דגם או מק"ט: 10230238-507
אודות מוצר זה
מצית מנוע רקטי UITH, 141 גרם ברון-אשלגן חנקתי, 265 מטר / גרם של BK03,16 מטר / גרם אשלגן פרכלורט
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
מנוע רקטי ריק שתוכנן במיוחד למילוי בתערובת דלק מוצק או בתרכובת אינרטית. לפריטים שמולאו, ראו מנוע רקטי ומנוע רקטי, הדרכה.
Parts For Guided Missiles
Tanks, Artillery, Missiles, Rockets, Guns and Ammunition
Munitions Of War and Parts Thereof, N.e.s.
חומרי נפץ, מחלקה B, או"ם מחלקה 1; דליק.
תחמושת קבועה ללא קליעי נפץ ופריטים דומים (II-B).
תחמושת (מכל הסוגים) כולל חלקי רכיבים אינרטיים. כאשר הסכנה העיקרית של פריט תחמושת היא כימיקל (מגרה, קורוזיבי או מחמצן), כפי שמצוין בשם המשלוח הנכון שלו השתמש בקוד סחורה C. כאשר '3' נמצא במיקום הראשון, קוד הטיפול המיוחד נקבע מטבלה 85, חלק 1.
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
רגישות בינונית, קטגוריה III, AA&E, לא מסווגת
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
43,071.00 and 55,377.00 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | B64 |
AAC: | X |
SLC: | 9 |
CIIC: | P |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | L2126X- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | B64 |
AAC: | X |
SLC: | 9 |
CIIC: | P |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | L2126X- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | B64 |
AAC: | X |
SLC: | 9 |
CIIC: | P |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | L2126X- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | B64 |
AAC: | X |
SLC: | 9 |
CIIC: | P |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | L2126X- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
10230238-507 | 1 | BD | 1 | 18876 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |