דגם או מק"ט: 7546679
אודות מוצר זה
KCARTRIDGE, 30MMX173, סנפיר פירסינג שריון מיוצב השלכת חבלה במעקב (APFSDS-T), MK268 MOD0, בחגורת 15 RND עם קישור BMII של בואינג לאקדח MK44. PKG 30 RDS לכל M592 MTL CNTR, 20 CNTRS/600 RDS לכל משטח MK3-0
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
Cartridges Containing A Projectile, Nesoi
Tanks, Artillery, Missiles, Rockets, Guns and Ammunition
Cartridges and Parts Thereof, N.e.s.
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
1,126.55 and 1,577.17 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | MHQ |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | 4 |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 2113X-- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | MHQ |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | 4 |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 2113X-- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | MHQ |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | 4 |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 2113X-- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | MHQ |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | 4 |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 2113X-- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | NCB |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | 4 |
REC REP CODE: | K |
MGMT CTL: | 2T--BV- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | פריט הניתן לתיקון. גינוי וסילוק שיבוצעו במתקן הקבלן. |
SOS: | NCB |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | 4 |
REC REP CODE: | K |
MGMT CTL: | 2T--BV- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | פריט הניתן לתיקון. גינוי וסילוק יבוצעו במתקן הקבלן. |
SOS: | NCB |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | 4 |
REC REP CODE: | K |
MGMT CTL: | 2T--BV- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | פריט הניתן לתיקון. גינוי וסילוק שיבוצעו במתקן הקבלן. |
SOS: | NCB |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | 4 |
REC REP CODE: | K |
MGMT CTL: | 2T--BV- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | פריט הניתן לתיקון. גינוי וסילוק יבוצעו במתקן הקבלן. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
7546679 | 2 | JG | 5 | 53711 |
1305-AA72 | 9 | ZZ | 9 | 99999 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |