דגם או מק"ט: 2808607-1
אודות מוצר זה
O/A 176.000 אינץ' LG, 13.500 אינץ '. DIA,RIM-66B-2,ללא DORSALT/M,עם סעיף הנחיה סימן 33-4,טיל בעל נפיצות גבוהה
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
טיל מונחה על-קולי שתוכנן במיוחד ליירוט והשמדת מטרות אוויריות כגון מטוסים, טילים מונחים, רקטות, ראשי נפץ, חלקי ראשי נפץ וכדומה. לא כולל פריטים שלא ניתן לשנות את מסלולם בטיסה.
Guided Missles
Tanks, Artillery, Missiles, Rockets, Guns and Ammunition
Munitions Of War and Parts Thereof, N.e.s.
חומרי נפץ, סוג A, האו"ם CLASS 1; סיכון מרבי.
טילים מונחים עם מנועי הנעה מוצקים, עמוסים בראש קרב (X-C).
כל חומר שלא צוין אחרת שעשוי לדרוש טיפול מיוחד עם הוראות מיוחדות המזוהות בנתוני הנגרר של DI T_9. משמש בעיקר עם משטחי CHANNEL AIRLIFT 463-L..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
רגישות בינונית, קטגוריה III, AA&E, לא מסווגת
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
78,699.60 and 101,185.20 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | NCB |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | C |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 8T--BV- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | NCB |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | C |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 8T--BV- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
2808607-1 | 2 | JG | 5 | 10001 |
DL2808607-1 | 2 | JG | 5 | 10001 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |