דגם או מק"ט: 65651-06101-044
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
האריזה תתבצע כדי לעמוד בדרישות בדיקת הביצועים של astm-d4169, מחזור הפצה 18, רמת אבטחה 1.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.
אין סימון מיוחד.
מחומם למטרה כללית - מחומם 40 f ומעלה.
יש לשמר בשיטה 30 באופן הבא: בכל יחידה יהיו כל המעברים הפנימיים נושאי הנוזלים, שאינם משומנים מראש, מלאים בחומר המשמר שצוין, מה שיאפשר מקום להתפשטות תרמית פנימית. אם המילוי אינו מעשי, יש לרסס או לשטוף את היחידה בערפל פנימי, ולאחר מכן לנקז אותה לנקודת הטפטוף. כל היציאות, האביזרים, הפתחים וכו' יהיו סגורים או מחוברים למכסי מתכת או תקעים שאינם קורוזיביים (ללא אינטראקציה) התואמים לתקן nas 847 או שווה ערך. כל נוזל פעולה משמר הידראולי המשמש יסונן דרך מסנן מוחלט של 3 מיקרון לפני השימוש כמפורט לעיל. משטחי מתכת חשופים חיצוניים, הנתונים לקורוזיה, יהיו מצופים בתרכובת המתאימה ל- mil-prf-16173, דרגה 2 או mil-c-11796, class 3. היחידה תהיה עטופה בעטיפה חסינת שומן המתאימה לתקן mil-prf-121 או שווה ערך; אטמו את התפרים בסרט astm-d5486 כדי ליצור מידה של עמידות למים ולמנוע הסרת עטיפה. היחידה חייבת להיות מרופדת כראוי בחומר שצוין וממוקמת במיכל v3c כיתה המיוצרת בהתאם ל- astm-d5118 (כמינימום), סגנון fol או cssc. כל התפרים, הפינות ומפרק היצרן יהיו אטומים בסרט הדבקה בגודל שני אינץ' המתאים ל-astm-d5486, type iii או iv.
A-a-1898, דרגה ii, ריפוד תאית עמיד במים.
יש לשמר עם חומר סיכה פעולתי רגיל.
Undercarriages and Parts Thereof, For Use In Military Aircraft
Type Goods Parts For Military
Undercarriages and Parts Thereof For Aircraft
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
02/16 | 07/16 | 12/16 | 05/17 | 10/17 | 12/19 |
---|---|---|---|---|---|
1.00 | 1.00 | 1.00 | 1.00 | 1.00 | 3.00 |
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
27,103.08 and 34,846.81 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | 3BNU--9 |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | 3BNU--9 |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | 3BNU--9 |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | 3BNU--9 |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
65651-06101-044 | 2 | KE | 1 | 78286 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |