דגם או מק"ט: 12128449
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
צינור מתכתי קטן סגור בקצה אחד ומלא בחומרי נפץ גבוהים המשמשים לפיצוץ מטעני הריסה ומטענים/חפצים. ניתן ליזום ו / או להרכיב מכסי פיצוץ לא חשמליים באמצעות נתיך, פיצוץ, זמן, צינור הלם או כבל, פיצוץ. לפקקי פיצוץ חשמליים יש חוטים והם מופעלים מזרם חשמלי, המסופק ממקורות כגון מכונת פיצוץ. הם עשויים להגיע עם מכשירים כדי לפשט את השימוש עם פריטים אחרים, כגון מחזיק, מכסה פיצוץ או מוט הריסה.
Safety Fuses; Detonating Fuses; Percussion Or Detonating Caps, Igniters; Electric Detonators
Type Goods Parts For Military
Safety Fuses; Detonating Fuses; Percussion Or Detonating Caps; Ignitors; Electric Detonators
חומרי נפץ, סוג A, האו"ם CLASS 1; סיכון מרבי.
פקקי פיצוץ, מפיצים, במרעום מוקשים (כימי) וכו '(VIII).
תחמושת (מכל הסוגים) כולל חלקי רכיבים אינרטיים. כאשר הסכנה העיקרית של פריט תחמושת היא כימיקל (מגרה, קורוזיבי או מחמצן), כפי שמצוין בשם המשלוח הנכון שלו השתמש בקוד סחורה C. כאשר '3' נמצא במיקום הראשון, קוד הטיפול המיוחד נקבע מטבלה 85, חלק 1.
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
רגישות בינונית, קטגוריה III, AA&E, לא מסווגת
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
2.50 and 3.50 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | NCB |
AAC: | C |
SLC: | |
CIIC: | 3 |
REC REP CODE: | K |
MGMT CTL: | 2T--BV- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | פריט הניתן לתיקון. גינוי וסילוק שיבוצעו במתקן הקבלן. |
SOS: | NCB |
AAC: | C |
SLC: | |
CIIC: | 3 |
REC REP CODE: | K |
MGMT CTL: | 2T--BV- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | פריט הניתן לתיקון. גינוי וסילוק יבוצעו במתקן הקבלן. |
SOS: | NCB |
AAC: | C |
SLC: | |
CIIC: | 3 |
REC REP CODE: | K |
MGMT CTL: | 2T--BV- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | פריט הניתן לתיקון. גינוי וסילוק שיבוצעו במתקן הקבלן. |
SOS: | NCB |
AAC: | C |
SLC: | |
CIIC: | 3 |
REC REP CODE: | K |
MGMT CTL: | 2T--BV- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | פריט הניתן לתיקון. גינוי וסילוק יבוצעו במתקן הקבלן. |
SOS: | B14 |
AAC: | C |
SLC: | |
CIIC: | 3 |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | DK1XEX- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | B14 |
AAC: | C |
SLC: | |
CIIC: | 3 |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | DK1XEX- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
12128449 | 1 | BF | 1 | 10000 |
MIL-C-14003 | 1 | BF | 4 | 81349 |
1375-M094 | 9 | JG | 9 | 99999 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |