דגם או מק"ט: CKU7A
אודות מוצר זה
Pack 1 ea in a moisture vapor proof barrier bag,1 bag in a weather resistant fiberboard carton,wt 38.500lb,0.480 cuft,dimensions 43.250 x 4.250 x 4.250 in,1.280 sqft,ship tons per pk 0.012,class b explosive
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
פריט שנועד להניע מושב מפלט עם אנשי צוות ממטוס.
האריזה היא בהתאם למפרט פרוצדורלי או הוראת אריזה מיוחדת (spi). מספר המפרט המתאים יוצג באזור נקה באזור נתונים משלימים.
דרישות מיוחדות.
שקית חסינת אדים, אטומה.
דרישות מיוחדות. ראה הוראות או שרטוטים ספציפיים שסופקו.
אין דרישה.
Parts Of Seats Except Of A Kind Used For Motor Vehicles
Furniture, Household Goods, Etc.
Parts Of Seats, N.e.s.
חומרי נפץ, מחלקה B, או"ם מחלקה 1; דליק.
טילים מונחים עם מנועי הנעה מוצקים, עמוסים בראש קרב (X-C).
חומרי נפץ (כל פריט נפץ שאינו כלול בקוד '3' לעיל) כולל חלקי רכיבים אינרטיים. כאשר "4" נמצא במיקום הראשון אז קוד הטיפול המיוחד נקבע מטבלה 85, חלק 1.
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
18,869.20 and 24,260.40 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | NCB |
AAC: | C |
SLC: | |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | K |
MGMT CTL: | 2E--BV- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | פריט הניתן לתיקון. גינוי וסילוק שיבוצעו במתקן הקבלן. |
SOS: | NCB |
AAC: | C |
SLC: | |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | K |
MGMT CTL: | 2E--BV- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | פריט הניתן לתיקון. גינוי וסילוק יבוצעו במתקן הקבלן. |
SOS: | NCB |
AAC: | C |
SLC: | |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | K |
MGMT CTL: | 2E--BV- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | פריט הניתן לתיקון. גינוי וסילוק שיבוצעו במתקן הקבלן. |
SOS: | NCB |
AAC: | C |
SLC: | |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | K |
MGMT CTL: | 2E--BV- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | פריט הניתן לתיקון. גינוי וסילוק יבוצעו במתקן הקבלן. |
SOS: | FGZ |
AAC: | C |
SLC: | |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | T |
MGMT CTL: | --SES-N |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | FGZ |
AAC: | C |
SLC: | |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | T |
MGMT CTL: | --SES-N |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
CKU7A | 1 | SB | 6 | 19200 |
11820361 | 2 | SB | 5 | 19200 |
CKU-7/A | 2 | ZZ | 2 | 07878 |
1377-MS15 | 9 | ME | 9 | 99999 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |