| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| VX136 | 2 | ZZ | 5 | 1VZM7 |
| 356 | 2 | AX | 6 | 04NP0 |
| 4B8598 | 2 | AX | 6 | 11083 |
| V5032 | 2 | AX | 6 | 21868 |
| V114 | 2 | ZZ | 5 | 1VZM7 |
| V118 | 2 | ZZ | 5 | 1VZM7 |
| 8689 | 2 | AX | 6 | 61463 |
| 8689 | 9 | AX | 6 | 73823 |
| 390 | 9 | AX | 6 | 95330 |
| V585X | 9 | AX | 6 | 81977 |
| 356 | 9 | AX | 6 | 73842 |
| V114 | 9 | AX | 6 | 81300 |
| V118 | 9 | AX | 6 | 81300 |
| VX136 | 9 | AX | 6 | 81300 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |