| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 508FM2 | 2 | 90 | 5 | 57576 |
| S16103 | 2 | XX | X | 15434 |
| 1A116867 | 2 | XX | X | 23382 |
| 116867 | 2 | XX | X | 64104 |
| 212112 | 2 | XX | X | 80201 |
| 4596A | 2 | XX | X | 28265 |
| FM508 | 2 | KZ | 5 | 47805 |
| 116867 | 2 | 9Z | 4 | 71995 |
| 13641 | 2 | XX | X | 80201 |
| S2601 | 2 | XX | X | 35311 |
| J5-1291 | 2 | XX | X | 38460 |
| LD2-1361 | 2 | XX | X | 38460 |
| 508FM2 | 9 | 90 | 5 | 30760 |
| FM508 | 9 | XX | X | 30760 |
| 50135 | 9 | XX | X | 76680 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |