דגם או מק"ט: 233AS106
אודות מוצר זה
גורם שבריריות עדין מאוד; 32.05 ב- LG; 2.60 בדיה; 7.60 ליברות WT; מספר הפניה של PKG 233AS171
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
פריט מוצק מוכן שתוכנן במיוחד כדי לייצר את אפקט ההנעה הנדרש במכשירי הנעה ללא נשימה אווירית. הוא מורכב מכל המרכיבים הדרושים לבעירה מתמשכת. זה יכול להיות תערובת הטרוגנית של חומר מחמצן ודלק, או שזה יכול להיות הרכב כימי המספק מחמצן משלו.
Parts For Bombs, Grenades, Torpedos, Mines, and Similar Munitions Of War
Tanks, Artillery, Missiles, Rockets, Guns and Ammunition
Munitions Of War and Parts Thereof, N.e.s.
חומרי נפץ, מחלקה B, או"ם מחלקה 1; דליק.
חומרי נפץ, בתפזורת, כגון כוח שחור, חומר נפץ דוחף לנשק קל וכו '(IX).
חומרי נפץ (כל פריט נפץ שאינו כלול בקוד '3' לעיל) כולל חלקי רכיבים אינרטיים. כאשר "4" נמצא במיקום הראשון אז קוד הטיפול המיוחד נקבע מטבלה 85, חלק 1.
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
915.00 and 1,281.00 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | NCB |
AAC: | C |
SLC: | |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | K |
MGMT CTL: | 2E--BV- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | פריט הניתן לתיקון. גינוי וסילוק שיבוצעו במתקן הקבלן. |
SOS: | NCB |
AAC: | C |
SLC: | |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | K |
MGMT CTL: | 2E--BV- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | פריט הניתן לתיקון. גינוי וסילוק יבוצעו במתקן הקבלן. |
SOS: | NCB |
AAC: | C |
SLC: | |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | K |
MGMT CTL: | 2E--BV- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | פריט הניתן לתיקון. גינוי וסילוק שיבוצעו במתקן הקבלן. |
SOS: | NCB |
AAC: | C |
SLC: | |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | K |
MGMT CTL: | 2E--BV- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | פריט הניתן לתיקון. גינוי וסילוק יבוצעו במתקן הקבלן. |
SOS: | B14 |
AAC: | R |
SLC: | |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | DK1Y8X- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | B14 |
AAC: | R |
SLC: | |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | DK1Y8X- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
233AS106 | 2 | JG | 5 | 30003 |
1340-H456 | 9 | JG | 9 | 99999 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |