MS33649-4
MRC:
טיפול במשטח הדיור
טיפול במשטח הדיור:
MRC:
נתוני יישום FSC
נתוני יישום FSC:
MRC:
--
NIIN:
007561046
MRC:
--
מספר מניית נאט"ו:
1650-00-756-1046
MRC:
--
חיי מדף:
N/A
MRC:
--
יחידת מידה:
1 EA
MRC:
--
פירוז:
MRC:
--
יכולת תיקון:
אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים.
FIIG:
--
FIIG:
T103-F
MRC:
--
INC:
06128
MRC:
--
IMM:
CX AX
Certified products icon

כל המוצרים מאושרים

מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.

Quality inspections icon

איכות | ISO 9001:2015 + AS9120B

אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.

Quality Commitment »

Shipping icon

משלוח

משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.

מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.

End Items and Platforms

פריטי קצה ש- NSN זה הוא רכיב שלהם.

הגדרה פורמלית

הגדרת הנפקה ממשלתית של NSN 1650-00-756-1046

מכשיר מכני שנועד להמיר את אנרגיית לחץ הנוזל לתנועה סיבובית.

משתמשי קצה משרד החינוך: ארגון גדול

שם
MOE Code קוד ישות ארגונית ראשית (MOE)
MOE Rule קוד בן ארבעה תפקידים המשקף אחריות ניהולית בתוך השירותים הצבאיים המשתתפים, סוכנויות אזרחיות, נאט"ו ומדינות זרות אחרות.
PICA קוד המציין את פעילות בקרת האספקה העיקרית האחראית לקביעת יעדי מלאי, שליטה ביעדי מלאי ושמירה על אחריות פריט אספקה. כותרת קצרה- פיקה. מנהל מלאי סיטונאי לשעבר
DSOR קוד מקור התיקון של דיפו (DSOR) לפעילות תחזוקה מקושר מזהה את הפעילויות המאושרות לביצוע תחזוקה ברמת מחסן עבור השירותים.
User:
מחלקת חיל הים מחלקת חיל הים
MOE:
DN
Rule:
NATT
PICA:
CT
DSOR:
CS
User:
מחלקת חיל הים מחלקת חיל הים
MOE:
DN
Rule:
NATT
PICA:
CT
DSOR:
CS
User:
מחלקת הצבא מחלקת הצבא
MOE:
DA
Rule:
A702
PICA:
CT
DSOR:
CS
User:
מחלקת הצבא מחלקת הצבא
MOE:
DA
Rule:
A702
PICA:
CT
DSOR:
CS
User:
פולין פולין
MOE:
WP
Rule:
WP01
PICA:
WP
DSOR:
User:
פולין פולין
MOE:
WP
Rule:
WP01
PICA:
WP
DSOR:
User:
ברזיל ברזיל
MOE:
YA
Rule:
YA01
PICA:
YA
DSOR:
User:
ברזיל ברזיל
MOE:
YA
Rule:
YA01
PICA:
YA
DSOR:
User:
ספרד ספרד
MOE:
YB
Rule:
YB01
PICA:
YB
DSOR:
User:
ספרד ספרד
MOE:
YB
Rule:
YB01
PICA:
YB
DSOR:
User:
סינגפור סינגפור
MOE:
YJ
Rule:
YJ01
PICA:
YJ
DSOR:
User:
סינגפור סינגפור
MOE:
YJ
Rule:
YJ01
PICA:
YJ
DSOR:
User:
אוסטרליה אוסטרליה
MOE:
ZA
Rule:
ZA01
PICA:
ZA
DSOR:
User:
אוסטרליה אוסטרליה
MOE:
ZA
Rule:
ZA01
PICA:
ZA
DSOR:
User:
קנדה קנדה
MOE:
ZC
Rule:
ZC01
PICA:
ZC
DSOR:
User:
קנדה קנדה
MOE:
ZC
Rule:
ZC01
PICA:
ZC
DSOR:
User:
ניו זילנד ניו זילנד
MOE:
ZE
Rule:
ZE01
PICA:
ZE
DSOR:
User:
ניו זילנד ניו זילנד
MOE:
ZE
Rule:
ZE01
PICA:
ZE
DSOR:
User:
צרפת צרפת
MOE:
ZF
Rule:
ZF01
PICA:
ZF
DSOR:
User:
צרפת צרפת
MOE:
ZF
Rule:
ZF01
PICA:
ZF
DSOR:
User:
רפובליקת קוריאה רפובליקת קוריאה
MOE:
ZH
Rule:
ZH01
PICA:
ZH
DSOR:
User:
רפובליקת קוריאה רפובליקת קוריאה
MOE:
ZH
Rule:
ZH01
PICA:
ZH
DSOR:
User:
בריטניה בריטניה
MOE:
ZK
Rule:
ZK01
PICA:
ZK
DSOR:
User:
בריטניה בריטניה
MOE:
ZK
Rule:
ZK01
PICA:
ZK
DSOR:
User:
הולנד הולנד
MOE:
ZN
Rule:
ZN01
PICA:
ZN
DSOR:
User:
הולנד הולנד
MOE:
ZN
Rule:
ZN01
PICA:
ZN
DSOR:
User:
איטליה איטליה
MOE:
ZR
Rule:
ZR01
PICA:
ZR
DSOR:
User:
איטליה איטליה
MOE:
ZR
Rule:
ZR01
PICA:
ZR
DSOR:
User:
יוון יוון
MOE:
ZU
Rule:
ZU01
PICA:
ZU
DSOR:
User:
יוון יוון
MOE:
ZU
Rule:
ZU01
PICA:
ZU
DSOR:

אריזה ו; מידות

MIL-STD codes: http://www.dla.mil/LandandMaritime/.../MILSTD2073Codes.aspx
גודל האריזה
חבילת משקל
משקל פריט
מידות פריט
גודל האריזה:
7.1 X 7.1 X 9.2
חבילת משקל:
10.0000lbs
משקל פריט:
--
מידות פריט:
--
מיכל
OPI
SPI No.
SPI Rev.
SPC Mkg.
LVL A
LVL B
LVL C
מיכל:
--
OPI:
M
SPI No.:
SPI Rev.:
SPC Mkg:
03
LVL_A:
E
LVL_B:
Q
LVL_C:
Q
CUSH
MOP
CATEG.
PRES MAT
WRAP MAT
ICQ
THK
TOS
UCL
CUSH DUN:
NA
MOP:
55
PKG:
ZZZZ
PRES MAT:
ZZ
WRAP MAT:
GH
ICQ:
000
THK:
Z
TOS:
B
UCL:
A

הגדרות קודי אריזה:

LVL A Code (LVL_A) E

האריזה תתבצע כדי לעמוד בדרישות בדיקת הביצועים של astm-d4169, מחזור הפצה 18, רמת אבטחה 1.

LVL B Code (LVL_B) Q

האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.

קוד מחוון הליך (OPI) M

כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.

קוד סימונים מיוחדים (SPC_MKG) 03

שיטה 50.

סוג האחסון (TOS) B

מטרה כללית לא מחוממת.

אופן השימור (MOP) 55

מיכל מתכת קשיח, אטום.

חומר כרית (CUSH) NA

Ppp-c-795, ריפוד סרט פלסטיק סלולרי; או a-a-3129, ריפוד פלסטיק בתא פתוח; או ppp-c-1797, ריפוד קצף פוליפרופילן; או a-a-59136, ריפוד קצף פוליאתילן.

חומר שימור (PRES_MAT) ZZ

דרישה מיוחדת. ראה הוראות או שרטוטים ספציפיים שסופקו.

ייבוא / ייצא

סיווג לוח ב'
מספר לוח זמנים ב'
NAIC האיגוד הארצי של נציבי הביטוח
End Use מערכת סיווג לסחורות המיוצאות ומיובאות מארה"ב בהתבסס על השימוש העיקרי ולא על המאפיינים הפיזיים של הסחורה. קודי שימוש קצה מוקצים על ידי הלשכה לניתוח כלכלי תחת משרד המסחר האמריקאי.
SITC מחלקת סחר בינלאומית סטנדרטית
USDA
HITECH
לוח זמנים ב':
8803300060
NAICS:
336413
שיעור סיום שימוש:
50070
SITC:
79295
USDA:
1
HITECH:
8

הגדרות קודים של לוח זמנים ב':

לוח זמנים ב' 8803300060

Other Parts Of Airplanes Or Helicopters For Use In Military Aircraft (excludes Propellers, Rotors, Undercarriages, and Parts Thereof)

קוד סיום שימוש 50070

Type Goods Parts For Military

מחלקת סחר בינלאומית סטנדרטית (SITC) 79295

Parts Of Airplanes Or Helicopters, N.e.s.

הובלה

מידע אוניברסלי / ארצי על מטענים וטיפול
NMFC
מחלקה
UFC
LTL
LCL
WCC
TCC
SHC
ADC
ACC
NMFC:
133300
NMF תיאור:
Machinery/machines Noi
UFC:
63220
LTL:
--
LCL:
--
WCC:
671
TCC:
Z
SHC:
9
ADC:
A
ACC:
V

הגדרות קודי הובלה:

סוג מטען (TCC) Z

אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.

מצרך מים (WCC) 671

.

סחורה אווירית (ACC) V

נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..

אזכורי אוויר (ADC) A

המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.

טיפול מיוחד באוויר (SHC) 9

טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)

ניהול

קודי ניהול לפי מחלקה

תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין 13,337.80 and 17,148.60 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.

מחלקת חיל הים

SOS: NRP
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: H
MGMT CTL: 7RBHAR9
USC: N
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים.

מחלקת חיל הים

SOS: NRP
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: H
MGMT CTL: 7RBHAR9
USC: N
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית.

מחלקת חיל הים

SOS: NRP
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: H
MGMT CTL: 7RBHAR9
USC: N
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים.

מחלקת חיל הים

SOS: NRP
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: H
MGMT CTL: 7RBHAR9
USC: N
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית.

מחלקת הצבא

SOS: B17
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: D
MGMT CTL: H21BKX-
USC: L
REC REP CODE DESC: כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית.

מחלקת הצבא

SOS: B17
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: D
MGMT CTL: H21BKX-
USC: L
REC REP CODE DESC: כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית.

מחלקת הצבא

SOS: B17
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: D
MGMT CTL: H21BKX-
USC: L
REC REP CODE DESC: כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית.

מחלקת הצבא

SOS: B17
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: D
MGMT CTL: H21BKX-
USC: L
REC REP CODE DESC: כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית.
השווה עכשיו»
צלול | התחבא