דגם או מק"ט: 642AS0117-5
אודות מוצר זה
תואם NON F-18, BLK 1B, SPDI
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
לפריטים שאינם כוללים חומרי הנעה, ראו טיל מונחה דמה; וטילים מונחים, אימונים.
Guided Missles
Tanks, Artillery, Missiles, Rockets, Guns and Ammunition
Munitions Of War and Parts Thereof, N.e.s.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
כל חומר שלא צוין אחרת שעשוי לדרוש טיפול מיוחד עם הוראות מיוחדות המזוהות בנתוני הנגרר של DI T_9. משמש בעיקר עם משטחי CHANNEL AIRLIFT 463-L..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
רגישות נמוכה, קטגוריה IV, AA&E, לא מסווגת
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
467,740.00 and 601,380.00 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | NCB |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | C |
REC REP CODE: | C |
MGMT CTL: | 8E--BV- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | במקרה של נידון או חוסר שירות כלכלי, יש להשליך על ידי המפעיל/הצוות |
SOS: | NCB |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | C |
REC REP CODE: | C |
MGMT CTL: | 8E--BV- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | במקרה של נידון או חוסר שירות כלכלי, יש להשליך על ידי המפעיל/הצוות |
SOS: | NCB |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | C |
REC REP CODE: | C |
MGMT CTL: | 8E--BV- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | במקרה של נידון או חוסר שירות כלכלי, יש להשליך על ידי המפעיל/הצוות |
SOS: | NCB |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | C |
REC REP CODE: | C |
MGMT CTL: | 8E--BV- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | במקרה של נידון או חוסר שירות כלכלי, יש להשליך על ידי המפעיל/הצוות |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
642AS0117-5 | 1 | JG | 5 | 30003 |
1410-PB29 | 9 | JG | 9 | 99999 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |