דגם או מק"ט: 86048A9000
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 2510-01-359-7899 | Shock Absorber |
שילוב של פריטים המורכבים מטיל מונחה תקיפה קרקעית ומשגר צינוריות. המשגר מתכלה לאחר ירי טילים. לטילים מונחים שתוכננו במיוחד לשיגור ממכולה, ראו טיל מונחה (1) ומכלול שיגור (כפי ששונה).
Guided Missles
Tanks, Artillery, Missiles, Rockets, Guns and Ammunition
Munitions Of War and Parts Thereof, N.e.s.
חומרי נפץ, סוג A, האו"ם CLASS 1; סיכון מרבי.
טילים מונחים עם מנועי הנעה מוצקים, עמוסים בראש קרב (X-C).
תחמושת (מכל הסוגים) כולל חלקי רכיבים אינרטיים. כאשר הסכנה העיקרית של פריט תחמושת היא כימיקל (מגרה, קורוזיבי או מחמצן), כפי שמצוין בשם המשלוח הנכון שלו השתמש בקוד סחורה C. כאשר '3' נמצא במיקום הראשון, קוד הטיפול המיוחד נקבע מטבלה 85, חלק 1.
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
הרגישות הגבוהה ביותר, קטגוריה I, AA&E, לא מסווגת
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
7,770.00 and 9,990.00 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | MHQ |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | 1 |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 2113X-- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | MHQ |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | 1 |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 2113X-- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | MHQ |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | 1 |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 2113X-- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | MHQ |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | 1 |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 2113X-- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | B64 |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | 1 |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | LE125X- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | B64 |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | 1 |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | LE125X- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
86048A9000 | 2 | JG | 5 | 01365 |
1427-PM80 | 9 | JG | 9 | 99999 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |