1550-01-650-4389

כלי טיס בלתי מאוישים שלח דף זה בדוא"ל

דגם או מק"ט: DF-X8-EMERG-PKG

תמחור וזמינות

שלח טופס זה לקבלת התמחור והזמינות הנוכחיים של NSN זה.
מספר חלק:
כמות:
כתובת דוא"ל:
טלפון:
הפניה:
חברה:
שם:

איננו משתפים או מוכרים את המידע שלך לאף אחד.
פרטיות | תנאי

All major credit cards accepted as well as gov. p-cards

pdf NSN 1550-01-650-4389 גליון נתונים

MRC:
אורך כולל
אורך כולל:
870.0 מילימטר נומינלי
MRC:
גובה כולל
גובה כולל:
MRC:
רוחב כולל
רוחב כולל:
870.0 מילימטר נומינלי
MRC:
דירוג גובה הפעלה מרבי
דירוג גובה הפעלה מרבי:
2438.0 מטר
MRC:
מהירות מרבית טעונה
מהירות מרבית טעונה:
50.0 קילומטרים לשעה
MRC:
סוג מנוע וכמות
סוג מנוע וכמות:
8 מנוע חשמלי
MRC:
תפקוד כלי טיס
תפקוד כלי טיס:
מעקב
MRC:
שיטת ההמראה
שיטת ההמראה:
MRC:
מטען
מטען:
מצלמת אינפרא אדום
MRC:
קישור נתונים
קישור נתונים:
לוויין ומערכת מיקום גלובלית (GPS)
MRC:
משקל לא עמוס בקילוגרמים
משקל לא עמוס בקילוגרמים:
MRC:
סוג המטוס שעבורו תוכנן
סוג המטוס שעבורו תוכנן:
כנף סיבובית
MRC:
תכונות מסופקות
תכונות מסופקות:
סוללה נטענת
MRC:
שם חלק שהוקצה על-ידי סוכנות שליטה
שם חלק שהוקצה על-ידי סוכנות שליטה:
תצורת שירותי חירום DRAGANFLYER X8
MRC:
חומר
חומר:
פחמן ואלומיניום
MRC:
--
NIIN:
016504389
MRC:
--
מספר מניית נאט"ו:
1550-01-650-4389
MRC:
--
חיי מדף:
N/A
MRC:
--
יחידת מידה:
--
MRC:
--
פירוז:
No
FIIG:
--
FIIG:
A547H0
MRC:
--
INC:
68552
Certified products icon

כל המוצרים מאושרים

מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.

Quality inspections icon

איכות | ISO 9001:2015 + AS9120B

אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.

Quality Commitment »

Shipping icon

משלוח

משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.

מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.

הגדרה פורמלית

הגדרת הנפקה ממשלתית של NSN 1550-01-650-4389

מטוס שאינו נשלט על ידי אנשי צוות על הסיפון. השליטה יכולה להיות באמצעות אותות ממקום מרוחק או אוטונומית באמצעות נתוני משימה מתוכנתים המשלבים בינה מלאכותית או שילוב של שני הסוגים. זה יכול להיות מטוס סיבובי או כנף קבועה, עשוי להיות בעל תכונות גילוי נמוכות ועשוי לבצע פונקציות שונות, כולל, אך לא רק, תקיפה, מעקב, סיור ו / או איסוף מודיעין. לא כולל טילים מונחים.

משתמשי קצה משרד החינוך: ארגון גדול

שם
MOE Code קוד ישות ארגונית ראשית (MOE)
MOE Rule קוד בן ארבעה תפקידים המשקף אחריות ניהולית בתוך השירותים הצבאיים המשתתפים, סוכנויות אזרחיות, נאט"ו ומדינות זרות אחרות.
PICA קוד המציין את פעילות בקרת האספקה העיקרית האחראית לקביעת יעדי מלאי, שליטה ביעדי מלאי ושמירה על אחריות פריט אספקה. כותרת קצרה- פיקה. מנהל מלאי סיטונאי לשעבר
DSOR קוד מקור התיקון של דיפו (DSOR) לפעילות תחזוקה מקושר מזהה את הפעילויות המאושרות לביצוע תחזוקה ברמת מחסן עבור השירותים.
User:
קנדה קנדה
MOE:
ZC
Rule:
ZC01
PICA:
ZC
DSOR:
User:
קנדה קנדה
MOE:
ZC
Rule:
ZC01
PICA:
ZC
DSOR:

יצרני

NSN זה רשום לקודי הכלוב הבאים.
השווה עכשיו»
צלול | התחבא