דגם או מק"ט: MBEU145137-1
אודות מוצר זה
CATAPULT מורכב 1 צילינדר S/ASY MBEU145147, 2 INSERT-TOP GUIDE RAIL MBEU141885, 2 INSERT-BTM. MBEU141879 מסילה מנחה, 2 MBEU145419 מדריך מסילה, 20 ברגים 6-32UNC MBEU141881, 28 NUT-SELF נעילה 6-32UNC NAS 1291-C06M, 8 בורג 6-32UNC MBEU141880, SHIM MBEU141883 העליון, SHIM MBEU141882 תחתון, 2 MBEU143588 מחברים, 4 MBEU145355 חתיכים, 2 תפסים MBEU145345 ASY בליסטי, 4 NUT-נעילה עצמית 10-32 UNF, 2 אריזה - טבעת 'O' MBEU146421, שמן סיכה-AEROSHELL ASG 22, פריימר אפוקסי F580-2010, צבע פוליאוריתן שחור מבריק F407-1702, ADHESIVE EPOXY RESIN ARALDITE 2001A, דבק אפוקסי מקשה ARALDITE 2001B
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
פריט שנועד להניע מושב מפלט עם אנשי צוות ממטוס.
Parts Of Seats Except Of A Kind Used For Motor Vehicles
Furniture, Household Goods, Etc.
Parts Of Seats, N.e.s.
חומרי נפץ, מחלקה B, או"ם מחלקה 1; דליק.
.
חומרי נפץ (כל פריט נפץ שאינו כלול בקוד '3' לעיל) כולל חלקי רכיבים אינרטיים. כאשר "4" נמצא במיקום הראשון אז קוד הטיפול המיוחד נקבע מטבלה 85, חלק 1.
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
9,136.00 and 11,420.00 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | NRP |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 7RLXAR9 |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים. |
SOS: | NRP |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 7RLXAR9 |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית. |
SOS: | NRP |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 7RLXAR9 |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים. |
SOS: | NRP |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 7RLXAR9 |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
MBEU145137-1 | 2 | KE | 1 | 30003 |
MBEU145137-1 | 2 | KE | 5 | U1604 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |