דגם או מק"ט: 5C5792
הרכבת צילינדר מפעיל קו NSN 1650-00-299-1771. Act. Cylinder assy
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 1650-00-516-8613 | Linear Actuating Cylin Parts Kit |
גליל המכיל בוכנה וחלקי רכיבים אחרים שנועדו לפתח תנועה ליניארית הנדרשת להפעלת אובייקט(ים) נתון עם אנרגיה המופקת מלחצים פנאומטיים או הידראוליים. ראו גם צילינדר, הפעלה, ליניארי. אין להשתמש אם חל שם ספציפי יותר.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
מיכל, שקית חסינת אדים, אטומה, מיכל.
Astm-d4727, סיבית סיבית המשמשת כרפידות, תאים, חתכים או שרוולים.
אין דרישה.
Other Parts Of Airplanes Or Helicopters For Use In Military Aircraft (excludes Propellers, Rotors, Undercarriages, and Parts Thereof)
Type Goods Parts For Military
Parts Of Airplanes Or Helicopters, N.e.s.
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
27,476.40 and 35,326.80 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | N32 |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 7RLCAR9 |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים. |
SOS: | N32 |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 7RLCAR9 |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית. |
SOS: | N32 |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 7RLCAR9 |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים. |
SOS: | N32 |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 7RLCAR9 |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
5C5792 | 1 | ZZ | 4 | 70236 |
695497-5 | 2 | SB | 5 | 98897 |
5C5792 | 9 | SB | 4 | 99215 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |