דגם או מק"ט: C22-48-9
אודות מוצר זה
72.00 אינץ 'אורך; 0.285 אינץ' OD של שרוול סיבית X 1.06 אינץ '. ארוך; פצע ספירלי שרוול סיבית למינציה מלט במקום; 1.00 אינץ' חשוף בידוד, מס '22 B ו- S GA 0.0253 אינץ '. DIA, חוט נחושת מבודד פלסטיק, מצופה פח; S67 SQUIB עבור קריפטו M209 FZ/M1A2 ו-M2A1
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
פריט המיועד לירי חשמלי של תחמושת מסוג בוער או ליזום הפעלה של ציוד סילוק ומכשירי גזירה, או כמציתים לרקטות או להנעת ציוד במקום בו נדרש מטען נפץ קטן. הוא מורכב למעשה מצינור המכיל חומר דליק ומטען קטן של אבקה הדחוס סביב חוט התנגדות דק המחובר למוליכים חשמליים או הדקים. לא כולל מחסנית, דחף.
Parts For Guided Missiles
Tanks, Artillery, Missiles, Rockets, Guns and Ammunition
Munitions Of War and Parts Thereof, N.e.s.
חומרי נפץ, מחלקה C, או"ם מחלקה 1; סיכון מינימלי.
מרעומי פיצוץ (ICC CLASS C), מרעומי זמן מכניים וכדומה (I).
תחמושת (מכל הסוגים) כולל חלקי רכיבים אינרטיים. כאשר הסכנה העיקרית של פריט תחמושת היא כימיקל (מגרה, קורוזיבי או מחמצן), כפי שמצוין בשם המשלוח הנכון שלו השתמש בקוד סחורה C. כאשר '3' נמצא במיקום הראשון, קוד הטיפול המיוחד נקבע מטבלה 85, חלק 1.
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
C22-48-9 | 2 | BF | 1 | 81361 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |