1560-00-433-8871

כנף נחיתה דש שלח דף זה בדוא"ל
ITAR רשום

דגם או מק"ט: A51B52002-34

תמחור וזמינות

שלח טופס זה לקבלת התמחור והזמינות הנוכחיים של NSN זה.
מספר חלק:
כמות:
כתובת דוא"ל:
טלפון:
הפניה:
חברה:
שם:

איננו משתפים או מוכרים את המידע שלך לאף אחד.
פרטיות | תנאי

All major credit cards accepted as well as gov. p-cards

אודות מוצר זה
Aluminum alloy

pdf NSN 1560-00-433-8871 גליון נתונים

MRC:
זיהוי פריט קצה
זיהוי פריט קצה:
ACFT דגם F14A
MRC:
--
NIIN:
004338871
MRC:
--
מספר מניית נאט"ו:
1560-00-433-8871
MRC:
--
חיי מדף:
N/A
MRC:
--
יחידת מידה:
EA
MRC:
--
פירוז:
MRC:
--
יכולת תיקון:
אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים.
FIIG:
--
FIIG:
A11500
MRC:
--
INC:
60494
MRC:
--
IMM:
CX
Certified products icon

כל המוצרים מאושרים

מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.

Quality inspections icon

איכות | ISO 9001:2015 + AS9120B

אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.

Quality Commitment »

Shipping icon

משלוח

משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.

מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.

הגדרה פורמלית

הגדרת הנפקה ממשלתית של NSN 1560-00-433-8871

רדיד אוויר נייד, בין אם הוא ציר, ציר או מותקן על מסילה, ומהווה חלק מהקצה המוביל או הנגרר של כנף של כלי טיס. הוא מיועד למטרה ספציפית של הורדת מהירות הנחיתה על ידי שינוי הזיזים האפקטיביים וניתן להשתמש בו בהמראות מואצות וטיפוס משופר. לא כולל התקנים מובילים המונעים הזדקרות על-ידי הזרמת אוויר מעל החלק העליון של כנף דרך לוחות מורחבים. לא כולל slat, מטוסים.

משתמשי קצה משרד החינוך: ארגון גדול

שם
MOE Code קוד ישות ארגונית ראשית (MOE)
MOE Rule קוד בן ארבעה תפקידים המשקף אחריות ניהולית בתוך השירותים הצבאיים המשתתפים, סוכנויות אזרחיות, נאט"ו ומדינות זרות אחרות.
PICA קוד המציין את פעילות בקרת האספקה העיקרית האחראית לקביעת יעדי מלאי, שליטה ביעדי מלאי ושמירה על אחריות פריט אספקה. כותרת קצרה- פיקה. מנהל מלאי סיטונאי לשעבר
DSOR קוד מקור התיקון של דיפו (DSOR) לפעילות תחזוקה מקושר מזהה את הפעילויות המאושרות לביצוע תחזוקה ברמת מחסן עבור השירותים.
User:
מחלקת חיל הים מחלקת חיל הים
MOE:
DN
Rule:
N2R4
PICA:
KE
DSOR:
NI
User:
מחלקת חיל הים מחלקת חיל הים
MOE:
DN
Rule:
N2R4
PICA:
KE
DSOR:
NI

אריזה ו; מידות

MIL-STD codes: http://www.dla.mil/LandandMaritime/.../MILSTD2073Codes.aspx
גודל האריזה
חבילת משקל
משקל פריט
מידות פריט
גודל האריזה:
106.0 X 42.0 X 11.0
חבילת משקל:
126.0000lbs
משקל פריט:
--
מידות פריט:
--
מיכל
OPI
SPI No.
SPI Rev.
SPC Mkg.
LVL A
LVL B
LVL C
מיכל:
--
OPI:
M
SPI No.:
SPI Rev.:
SPC Mkg:
99
LVL_A:
Q
LVL_B:
F
LVL_C:
CUSH
MOP
CATEG.
PRES MAT
WRAP MAT
ICQ
THK
TOS
UCL
CUSH DUN:
LK
MOP:
20
PKG:
ZZZ0
PRES MAT:
XX
WRAP MAT:
GB
ICQ:
000
THK:
0
TOS:
A
UCL:
B

הגדרות קודי אריזה:

LVL A Code (LVL_A) Q

האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.

LVL B Code (LVL_B) F

אין צורך באריזה. מכולת היחידה תשמש גם כמכולה למשלוח. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.

קוד מחוון הליך (OPI) M

כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.

סוג האחסון (TOS) A

מחומם למטרה כללית - מחומם 40 f ומעלה.

אופן השימור (MOP) 20

ציפוי משמר בלבד (עם עטיפה חסינת שומן, לפי הצורך).

חומר כרית (CUSH) LK

חסימת עץ וחישוק, מחברים או רצועות פלדה, למטרות קשירה. גלגלי גומי עייפים ייחסמו מרצפת הארגז או ההחלקה ולא יישאו עומס.

ייבוא / ייצא

סיווג לוח ב'
מספר לוח זמנים ב'
NAIC האיגוד הארצי של נציבי הביטוח
End Use מערכת סיווג לסחורות המיוצאות ומיובאות מארה"ב בהתבסס על השימוש העיקרי ולא על המאפיינים הפיזיים של הסחורה. קודי שימוש קצה מוקצים על ידי הלשכה לניתוח כלכלי תחת משרד המסחר האמריקאי.
SITC מחלקת סחר בינלאומית סטנדרטית
USDA
HITECH
לוח זמנים ב':
8803909060
NAICS:
336419
שיעור סיום שימוש:
50070
SITC:
79297
USDA:
1
HITECH:
0

הגדרות קודים של לוח זמנים ב':

לוח זמנים ב' 8803909060

Other Parts, Nesoi, For Use In Other Military Aircraft, Spacecraft and Spacecraft Launch Vehicles (excluding Parts Of Communication Satellites)

קוד סיום שימוש 50070

Type Goods Parts For Military

מחלקת סחר בינלאומית סטנדרטית (SITC) 79297

Parts Of Aircraft and Associated Equipment, Spacecraft (including Satellites) and Spacecraft Launch Vehicles, N.e.s.

הובלה

מידע אוניברסלי / ארצי על מטענים וטיפול
NMFC
מחלקה
UFC
LTL
LCL
WCC
TCC
SHC
ADC
ACC
NMFC:
011760
NMF תיאור:
Aircraft/aircraft Part Viz:
UFC:
04705
LTL:
--
LCL:
--
WCC:
671
TCC:
Z
SHC:
9
ADC:
Z
ACC:
A

הגדרות קודי הובלה:

סוג מטען (TCC) Z

אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.

מצרך מים (WCC) 671

.

סחורה אווירית (ACC) A

אספקה וציוד לכלי טיס ולמטרות אוויריות, לרבות כלי טיס וחלקי תחזוקה, אביזרי מטוסים, מכשירי מטוסים וציוד ניסוי מעבדה, מטרות אוויריות ודאונים, ערכות ציות להזמנות טכניות של מטוסים/טילים וכו'..

אזכורי אוויר (ADC) Z

המשלוח אינו איחוד, אך הוא עולה על 84 אינץ' בממד אחד או יותר.

טיפול מיוחד באוויר (SHC) 9

טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)

ניהול

קודי ניהול לפי מחלקה

תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין 77,746.20 and 99,959.40 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.

מחלקת חיל הים

SOS: NRP
AAC: V
SLC: 0
CIIC: 7
REC REP CODE: H
MGMT CTL: 7RPFAR9
USC: L
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים.

מחלקת חיל הים

SOS: NRP
AAC: V
SLC: 0
CIIC: 7
REC REP CODE: H
MGMT CTL: 7RPFAR9
USC: L
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית.

מחלקת חיל הים

SOS: NRP
AAC: V
SLC: 0
CIIC: 7
REC REP CODE: H
MGMT CTL: 7RPFAR9
USC: L
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים.

מחלקת חיל הים

SOS: NRP
AAC: V
SLC: 0
CIIC: 7
REC REP CODE: H
MGMT CTL: 7RPFAR9
USC: L
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית.

יצרני

NSN זה רשום לקודי הכלוב הבאים.
השווה עכשיו»
צלול | התחבא