| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 858955-R1 | 1 | ZA | 9 | Z0009 |
| 401592 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
| P15478 | 2 | XX | X | 06848 |
| 5214620 | 2 | XX | X | 19207 |
| 6W0142 | 2 | XX | X | 62265 |
| 647069 | 2 | XX | X | 93334 |
| 17402-000 | 2 | AX | 6 | 14100 |
| R20328 | 9 | XX | X | 83120 |
| P17402 | 9 | XX | X | 97555 |
| 401592 | 9 | XX | X | 24617 |
| WPP219 | 9 | XX | X | 79172 |
| 676115 | 9 | XX | X | 93334 |
| P15478 | 9 | AX | 5 | 56442 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |