דגם או מק"ט: 9098269
אודות מוצר זה
מרחק ממרכז למרכז בין חורי ברגים: 1.250 אינץ'. בין מרכזים אנכית ואופקית
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 2805-00-177-7880 | Oil Level Indicator Guide |
NSN 5930-00-453-9362 | Sensitive Switch |
NSN 5340-00-485-7366 | Access Cover |
NSN 2530-00-679-6479 | Vehicular Wheel Hub |
NSN 2530-00-679-7930 | Detent Plate |
NSN 2930-00-709-1842 | Engine Cooling System Pump |
NSN 4820-00-777-8504 | Directional Control Linear Valve |
NSN 3040-00-784-1746 | Shouldered Shaft |
NSN 3040-00-796-2635 | Rotating Shaft Eye Bracket |
NSN 5995-00-857-2758 | Branched Wiring Harness |
NSN 2510-00-860-7355 | Vehicular Fender |
NSN 6110-00-872-5984 | Motor Starter |
NSN 2920-00-872-5985 | Electrical Starter Engine Drive |
NSN 2520-00-900-7962 | Transmission And Co |
NSN 2540-00-912-3135 | Vehicle Winterization Kit |
NSN 2540-00-912-3136 | Vehicle Winterization Kit |
NSN 5120-00-987-5056 | Spring Inserter And Remover |
NSN 5210-00-987-5057 | Gap Setting Gage |
NSN 3465-00-987-5060 | Hold-down Fixture |
NSN 4940-00-991-3141 | Actuator Pilot Pin |
NSN 5120-00-991-3154 | Solid Center Punch |
NSN 5120-01-004-3040 | Remover |
NSN 2590-01-016-4655 | Missile Transporter Boom Support |
NSN 5340-01-016-4656 | Mounting Bracket |
NSN 6160-01-030-6682 | Battery Rack |
NSN 2590-01-042-4001 | Transmission Switch Assembly |
NSN 2590-01-082-2626 | Hoist Support Boom |
NSN 2805-01-124-5058 | Flywhe Housing Assy |
NSN 5340-01-126-3537 | Angle Bracket |
NSN 3020-01-140-2403 | Groove Pulley |
NSN 5340-01-150-1041 | Access Cover |
NSN 3040-01-257-1635 | Shaft Retaining Plate |
NSN 3040-01-257-3768 | Rigid Connecting Link |
NSN 5975-01-262-9535 | Electrical-electronic Eq Chassis |
NSN 5340-01-276-2114 | Access Cover |
פריט מתכת קשיח המיוצר בדרך כלל מיציקות פלדה ו / או חתיכות פלדה מרותכות ומתוכנן עם חור אחד או יותר בשורה כדי ללוות ולהחזיק, ליישר או לתמוך בפיר מכני שאינו מסתובב. יש לו חורי הרכבה להידוק לחבר תומך או לגוף ראשי. ייתכן שיש לו הוראה להכיל סיכה או מהדק מושחל כדי להחזיק את הפיר במצב קבוע.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
הגנה פיזית.
אין דרישה.
אין דרישה.
Shaft Couplings, Except Universal Joints
Industrial Machines, Other
Clutches and Shaft Couplings (including Universal Joints)
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
חומרי בנייה: כולל צבע וחומרים נלווים, בניה טרומית, מוצרי עץ, חומרי מתכת והרכב ומוצריהם, חומרה מסחרית ופריטים שונים, מלט, אספלט, חומרי אחזקת מבנה..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
369.00 and 516.60 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
9098269 | 2 | AX | A | 19207 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |