1630-01-500-1903

בלם דיסק מרובה שלח דף זה בדוא"ל
ITAR רשום

דגם או מק"ט: 9560685-1

זמינות מלאי  תרשים קוד תנאי

מוצר זה זמין בכמויות ובתנאים הבאים.

  • OH: 2
  • NE: 3
  • SV: 1
  • AR: 2

הערה: זמינות פריט זה עודכנה לאחרונה 01/24/2024 וייתכן שהשתנה מאז. בקש הצעת מחיר למחירים וזמינות עדכניים.

תמחור וזמינות

שלח טופס זה לקבלת התמחור והזמינות הנוכחיים של NSN זה.
מספר חלק:
כמות:
כתובת דוא"ל:
טלפון:
הפניה:
חברה:
שם:

איננו משתפים או מוכרים את המידע שלך לאף אחד.
פרטיות | תנאי

All major credit cards accepted as well as gov. p-cards

אודות מוצר זה
יש צינור מחוון DIFF WARE

תיאור

בלם דיסק מרובה NSN 1630-01-500-1903. Brake

pdf NSN 1630-01-500-1903 גליון נתונים

MRC:
כמות חור הרכבה
כמות חור הרכבה:
MRC:
זיהוי פריט קצה
זיהוי פריט קצה:
מטוס C-130H; ת.ד.4ב1-2-1003
MRC:
שיטת הפעולה
שיטת הפעולה:
MRC:
שיטת הרכבה
שיטת הרכבה:
MRC:
דיסק מסתובב בקוטר חיצוני
דיסק מסתובב בקוטר חיצוני:
MRC:
עובי דיסק מסתובב
עובי דיסק מסתובב:
MRC:
עובי דיסק נייח
עובי דיסק נייח:
MRC:
מיקום ההתקנה
מיקום ההתקנה:
MRC:
גודל גלגל שעוצב עבורו
גודל גלגל שעוצב עבורו:
20 על 20 אינץ' גלגל
MRC:
הצדקת קוד קריטיות
הצדקת קוד קריטיות:
MRC:
--
NIIN:
015001903
MRC:
--
מספר מניית נאט"ו:
1630-01-500-1903
MRC:
--
חיי מדף:
N/A
MRC:
--
יחידת מידה:
1 EA
MRC:
--
פירוז:
MRC:
--
יכולת תיקון:
(1) iram program intensive management reparables (2) חומר (תחמושת מתכלה) הדורש בקרת לוט וסדרתי-# אך מדווח על ידי serial-# בלבד.
FIIG:
--
FIIG:
T129-B
MRC:
--
INC:
09195
MRC:
--
IMM:
CX AX
Certified products icon

כל המוצרים מאושרים

מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.

Quality inspections icon

איכות | ISO 9001:2015 + AS9120B

אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.

Quality Commitment »

Shipping icon

משלוח

משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.

מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.

הגדרה פורמלית

הגדרת הנפקה ממשלתית של NSN 1630-01-500-1903

בלם המורכב בעיקרו מאלה: א. תושבת עוגן בלם, המכונה גם מכלול מוביל, שהיא היחידה הבסיסית של הבלם. הוא מתוכנן להיות מחובר לאוגן המומנט של הסרן והוא גם החלק שעליו מורכבים שאר רכיבי הבלם. b. בוכנה טבעתית צפה המופעלת הידראולית, או מכשיר מכני מקביל, המשמש להפעלת לחץ בלימה. ג. דיסקים מתכתיים המקודדים לסיבוב עם הגלגל לסירוגין עם דיסקים שאינם מסתובבים המקודדים לתושבת העיגון. ראו גם בלם, רוטור מקוטע.

משתמשי קצה משרד החינוך: ארגון גדול

שם
MOE Code קוד ישות ארגונית ראשית (MOE)
MOE Rule קוד בן ארבעה תפקידים המשקף אחריות ניהולית בתוך השירותים הצבאיים המשתתפים, סוכנויות אזרחיות, נאט"ו ומדינות זרות אחרות.
PICA קוד המציין את פעילות בקרת האספקה העיקרית האחראית לקביעת יעדי מלאי, שליטה ביעדי מלאי ושמירה על אחריות פריט אספקה. כותרת קצרה- פיקה. מנהל מלאי סיטונאי לשעבר
DSOR קוד מקור התיקון של דיפו (DSOR) לפעילות תחזוקה מקושר מזהה את הפעילויות המאושרות לביצוע תחזוקה ברמת מחסן עבור השירותים.
User:
מחלקת חיל הים מחלקת חיל הים
MOE:
DN
Rule:
NAUS
PICA:
SU
DSOR:
FH
User:
מחלקת חיל הים מחלקת חיל הים
MOE:
DN
Rule:
NAUS
PICA:
SU
DSOR:
FH
User:
משמר החופים האמריקאי משמר החופים האמריקאי
MOE:
GP
Rule:
C117
PICA:
SU
DSOR:
88
User:
משמר החופים האמריקאי משמר החופים האמריקאי
MOE:
GP
Rule:
C117
PICA:
SU
DSOR:
88
User:
מחלקת חיל האוויר מחלקת חיל האוויר
MOE:
DF
Rule:
FUU4
PICA:
SU
DSOR:
FH
User:
מחלקת חיל האוויר מחלקת חיל האוויר
MOE:
DF
Rule:
FUU4
PICA:
SU
DSOR:
FH
User:
ברזיל ברזיל
MOE:
YA
Rule:
YA01
PICA:
YA
DSOR:
User:
ברזיל ברזיל
MOE:
YA
Rule:
YA01
PICA:
YA
DSOR:
User:
ספרד ספרד
MOE:
YB
Rule:
YB01
PICA:
YB
DSOR:
User:
ספרד ספרד
MOE:
YB
Rule:
YB01
PICA:
YB
DSOR:
User:
מלזיה מלזיה
MOE:
YW
Rule:
YW01
PICA:
YW
DSOR:
User:
מלזיה מלזיה
MOE:
YW
Rule:
YW01
PICA:
YW
DSOR:
User:
אוסטרליה אוסטרליה
MOE:
ZA
Rule:
ZA01
PICA:
ZA
DSOR:
User:
אוסטרליה אוסטרליה
MOE:
ZA
Rule:
ZA01
PICA:
ZA
DSOR:
User:
קנדה קנדה
MOE:
ZC
Rule:
ZC01
PICA:
ZC
DSOR:
User:
קנדה קנדה
MOE:
ZC
Rule:
ZC01
PICA:
ZC
DSOR:
User:
ניו זילנד ניו זילנד
MOE:
ZE
Rule:
ZE01
PICA:
ZE
DSOR:
User:
ניו זילנד ניו זילנד
MOE:
ZE
Rule:
ZE01
PICA:
ZE
DSOR:
User:
רפובליקת קוריאה רפובליקת קוריאה
MOE:
ZH
Rule:
ZH01
PICA:
ZH
DSOR:
User:
רפובליקת קוריאה רפובליקת קוריאה
MOE:
ZH
Rule:
ZH01
PICA:
ZH
DSOR:
User:
בריטניה בריטניה
MOE:
ZK
Rule:
ZK01
PICA:
ZK
DSOR:
User:
בריטניה בריטניה
MOE:
ZK
Rule:
ZK01
PICA:
ZK
DSOR:
User:
הולנד הולנד
MOE:
ZN
Rule:
ZN01
PICA:
ZN
DSOR:
User:
הולנד הולנד
MOE:
ZN
Rule:
ZN01
PICA:
ZN
DSOR:
User:
איטליה איטליה
MOE:
ZR
Rule:
ZR01
PICA:
ZR
DSOR:
User:
איטליה איטליה
MOE:
ZR
Rule:
ZR01
PICA:
ZR
DSOR:
User:
דנמרק דנמרק
MOE:
ZS
Rule:
ZS01
PICA:
ZS
DSOR:
User:
דנמרק דנמרק
MOE:
ZS
Rule:
ZS01
PICA:
ZS
DSOR:
User:
נורווגיה נורווגיה
MOE:
ZT
Rule:
ZT01
PICA:
ZT
DSOR:
User:
נורווגיה נורווגיה
MOE:
ZT
Rule:
ZT01
PICA:
ZT
DSOR:
User:
יוון יוון
MOE:
ZU
Rule:
ZU01
PICA:
ZU
DSOR:
User:
יוון יוון
MOE:
ZU
Rule:
ZU01
PICA:
ZU
DSOR:
User:
סוכנות התחזוקה והאספקה של נאט סוכנות התחזוקה והאספקה של נאט"ו
MOE:
ZX
Rule:
ZX01
PICA:
ZX
DSOR:
User:
סוכנות התחזוקה והאספקה של נאט סוכנות התחזוקה והאספקה של נאט"ו
MOE:
ZX
Rule:
ZX01
PICA:
ZX
DSOR:

אריזה ו; מידות

MIL-STD codes: http://www.dla.mil/LandandMaritime/.../MILSTD2073Codes.aspx
גודל האריזה
חבילת משקל
משקל פריט
מידות פריט
גודל האריזה:
23.0 X 23.0 X 15.0
חבילת משקל:
110.0000lbs
משקל פריט:
--
מידות פריט:
--
מיכל
OPI
SPI No.
SPI Rev.
SPC Mkg.
LVL A
LVL B
LVL C
מיכל:
--
OPI:
M
SPI No.:
8013226197
SPI Rev.:
E
SPC Mkg:
99
LVL_A:
E
LVL_B:
Q
LVL_C:
U
CUSH
MOP
CATEG.
PRES MAT
WRAP MAT
ICQ
THK
TOS
UCL
CUSH DUN:
ZZ
MOP:
20
PKG:
ZZZZ
PRES MAT:
02
WRAP MAT:
ZZ
ICQ:
000
THK:
Z
TOS:
UCL:
B

הגדרות קודי אריזה:

LVL A Code (LVL_A) E

האריזה תתבצע כדי לעמוד בדרישות בדיקת הביצועים של astm-d4169, מחזור הפצה 18, רמת אבטחה 1.

LVL B Code (LVL_B) Q

האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.

LVL C Code (LVL_C) U

פריטים או חבילות הטעונים אריזה לקבלה על ידי המוביל ייארזו במכולות משלוח מסוג חיצוני באופן שיבטיח הובלה בטוחה בשיעור הנמוך ביותר עד לנקודת המסירה ויעמודו, לכל הפחות, בדרישות הכללים והתקנות הבאים, לפי החלים על אמצעי ההובלה בהם יש להשתמש: (א) תקנות דואר, (ב) תקנות משרד התחבורה, (ג) תקנות אוויר אזרחי, (ד) כללי סיווג מטענים אחידים, (ה) כללי סיווג מטענים מנועיים לאומיים, (ו) כללי איגוד נהגי המשאיות האמריקאי, (ז) כללי מובילים רלוונטיים אחרים, (ח) תקנות אוויריות צבאיות לחומרים מסוכנים. איחוד משלוחים. כל האריזות החיצוניות של 1.5 רגל מעוקב או פחות שאין להן ממד יחיד (אורך, רוחב, גובה) העולות על 40 אינץ' (וכאשר המספר הכולל של מכולות כאלה בכל משלוח בודד עולה על 25), יאוחדו, תוך שימוש במשטחים שטוחים, משטחי קופסה או מכולות כאמצעי האיחוד. סחורות מסוכנות יוכנו למשלוח בהתאם לתקנות משרד התחבורה הרלוונטי (dot) ולתקנות הבינלאומיות החלות בעת המשלוח. משלוח בדואר חבילות חייב לעמוד בתקנות הדואר.

קוד מחוון הליך (OPI) M

כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.

אופן השימור (MOP) 20

ציפוי משמר בלבד (עם עטיפה חסינת שומן, לפי הצורך).

חומר כרית (CUSH) ZZ

דרישות מיוחדות. ראה הוראות או שרטוטים ספציפיים שסופקו.

חומר שימור (PRES_MAT) 02

Mil-prf-16173, כיתה 2, מניעת קורוזיה, חיתוך ממס, יישום קר, סרט רך.

ייבוא / ייצא

סיווג לוח ב'
מספר לוח זמנים ב'
NAIC האיגוד הארצי של נציבי הביטוח
End Use מערכת סיווג לסחורות המיוצאות ומיובאות מארה"ב בהתבסס על השימוש העיקרי ולא על המאפיינים הפיזיים של הסחורה. קודי שימוש קצה מוקצים על ידי הלשכה לניתוח כלכלי תחת משרד המסחר האמריקאי.
SITC מחלקת סחר בינלאומית סטנדרטית
USDA
HITECH
לוח זמנים ב':
8803200060
NAICS:
336413
שיעור סיום שימוש:
50070
SITC:
79293
USDA:
1
HITECH:
8

הגדרות קודים של לוח זמנים ב':

לוח זמנים ב' 8803200060

Undercarriages and Parts Thereof, For Use In Military Aircraft

קוד סיום שימוש 50070

Type Goods Parts For Military

מחלקת סחר בינלאומית סטנדרטית (SITC) 79293

Undercarriages and Parts Thereof For Aircraft

הובלה

מידע אוניברסלי / ארצי על מטענים וטיפול
NMFC
מחלקה
UFC
LTL
LCL
WCC
TCC
SHC
ADC
ACC
NMFC:
011920
NMF תיאור:
Aircraft Brakes R Parts Noi
UFC:
04780
LTL:
--
LCL:
--
WCC:
671
TCC:
Z
SHC:
9
ADC:
A
ACC:
A

הגדרות קודי הובלה:

סוג מטען (TCC) Z

אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.

מצרך מים (WCC) 671

.

סחורה אווירית (ACC) A

אספקה וציוד לכלי טיס ולמטרות אוויריות, לרבות כלי טיס וחלקי תחזוקה, אביזרי מטוסים, מכשירי מטוסים וציוד ניסוי מעבדה, מטרות אוויריות ודאונים, ערכות ציות להזמנות טכניות של מטוסים/טילים וכו'..

אזכורי אוויר (ADC) A

המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.

טיפול מיוחד באוויר (SHC) 9

טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)

ניהול

קודי ניהול לפי מחלקה

תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין 41,186.42 and 52,953.97 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.

מחלקת חיל הים

SOS: NRP
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: E
MGMT CTL: 7RLCAR9
USC: N
REC REP CODE DESC: (1) IRAM PROGRAM INTENSIVE MANAGEMENT REPARABLES (2) חומר (תחמושת מתכלה) הדורש בקרת לוט וסדרתי-# אך מדווח על ידי SERIAL-# בלבד.

מחלקת חיל הים

SOS: NRP
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: E
MGMT CTL: 7RLCAR9
USC: N
REC REP CODE DESC: (1) IRAM PROGRAM INTENSIVE MANAGEMENT REPARABLES (2) חומר (חימוש מתכלה) הדורש בקרת לוט וסדרתי-# אך מדווח על ידי SERIAL-# בלבד.

מחלקת חיל הים

SOS: NRP
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: E
MGMT CTL: 7RLCAR9
USC: N
REC REP CODE DESC: (1) IRAM PROGRAM INTENSIVE MANAGEMENT REPARABLES (2) חומר (תחמושת מתכלה) הדורש בקרת לוט וסדרתי-# אך מדווח על ידי SERIAL-# בלבד.

מחלקת חיל הים

SOS: NRP
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: E
MGMT CTL: 7RLCAR9
USC: N
REC REP CODE DESC: (1) IRAM PROGRAM INTENSIVE MANAGEMENT REPARABLES (2) חומר (חימוש מתכלה) הדורש בקרת לוט וסדרתי-# אך מדווח על ידי SERIAL-# בלבד.

משמר החופים האמריקאי

SOS: ZQC
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: R
MGMT CTL: A------
USC: C
REC REP CODE DESC: פריט בר תיקון. תיקון, גינוי וסילוק שאינם מורשים מתחת לרמת מחסן (נקודת בקרת מלאי (ICP)).

משמר החופים האמריקאי

SOS: ZQC
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: R
MGMT CTL: A------
USC: C
REC REP CODE DESC: פריט זה נבדק והוחלט כי ניתן לשחזר את הפריט למצב שמיש ממצב שאינו ניתן לשירות ברמת המחסן.

משמר החופים האמריקאי

SOS: ZQC
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: R
MGMT CTL: A------
USC: C
REC REP CODE DESC: פריט בר תיקון. תיקון, גינוי וסילוק שאינם מורשים מתחת לרמת מחסן (נקודת בקרת מלאי (ICP)).

משמר החופים האמריקאי

SOS: ZQC
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: R
MGMT CTL: A------
USC: C
REC REP CODE DESC: פריט זה נבדק והוחלט כי ניתן לשחזר את הפריט למצב שמיש ממצב שאינו ניתן לשירות ברמת המחסן.

משמר החופים האמריקאי

SOS: ZQC
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: R
MGMT CTL: A------
USC: C
REC REP CODE DESC: פריט בר תיקון. תיקון, גינוי וסילוק שאינם מורשים מתחת לרמת מחסן (נקודת בקרת מלאי (ICP)).

משמר החופים האמריקאי

SOS: ZQC
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: R
MGMT CTL: A------
USC: C
REC REP CODE DESC: פריט זה נבדק והוחלט כי ניתן לשחזר את הפריט למצב שמיש ממצב שאינו ניתן לשירות ברמת המחסן.

משמר החופים האמריקאי

SOS: ZQC
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: R
MGMT CTL: A------
USC: C
REC REP CODE DESC: פריט בר תיקון. תיקון, גינוי וסילוק שאינם מורשים מתחת לרמת מחסן (נקודת בקרת מלאי (ICP)).

משמר החופים האמריקאי

SOS: ZQC
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: R
MGMT CTL: A------
USC: C
REC REP CODE DESC: פריט זה נבדק והוחלט כי ניתן לשחזר את הפריט למצב שמיש ממצב שאינו ניתן לשירות ברמת המחסן.

מחלקת חיל האוויר

SOS: FGZ
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: T
MGMT CTL: SF8---N
USC: L
REC REP CODE DESC:

מחלקת חיל האוויר

SOS: FGZ
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: T
MGMT CTL: SF8---N
USC: L
REC REP CODE DESC:

יצרני

NSN זה רשום לקודי הכלוב הבאים.
השווה עכשיו»
צלול | התחבא