| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 694006-011 | 1 | 48 | 5 | 12436 |
| 308-0159P1 | 1 | 48 | 5 | 49956 |
| TR55015 | 2 | XX | X | 98978 |
| 1959900018 | 2 | 48 | 5 | 57057 |
| 9159420 | 2 | CL | 5 | 18876 |
| 7436512P1 | 2 | XX | X | 24446 |
| 188178-1 | 2 | XX | X | 37695 |
| 2JC2351-1 | 2 | XX | X | 79500 |
| 49022-7 | 2 | XX | X | 96214 |
| 2JC2351-1 | 2 | XX | X | 97942 |
| TR5-5015 | 2 | XX | X | 98978 |
| 7436512P1 | 2 | XX | X | 99971 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |