מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
ES677316 | 1 | ZZ | 6 | 71313 |
9B52424 | 2 | ZZ | 5 | 1VPW8 |
7468531P1 | 2 | XX | X | 24446 |
UHS900 | 2 | XX | X | 56394 |
49378 | 2 | XX | X | 99993 |
ES677316ISSUEA1 | 2 | XX | X | 64959 |
ES677316 | 2 | ZZ | 5 | 1VPW8 |
ES677316 | 2 | 9Z | 6 | 56394 |
ES677316 | 2 | 9Z | 6 | 99993 |
ES677316ISSUEA1 | 9 | XX | 5 | 70408 |
24262-1 | 9 | 9Z | 6 | 74970 |
ES677316 | 9 | 9Z | 6 | 74970 |
ES677316 | 9 | 9Z | 6 | 94990 |
9B52424 | 9 | XX | X | 94990 |
ES677316ISSUEA1 | 1 | ZZ | 5 | 3B4M0 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |