מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
89491 | 2 | 48 | 5 | 99551 |
B827292 | 2 | 48 | 5 | 99551 |
P34KDFS10132 | 2 | XX | X | 21335 |
K7117730-1 | 2 | XX | X | 24446 |
C94PMF | 2 | XX | X | 43991 |
C94PMFG66 | 2 | XX | X | 43991 |
7034L1C | 2 | XX | X | 43334 |
7034L1LT | 2 | XX | X | 43334 |
7034L1U | 2 | XX | X | 43334 |
R4ZC3 | 2 | XX | X | 52676 |
S1367823 | 2 | XX | X | 79500 |
980213 | 2 | XX | X | 88818 |
PB51867-1 | 2 | 48 | 5 | 55972 |
89491 | 9 | 48 | 5 | 19315 |
B827292 | 9 | 48 | 5 | 19315 |
PB51867-1 | 9 | 48 | 5 | 19315 |
S1367823 | 9 | XX | X | 65054 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |