1650-00-143-8315

סרווצילינדר שלח דף זה בדוא"ל
ITAR רשום

דגם או מק"ט: 204-076-053-11

תמחור וזמינות

שלח טופס זה לקבלת התמחור והזמינות הנוכחיים של NSN זה.
מספר חלק:
כמות:
כתובת דוא"ל:
טלפון:
הפניה:
חברה:
שם:

איננו משתפים או מוכרים את המידע שלך לאף אחד.
פרטיות | תנאי

All major credit cards accepted as well as gov. p-cards

pdf NSN 1650-00-143-8315 גליון נתונים

MRC:
חומר גוף
חומר גוף:
MRC:
קצה שני בקוטר חיצוני
קצה שני בקוטר חיצוני:
MRC:
הוראת הרכבה
הוראת הרכבה:
MRC:
דירוג זמני
דירוג זמני:
MRC:
אורך מתקן הרכבה
אורך מתקן הרכבה:
MRC:
גובה כולל
גובה כולל:
MRC:
רוחב כולל
רוחב כולל:
MRC:
קוטר שעמום
קוטר שעמום:
MRC:
הגוף בקוטר חיצוני
הגוף בקוטר חיצוני:
MRC:
זווית מושב ב- DEG
זווית מושב ב- DEG:
MRC:
קוטר חור קצה ראשון
קוטר חור קצה ראשון:
MRC:
דירוג לחץ
דירוג לחץ:
MRC:
שיטת הפעלת שסתום אינטגרלי
שיטת הפעלת שסתום אינטגרלי:
MRC:
מאפייני עיצוב
מאפייני עיצוב:
MRC:
סגנון קצה מוט בוכנה ראשון
סגנון קצה מוט בוכנה ראשון:
MRC:
קצה ראשון הקוטר הפנימי הגדול ביותר
קצה ראשון הקוטר הפנימי הגדול ביותר:
MRC:
רוחב מזלג קצה ראשון
רוחב מזלג קצה ראשון:
MRC:
עומק מזלג קצה ראשון
עומק מזלג קצה ראשון:
MRC:
רוחב מוטת המזלג בקצה הראשון
רוחב מוטת המזלג בקצה הראשון:
MRC:
סוג הרכבה ומיקום
סוג הרכבה ומיקום:
MRC:
קוטר מתקן הרכבה
קוטר מתקן הרכבה:
MRC:
מיקום היציאה וכמותה
מיקום היציאה וכמותה:
MRC:
סגנון יציאה
סגנון יציאה:
MRC:
מציין סדרת הליכי משנה של יציאה
מציין סדרת הליכי משנה של יציאה:
MRC:
קוטר חוט יציאה
קוטר חוט יציאה:
MRC:
כמות הליכי משנה לאינץ'
כמות הליכי משנה לאינץ':
MRC:
מחלקת הליכי משנה של יציאה
מחלקת הליכי משנה של יציאה:
MRC:
מספר סימוכין המבדיל מאפיינים
מספר סימוכין המבדיל מאפיינים:
MRC:
--
NIIN:
001438315
MRC:
--
מספר מניית נאט"ו:
1650-00-143-8315
MRC:
--
חיי מדף:
N/A
MRC:
--
יחידת מידה:
1 EA
MRC:
--
פירוז:
MRC:
--
יכולת תיקון:
אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים.
FIIG:
--
FIIG:
A34200
MRC:
--
INC:
31309
MRC:
--
IMM:
TX TX CX CX
Certified products icon

כל המוצרים מאושרים

מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.

Quality inspections icon

איכות | ISO 9001:2015 + AS9120B

אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.

Quality Commitment »

Shipping icon

משלוח

משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.

מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.

הגדרה פורמלית

הגדרת הנפקה ממשלתית של NSN 1650-00-143-8315

גליל הפעלה בעל הנעה הידראולית או פנאומטית עם הוראות לבקרת כיוון (מיקום) ביחס ישיר עם בקרה ראשונית של כוח ברמה נמוכה יחסית. קלט הבקרה העיקרי לסרווצילינדר עשוי להיות מכני ו / או חשמלי.

משתמשי קצה משרד החינוך: ארגון גדול

שם
MOE Code קוד ישות ארגונית ראשית (MOE)
MOE Rule קוד בן ארבעה תפקידים המשקף אחריות ניהולית בתוך השירותים הצבאיים המשתתפים, סוכנויות אזרחיות, נאט"ו ומדינות זרות אחרות.
PICA קוד המציין את פעילות בקרת האספקה העיקרית האחראית לקביעת יעדי מלאי, שליטה ביעדי מלאי ושמירה על אחריות פריט אספקה. כותרת קצרה- פיקה. מנהל מלאי סיטונאי לשעבר
DSOR קוד מקור התיקון של דיפו (DSOR) לפעילות תחזוקה מקושר מזהה את הפעילויות המאושרות לביצוע תחזוקה ברמת מחסן עבור השירותים.
User:
מחלקת חיל האוויר מחלקת חיל האוויר
MOE:
DF
Rule:
FGG4
PICA:
TG
DSOR:
CS
User:
מחלקת חיל האוויר מחלקת חיל האוויר
MOE:
DF
Rule:
FGG4
PICA:
TG
DSOR:
CS
User:
ברזיל ברזיל
MOE:
YA
Rule:
YA01
PICA:
YA
DSOR:
User:
ברזיל ברזיל
MOE:
YA
Rule:
YA01
PICA:
YA
DSOR:
User:
ספרד ספרד
MOE:
YB
Rule:
YB01
PICA:
YB
DSOR:
User:
ספרד ספרד
MOE:
YB
Rule:
YB01
PICA:
YB
DSOR:
User:
ניו זילנד ניו זילנד
MOE:
ZE
Rule:
ZE01
PICA:
ZE
DSOR:
User:
ניו זילנד ניו זילנד
MOE:
ZE
Rule:
ZE01
PICA:
ZE
DSOR:
User:
גרמניה גרמניה
MOE:
ZG
Rule:
ZG01
PICA:
ZG
DSOR:
User:
גרמניה גרמניה
MOE:
ZG
Rule:
ZG01
PICA:
ZG
DSOR:
User:
רפובליקת קוריאה רפובליקת קוריאה
MOE:
ZH
Rule:
ZH01
PICA:
ZH
DSOR:
User:
רפובליקת קוריאה רפובליקת קוריאה
MOE:
ZH
Rule:
ZH01
PICA:
ZH
DSOR:
User:
יוון יוון
MOE:
ZU
Rule:
ZU01
PICA:
ZU
DSOR:
User:
יוון יוון
MOE:
ZU
Rule:
ZU01
PICA:
ZU
DSOR:
User:
טורקיה טורקיה
MOE:
ZW
Rule:
ZW01
PICA:
ZW
DSOR:
User:
טורקיה טורקיה
MOE:
ZW
Rule:
ZW01
PICA:
ZW
DSOR:

אריזה ו; מידות

MIL-STD codes: http://www.dla.mil/LandandMaritime/.../MILSTD2073Codes.aspx
גודל האריזה
חבילת משקל
משקל פריט
מידות פריט
גודל האריזה:
22.0 X 11.0 X 11.0
חבילת משקל:
13.3000lbs
משקל פריט:
2.3000lbs
מידות פריט:
015000300030
מיכל
OPI
SPI No.
SPI Rev.
SPC Mkg.
LVL A
LVL B
LVL C
מיכל:
--
OPI:
O
SPI No.:
SPI Rev.:
SPC Mkg:
00
LVL_A:
Q
LVL_B:
Q
LVL_C:
U
CUSH
MOP
CATEG.
PRES MAT
WRAP MAT
ICQ
THK
TOS
UCL
CUSH DUN:
00
MOP:
10
PKG:
ZZZ0
PRES MAT:
00
WRAP MAT:
00
ICQ:
AAA
THK:
0
TOS:
B
UCL:
O

הגדרות קודי אריזה:

LVL A Code (LVL_A) Q

האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.

LVL B Code (LVL_B) Q

האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.

LVL C Code (LVL_C) U

פריטים או חבילות הטעונים אריזה לקבלה על ידי המוביל ייארזו במכולות משלוח מסוג חיצוני באופן שיבטיח הובלה בטוחה בשיעור הנמוך ביותר עד לנקודת המסירה ויעמודו, לכל הפחות, בדרישות הכללים והתקנות הבאים, לפי החלים על אמצעי ההובלה בהם יש להשתמש: (א) תקנות דואר, (ב) תקנות משרד התחבורה, (ג) תקנות אוויר אזרחי, (ד) כללי סיווג מטענים אחידים, (ה) כללי סיווג מטענים מנועיים לאומיים, (ו) כללי איגוד נהגי המשאיות האמריקאי, (ז) כללי מובילים רלוונטיים אחרים, (ח) תקנות אוויריות צבאיות לחומרים מסוכנים. איחוד משלוחים. כל האריזות החיצוניות של 1.5 רגל מעוקב או פחות שאין להן ממד יחיד (אורך, רוחב, גובה) העולות על 40 אינץ' (וכאשר המספר הכולל של מכולות כאלה בכל משלוח בודד עולה על 25), יאוחדו, תוך שימוש במשטחים שטוחים, משטחי קופסה או מכולות כאמצעי האיחוד. סחורות מסוכנות יוכנו למשלוח בהתאם לתקנות משרד התחבורה הרלוונטי (dot) ולתקנות הבינלאומיות החלות בעת המשלוח. משלוח בדואר חבילות חייב לעמוד בתקנות הדואר.

קוד מחוון הליך (OPI) O

ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.

קוד סימונים מיוחדים (SPC_MKG) 00

אין סימון מיוחד.

סוג האחסון (TOS) B

מטרה כללית לא מחוממת.

אופן השימור (MOP) 10

הגנה פיזית.

חומר כרית (CUSH) 00

אין דרישה.

חומר שימור (PRES_MAT) 00

אין דרישה.

ייבוא / ייצא

סיווג לוח ב'
מספר לוח זמנים ב'
NAIC האיגוד הארצי של נציבי הביטוח
End Use מערכת סיווג לסחורות המיוצאות ומיובאות מארה"ב בהתבסס על השימוש העיקרי ולא על המאפיינים הפיזיים של הסחורה. קודי שימוש קצה מוקצים על ידי הלשכה לניתוח כלכלי תחת משרד המסחר האמריקאי.
SITC מחלקת סחר בינלאומית סטנדרטית
USDA
HITECH
לוח זמנים ב':
8803300060
NAICS:
336413
שיעור סיום שימוש:
50070
SITC:
79295
USDA:
1
HITECH:
8

הגדרות קודים של לוח זמנים ב':

לוח זמנים ב' 8803300060

Other Parts Of Airplanes Or Helicopters For Use In Military Aircraft (excludes Propellers, Rotors, Undercarriages, and Parts Thereof)

קוד סיום שימוש 50070

Type Goods Parts For Military

מחלקת סחר בינלאומית סטנדרטית (SITC) 79295

Parts Of Airplanes Or Helicopters, N.e.s.

הובלה

מידע אוניברסלי / ארצי על מטענים וטיפול
NMFC
מחלקה
UFC
LTL
LCL
WCC
TCC
SHC
ADC
ACC
NMFC:
133300
NMF תיאור:
Machinery/machines Noi
UFC:
63220
LTL:
--
LCL:
--
WCC:
671
TCC:
Z
SHC:
9
ADC:
A
ACC:
V

הגדרות קודי הובלה:

סוג מטען (TCC) Z

אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.

מצרך מים (WCC) 671

.

סחורה אווירית (ACC) V

נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..

אזכורי אוויר (ADC) A

המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.

טיפול מיוחד באוויר (SHC) 9

טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)

ניהול

קודי ניהול לפי מחלקה

תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין 8,620.46 and 10,775.58 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.

מחלקת חיל הים

SOS: N32
AAC: V
SLC: 0
CIIC: 7
REC REP CODE: H
MGMT CTL: 7RAHAR-
USC: N
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים.

מחלקת חיל הים

SOS: N32
AAC: V
SLC: 0
CIIC: 7
REC REP CODE: H
MGMT CTL: 7RAHAR-
USC: N
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית.

מחלקת חיל הים

SOS: N32
AAC: V
SLC: 0
CIIC: 7
REC REP CODE: H
MGMT CTL: 7RAHAR-
USC: N
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים.

מחלקת חיל הים

SOS: N32
AAC: V
SLC: 0
CIIC: 7
REC REP CODE: H
MGMT CTL: 7RAHAR-
USC: N
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית.

מחלקת הצבא

SOS: B17
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: D
MGMT CTL: H21BAX-
USC: A
REC REP CODE DESC: כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית.

מחלקת הצבא

SOS: B17
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: D
MGMT CTL: H21BAX-
USC: A
REC REP CODE DESC: כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית.

מחלקת הצבא

SOS: B17
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: D
MGMT CTL: H21BAX-
USC: A
REC REP CODE DESC: כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית.

מחלקת הצבא

SOS: B17
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: D
MGMT CTL: H21BAX-
USC: A
REC REP CODE DESC: כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית.

מחלקת חיל האוויר

SOS: FLZ
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: T
MGMT CTL: SF8GA-N
USC: L
REC REP CODE DESC:

מחלקת חיל האוויר

SOS: FLZ
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: T
MGMT CTL: SF8GA-N
USC: L
REC REP CODE DESC:

יצרני

NSN זה רשום לקודי הכלוב הבאים.
השווה עכשיו»
צלול | התחבא