1620-01-242-9594

Lan פעולה ישירה בולם זעזועים שלח דף זה בדוא"ל
ITAR רשום

דגם או מק"ט: 74A410850-1009

תמחור וזמינות

שלח טופס זה לקבלת התמחור והזמינות הנוכחיים של NSN זה.
מספר חלק:
כמות:
כתובת דוא"ל:
טלפון:
הפניה:
חברה:
שם:

איננו משתפים או מוכרים את המידע שלך לאף אחד.
פרטיות | תנאי

All major credit cards accepted as well as gov. p-cards

אודות מוצר זה
סה"כ שבץ 13.12 אינץ ', תא ראשי 13.12 אינץ ', תא משני 4.25 אינץ '; משקל מלא כ 62 פאונד; נוזל בינוני-MIL-H-83282; סוכן לחץ (חנקן יבש)-MIL-P-27401; טווח טמפרטורות (סביבה) -65 מעלות עד 270 מעלות פרנהייט; טווח לחץ שירות (לחץ חנקן פנימי נומינלי) משקל גלגלים למקסימום, מטוסים ממריאים משקל -51,900 ליברות; תא ראשי (לחץ נמוך) 150 עד 1,570 PSIG; תא משני (לחץ גבוה) 1,290 עד 2,960 PSIG; לחץ הוכחה (מגבלת הפעלה) תא ראשי 14,770 PSIG; תא משני 9,472 PSIG

pdf NSN 1620-01-242-9594 גליון נתונים

MRC:
זיהוי פריט קצה
זיהוי פריט קצה:
משמש במטוסי קרב (ללא HSP) F/A-18
MRC:
אורך דחוס
אורך דחוס:
22.280 אינץ' נומינלי
MRC:
שיטת הפעולה
שיטת הפעולה:
MRC:
אורך מורחב
אורך מורחב:
35.400 אינץ' נומינלי
MRC:
שם חלק שהוקצה על-ידי סוכנות שליטה
שם חלק שהוקצה על-ידי סוכנות שליטה:
NAVAIR טק ידני-ראשי ציוד נחיתה בולם זעזועים הרכבה-A1-421AC-150-000
MRC:
--
NIIN:
012429594
MRC:
--
מספר מניית נאט"ו:
1620-01-242-9594
MRC:
--
חיי מדף:
N/A
MRC:
--
יחידת מידה:
EA
MRC:
--
פירוז:
MRC:
--
יכולת תיקון:
אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים.
FIIG:
--
FIIG:
T312-X
MRC:
--
INC:
38261
MRC:
--
IMM:
CX
Certified products icon

כל המוצרים מאושרים

מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.

Quality inspections icon

איכות | ISO 9001:2015 + AS9120B

אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.

Quality Commitment »

Shipping icon

משלוח

משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.

מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.

הגדרה פורמלית

הגדרת הנפקה ממשלתית של NSN 1620-01-242-9594

צימוד בעל לחות פנאומטית או הידראולית המשמש לספיגת כוחות הנוצרים על ידי מגע של ציוד נחיתה של מטוסים עם משטח נחיתה.

משתמשי קצה משרד החינוך: ארגון גדול

שם
MOE Code קוד ישות ארגונית ראשית (MOE)
MOE Rule קוד בן ארבעה תפקידים המשקף אחריות ניהולית בתוך השירותים הצבאיים המשתתפים, סוכנויות אזרחיות, נאט"ו ומדינות זרות אחרות.
PICA קוד המציין את פעילות בקרת האספקה העיקרית האחראית לקביעת יעדי מלאי, שליטה ביעדי מלאי ושמירה על אחריות פריט אספקה. כותרת קצרה- פיקה. מנהל מלאי סיטונאי לשעבר
DSOR קוד מקור התיקון של דיפו (DSOR) לפעילות תחזוקה מקושר מזהה את הפעילויות המאושרות לביצוע תחזוקה ברמת מחסן עבור השירותים.
User:
מחלקת חיל הים מחלקת חיל הים
MOE:
DN
Rule:
N2R4
PICA:
KE
DSOR:
User:
מחלקת חיל הים מחלקת חיל הים
MOE:
DN
Rule:
N2R4
PICA:
KE
DSOR:
User:
פינלנד פינלנד
MOE:
WF
Rule:
WF01
PICA:
WF
DSOR:
User:
פינלנד פינלנד
MOE:
WF
Rule:
WF01
PICA:
WF
DSOR:
User:
ספרד ספרד
MOE:
YB
Rule:
YB01
PICA:
YB
DSOR:
User:
ספרד ספרד
MOE:
YB
Rule:
YB01
PICA:
YB
DSOR:
User:
מלזיה מלזיה
MOE:
YW
Rule:
YW01
PICA:
YW
DSOR:
User:
מלזיה מלזיה
MOE:
YW
Rule:
YW01
PICA:
YW
DSOR:
User:
אוסטרליה אוסטרליה
MOE:
ZA
Rule:
ZA01
PICA:
ZA
DSOR:
User:
אוסטרליה אוסטרליה
MOE:
ZA
Rule:
ZA01
PICA:
ZA
DSOR:

אריזה ו; מידות

MIL-STD codes: http://www.dla.mil/LandandMaritime/.../MILSTD2073Codes.aspx
גודל האריזה
חבילת משקל
משקל פריט
מידות פריט
גודל האריזה:
30.5 X 8.5 X 8.5
חבילת משקל:
59.5000lbs
משקל פריט:
--
מידות פריט:
--
מיכל
OPI
SPI No.
SPI Rev.
SPC Mkg.
LVL A
LVL B
LVL C
מיכל:
--
OPI:
M
SPI No.:
SPI Rev.:
SPC Mkg:
99
LVL_A:
E
LVL_B:
Q
LVL_C:
Q
CUSH
MOP
CATEG.
PRES MAT
WRAP MAT
ICQ
THK
TOS
UCL
CUSH DUN:
JC
MOP:
20
PKG:
ZZZ0
PRES MAT:
02
WRAP MAT:
GB
ICQ:
000
THK:
0
TOS:
A
UCL:
O

הגדרות קודי אריזה:

LVL A Code (LVL_A) E

האריזה תתבצע כדי לעמוד בדרישות בדיקת הביצועים של astm-d4169, מחזור הפצה 18, רמת אבטחה 1.

LVL B Code (LVL_B) Q

האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.

קוד מחוון הליך (OPI) M

כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.

סוג האחסון (TOS) A

מחומם למטרה כללית - מחומם 40 f ומעלה.

אופן השימור (MOP) 20

ציפוי משמר בלבד (עם עטיפה חסינת שומן, לפי הצורך).

חומר כרית (CUSH) JC

Astm-d4727, סיבית סיבית המשמשת כרפידות, תאים, חתכים או שרוולים.

חומר שימור (PRES_MAT) 02

Mil-prf-16173, כיתה 2, מניעת קורוזיה, חיתוך ממס, יישום קר, סרט רך.

ייבוא / ייצא

סיווג לוח ב'
מספר לוח זמנים ב'
NAIC האיגוד הארצי של נציבי הביטוח
End Use מערכת סיווג לסחורות המיוצאות ומיובאות מארה"ב בהתבסס על השימוש העיקרי ולא על המאפיינים הפיזיים של הסחורה. קודי שימוש קצה מוקצים על ידי הלשכה לניתוח כלכלי תחת משרד המסחר האמריקאי.
SITC מחלקת סחר בינלאומית סטנדרטית
USDA
HITECH
לוח זמנים ב':
8803200060
NAICS:
336413
שיעור סיום שימוש:
50070
SITC:
79293
USDA:
1
HITECH:
8

הגדרות קודים של לוח זמנים ב':

לוח זמנים ב' 8803200060

Undercarriages and Parts Thereof, For Use In Military Aircraft

קוד סיום שימוש 50070

Type Goods Parts For Military

מחלקת סחר בינלאומית סטנדרטית (SITC) 79293

Undercarriages and Parts Thereof For Aircraft

הובלה

מידע אוניברסלי / ארצי על מטענים וטיפול
NMFC
מחלקה
UFC
LTL
LCL
WCC
TCC
SHC
ADC
ACC
NMFC:
012190
NMF תיאור:
Aircraft Landing Gears Etc Sub2
UFC:
04870
LTL:
--
LCL:
--
WCC:
671
TCC:
Z
SHC:
9
ADC:
A
ACC:
A

הגדרות קודי הובלה:

סוג מטען (TCC) Z

אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.

מצרך מים (WCC) 671

.

סחורה אווירית (ACC) A

אספקה וציוד לכלי טיס ולמטרות אוויריות, לרבות כלי טיס וחלקי תחזוקה, אביזרי מטוסים, מכשירי מטוסים וציוד ניסוי מעבדה, מטרות אוויריות ודאונים, ערכות ציות להזמנות טכניות של מטוסים/טילים וכו'..

אזכורי אוויר (ADC) A

המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.

טיפול מיוחד באוויר (SHC) 9

טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)

ניהול

קודי ניהול לפי מחלקה

תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין 95,149.60 and 122,335.20 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.

מחלקת חיל הים

SOS: NRP
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: H
MGMT CTL: 7RGFAR9
USC: L
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים.

מחלקת חיל הים

SOS: NRP
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: H
MGMT CTL: 7RGFAR9
USC: L
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית.

מחלקת חיל הים

SOS: NRP
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: H
MGMT CTL: 7RGFAR9
USC: L
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים.

מחלקת חיל הים

SOS: NRP
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: H
MGMT CTL: 7RGFAR9
USC: L
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית.

יצרני

NSN זה רשום לקודי הכלוב הבאים.
השווה עכשיו»
צלול | התחבא